Thnx voor de adviezen, ik stond op het punt een Mivv Double gun te kopen, prijs technisch gunstig en bruut geluid echter kreeg ik net een berichtje op ebay dat de uitlaat niet straat legaal is want ze zijn niet gehomologeerd... Iemand enig idee wat dat betekend? of heeft er hier toevallig iemand deze uitlaat en rijdt die er gewoon mee?
De g&g gp en de suono klinken beide heerlijk maar mijn voorkeur gaat toch naar een wat kleinere pijp zoals de g&g gp, mivv double gun ofzo...
Hallo mede GSR 750 bezitters,
Mijn naam is Nick en mag mezelf ook toerekenen tot een van de bezitters van een GSR 750.
Mijn motor is nu nog helemaal origineel, maar daar gaat uiteraard verandering inkomen en dat in de zin van een korte kentekenplaathouder en mooie led knippers.
Nadat ik hier al die mooie GSR's voorbij heb zin komen heb ik de vraag voor welk merk kentekenplaathouder jullie hebben gekozen, want ik kwam zelf uit bij de Rizoma en daar hangt een prijskaartje aan van 160 euro. Misschien is er een goedkoper alternatief die iemand op zijn motor heeft zitten.
Qua knippers zat ik te denken aan barracuda of rizoma, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.
Groet,
Nick
Ook ik ben om gegaan en heb de Gsr600 verkocht en heb zojuist een tweedehands Gsr750 gekocht. Ik ben nog druk met wat accessoires en het geven van een onderhouds beurtje maar zodra dit klaar is zal ik een foto posten!
Heeft iemand een werkplaatshandboek van de Gsr? Of weet iemand waar je deze kunt kopen/downloaden? Ik was aan het kijken voor een Haynes boek maar die is er niet voor de Gsr750. Is mogelijk een andere Suzuki met het zelfde motorblok? In dat geval zou ik daar eem Haynes boek voor kunnen kopen namelijk.