hoe kom ik aan een sticker???
Pff dr is ergens een sticky-topic ik dacht in algemeen, waar je stickers kan bestellen. Volgensmij is dat gewoon een enveloppe sturen met geld en je eigen adres erin.
Edit: Dit topic dus...
right... als hij een fatsoenlijk tooltje had gebruikt was het stukken minder 'omslachtig' als de nokkenassen demonteren...Die kerel doet het veel omslachtiger trouwens
right... als hij een fatsoenlijk tooltje had gebruikt was het stukken minder 'omslachtig' als de nokkenassen demonteren...
als ik het goede filmpje vor mij heb tenminste
Dát weet ik idd ook niet.Ik heb het niet over het verwisselen, maar alleen al over het meten opzich, je kunt 3 nokken tegelijk pakken... Naar ik me kan herinneren deed hij dat niet...
Als het tootlje van voldoende hard materiaal is zodat het niet vervormt, jaEn dacht je dat het met een fatsoenlijk tooltje wel makkelijk was gegaan?
Gelukt bedankt
ziet er wel apart uit.
zou je m alleen wel in de regen buiten laten staan
dalijk loopt je uitlaat vol
wel leuke ombouw, en origineel geklust.
groeten paul
Wie kan mij vertellen waar de slang in het rood naar toe loopt, oftewel op aangesloten zit? Ben namelijk nu bezig met een gs opnieuw aan het opbouwen/opknappen en kan maar niet vinden waar die naartoe loopt.
[afbeelding]
Binnenkort zal ik nog een foto nemen van m'n kabelboom, want 1 aansluiting heb ik over. Vandaar dat het hele electrisch het niet goed doet
Alvast bedankt!
naar de biertap?Wie kan mij vertellen waar de slang in het rood naar toe loopt, oftewel op aangesloten zit? Ben namelijk nu bezig met een gs opnieuw aan het opbouwen/opknappen en kan maar niet vinden waar die naartoe loopt.
[afbeelding]
Binnenkort zal ik nog een foto nemen van m'n kabelboom, want 1 aansluiting heb ik over. Vandaar dat het hele electrisch het niet goed doet
Alvast bedankt!
Mijn eerste reactie toen ik deze foto zag:"Dit is dikke photoshop"
Mijn eerste reactie toen ik deze foto zag:"Dit is dikke photoshop"
Wel heeel apart
als ik me niet vergis is dit t slangetje dan onderaan je tank zit.
dit is de overloop/ontluchting van je tank. Hier hoeft niet percé een slangetje op maar als je het niet hebt dan loost ie zn teveel aan benzine bovenop je blok wat niet erg leuk is.
Ik zou dus wel een slangetje hieraan maken en dan zorgen dat ie ergens onder de motor uitkomt liefst niet boven de uitlaat en liefst ook niet voor het achterwiel.
Nope. Ontluchting van de tank is die slang ernaast, die naar mijn duim loopt. De "rode" slang is de vacuüm aansluiting die loopt van de carbs naar de benzinekraan. Zonder die slang krijg je geen benzine door de benzinekraan (vacuümkraan)
als ik me niet vergis is dit t slangetje dan onderaan je tank zit.
dit is de overloop/ontluchting van je tank. Hier hoeft niet percé een slangetje op maar als je het niet hebt dan loost ie zn teveel aan benzine bovenop je blok wat niet erg leuk is.
Ik zou dus wel een slangetje hieraan maken en dan zorgen dat ie ergens onder de motor uitkomt liefst niet boven de uitlaat en liefst ook niet voor het achterwiel.
succes met de opbouw heb ik ook gedaan, mijne zag er int begin zo uit:
[afbeelding]
Hoe kom jij aan dat dekseltje? Die van mij is ook beschadigd. Ik zou die dus ook willen restaureren. Maar zijn die niet van plastic?heb er ook wel zelf aan lopen sleuren maar t grootste gedeelte van de tijd heeft een mede MFer en goede vriend van mij (brakke gaid) geholpen.
Erin krijgen is inderdaad even tricky. Sowieso die rechterframe beugel eraf en dan vanaf rechts het blok er een beetje schuin intillen.
Het is erg zwaar, frustrerend en rug slopend werk maar daarna heb je ook wat
Wel verstandig om even de olie eruit te laten, iets dat ik dus niet gedaan heb en dat heb ik gemerkt ook.
Wel oppassen voor je mooie suzuki stickertje op je dynamo deksel want ik heb daar nu ook dikke krassen in door de blok ophangingsbeugels.
Niet heel erg want ik heb nog een reserve setje deksels liggen die ik waarschijnlijk ga polijsten.
Ik had wel het geluk dat ik de spullen volledig gemonteerd onder de ene gs uit kon halen om ze daarna onder de andere in te schroeven. Hierdoor had ik wel een beter idee hoe alles gezeten had.
Verder veel succes, logisch nadenken (zo dom zijn ze niet geweest bij t ontwerp van de gs) en veel geduld.
Ik heb bij mij in ongeveer 1 dag t blok omgezet van 1 motor naar de andere.
groeten paul