Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope.. ook niet de killswitch .hehe. zelfs de sleutel zit in het contact joh
Bedoel dus schakelaar losschroeven en dan achter t knopje de twee polen van de schakelaar kortsluiten
Ik weet niet waar je woont maar je mag altijd een startmotor komen proberen.
Wat ik heb gedaan is de relantie schroef helemaal terug gedraait, het probleem heeft zichzelf opgelost vermoed ik. Hij draait nu relantie op 1500 rpm en nu blijft hij niet meer hangen. Motor draait zoals het hoort. Ook kan ik de benzine kraan enkel op pri zetten en alle benzine slangen zijn aangesloten.
Vreemd allemaal, maar goed hij draait goed daar ben ik blij om!
Bedankt voor de hulp allen!
Bedoel dus schakelaar losschroeven en dan achter t knopje de twee polen van de schakelaar kortsluiten
Het startrelais moet je kunnen horen als de startmotor niet draait.Thanks voor de tip. Bedoel jij de schakelaar aan het stuur, of......
Ik zou hem gewoon net na de collector afzagen voor maximaal resultaat
ja die bedoel ik.Thanks voor de tip. Bedoel jij de schakelaar aan het stuur, of......
H'm,
Het lijkt er op dat ik iemand een krat Jupiler schuldig ben. .
Misschien is een how to carburateur afstellen wel een keer handig. Aan de andere kant: als er zo'n how to ergens staat gaan mensen draaien aan de schroefjes en daar kan je het beste van af blijven. Gewoon af en toe schoonmaken met zo'n spuitbusje "carbcleaner", meer is echt niet nodig. Bij BMW noemden de monteurs de regelschroeven aan de carburateurs zelfs de "verboden schroefjes".
Op het gevoel/gehoor afstellen is een benaderingsmethode die een ervaren vakman kan uitvoeren. Echt afstellen doe je met speciaal gereedschap en kennis hoe zo'n ding werkt, een carburateur is een complex ding.
Voorbeeld van reiniger:
[afbeelding]
Het startrelais moet je kunnen horen als de startmotor niet draait.
Ik zou een multimeter gebruiken. Je begint met de startmotor, kijken of die spanning krijgt. En dan langzaam aan alle schakelaars doormeten. Schakelaars zoals de schakelaar aan het stuur, de schakelaar bij het standaard pootje, ik dacht dat er ook een schakelaar bij het koppelingshendel zit.
En ik heb mezelf een keer het habbieboebie gezocht naar de stekker die meneer Suzuki verzonnen heeft om ooit een alarm op aan te kunnen sluiten...
Koop een colortune voor het afstellen stationair. Dan kan je perfectie nastreven.
En dat bmw monteurs dat roepen, bevestigt alleen maar het beeld wat ik al van bmw rijders had
Ik heb een colortune. Ding vonkt zowel binnen als buiten de cilinder maar het komt niet tot een ontbranding. Met gewone bougies werkt alles perfect
ohhh dus DAT is het
Ik ben bang dat je inderdaad gewoon pech hebt. Ik heb er ook een en ik kan er prima mijn carburateurs mee afstellen.... hoewel het ding heel erg snel roodgloeiend heet wordt.Ik heb een colortune. Ding vonkt zowel binnen als buiten de cilinder maar het komt niet tot een ontbranding. Met gewone bougies werkt alles perfect
teveel kan nooit een keertje lopen rellen om compleet zonder uitlaat mijn AT te starten. had mijn oordopjes in. maar kreeg klachten van het halve dorpDat gaat denk ik iets te veel herrie maken
Moet je het mengsel van de carburator terug opnieuw afstellen bij het installeren van een nieuwe uitlaat?