Suzuki GS500, 25KW

Arnold-D

MF veteraan
15 okt 2007
2.806
0
Bennekom
Ik bied hierbij mijn Suzuki GS500 aan, hij staat 25kw op kenteken, er zit helaas geen 25kw setje bij.

De reden van verkoop, Ik ben bijna van mijn 25kw periode af, en ben langzamerhand aan het kijken voor een andere fiets.

KM stand +- 52k
Bouwjaar 1992

Vraagprijs, 850,-
*Ik blijf er voorlopig nog even mee door rijden, dus voorlopig even niet te koop.




Verder...
Unieke Uitlaat bovenlangs :) , klink zeer diep en erg lekker.
Voor-remklauw is afgelopen jaar vervangen.
achterband is nog goed. (pirelli sport deamon 140/70).
Achterkant is iets verhoogd dmv dogbones, en voor een klein stukje verlaagd, waardoor hij nog beter stuurt dan origineel!

Nadelen,
Voorband is aan vervanging toe.

Voorknipperlichten werken niet, Lampjes kapot, Achter zitten LED knipperlichten. En heb nog een nieuw setje LED voorknipperlichten erbij liggen.

Heeft hier en daar lichte roest, maar het is ook een gebruikte fiets.

Verder een erg leuke fiets om mee te beginnen. stuurt erg fijn.
eventueel met meerprijs een volledige kuip erbij.

2wojayx.jpg

28kioi9.jpg

152lv8x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergeet de dikkere vorkolie niet, scheelt een hoop :Y



Vooral die uitlaat is echt uniek en netjes gedaan, veel dikker gaat een GS echt niet klinken. Nette prijs ook lijkt me, succes met de verkoop :)
 
Waar is dit beest te bezichtigen?
4281850663_c81b8334b4.jpg

Kick :+
 
Laatst bewerkt:
Hee!
Ik heb wel interesse, alleen moet wel weten dat hij goed loopt enzo, want het is wel stukje rijden voor me (lees 1,5 uur):p#
Heb je trouwens zelf die uitlaat zo gemaakt?
Groetjes
 
Hee!
Ik heb wel interesse, alleen moet wel weten dat hij goed loopt enzo, want het is wel stukje rijden voor me (lees 1,5 uur):p#
Heb je trouwens zelf die uitlaat zo gemaakt?
Groetjes
Hij loopt nog goed! vorige week nog een rondje mee gereden.
En de uitlaat is inderdaad zelfbouw. heb eventueel de originele demper nog op zolder liggen, maar die zou erop gelast moeten worden.
 
Dit is wel iets om te onthouden.
Eerst maar eens voor een rijbewijs zorgen :+

Zijn er trouwens 25kw kitjes te koop voor deze motor?
Rond rijden met 25kw op kenteken en volvermogen op motor lijkt me ook niet echt risicoloos

//edit: heb je nou aan beide kanten zon uitlaat gemaakt?
het is een 2 cilinder?

Duostepjes missen ook zie ik?
en welke kuip hoort er nog bij?
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel iets om te onthouden.
Eerst maar eens voor een rijbewijs zorgen :+

Zijn er trouwens 25kw kitjes te koop voor deze motor?
Rond rijden met 25kw op kenteken en volvermogen op motor lijkt me ook niet echt risicoloos

//edit: heb je nou aan beide kanten zon uitlaat gemaakt?
het is een 2 cilinder?

Duostepjes missen ook zie ik?
en welke kuip hoort er nog bij?
Het is een 2cilinder ja. En er zijn 25kw kitjes te koop, Maar het is eventueel ook zelf te maken, Ik zal daar nog even verder naar kijken wat de maten zijn. Ik heb gewoon probleemloos gereden zonder kitje.

Uitlaat zit maar aan 1 zijde. Ik zal binnenkort even een 2e foto uploaden van de andere kant.
Ik heb het duo-stepje nog liggen, die zou i.c.m deze uitlaat iets aangepast moeten worden.

Met kuip, dan zou hij er zo uit gaan zien : http://www.motorstek.nl/download/28082/e123ad241bda58232e174f1a7b90fd81
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan