Topic moet vol....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wehrwolf, hoe loopt zo'n 450 nou want het is 20kw en ik zoek nog een 25kw motor voor een beginnend motorrijdster. Twijfel tussen gs450 en 550. Die laatste is 35kw dus iets lastiger om op 25kw kenteken te krijgen. Andere optie is een moderne GS500, staat een mooie bij motoport Leeuwarden, deze zijn eenvoudig op 25kw te zetten. Vind dat ook een hele mooie motor maar liever een classic natuurlijk
Mijn Gs 450 l uit 1986 heeft 31kw op kenteken , het rijd wel leuk, vind wel dat hij vrij licht is 174kg, maar kan goed mee met rest.Vind hem eerder meer geschikt voor tussendoor wegen 80-90km per uur dan snelweg.beetje een cruis ,fun bike voor weinig.
Zelf ben ik 1m 96 en kan er nu goed op zitten met aanpassingen ,maar ga wel op den duur een groter halen en meer cc , vermogen, ook ivm met 2pp.
Als je die gaat halen wil je dan hier laten weten waar dat kan.
Ik moet nog steeds kopen.....
Ja hoor en dank je.Deze mag in de volgende OP?
Mooie fiets
ik kan wel een foto plaatsen van mijn duuzend , maar dan zie je alleen een paar buizen
ik heb eerst een achterlicht nodig voor ik verder kan
ik kan wel een foto plaatsen van mijn duuzend , maar dan zie je alleen een paar buizen
ik heb eerst een achterlicht nodig voor ik verder kan
Ja hoor en dank je.
Heeft "inmiddels" 'n andere auspuff én andere sticker op de swinger.
[afbeelding]
hoezo heb ik wel ,die had je toch niet meerVan een GS ? heb ik wel.
hoezo heb ik wel ,die had je toch niet meer
FF bij japparts.nl bestellen, dingen kosten nog geen 7 euries nieuw! Verder hopelijk geen schade behalve een deuk in je ego of een buts in je kop van het erop slaan?Heeft iemand misschien nog een zwarte remhendel liggen voor een GS650 uit '83? Ik heb gister mijn GT om laten vallen. Gelukkig geen schade op een gebroken bolletje van mijn remhendel. Ik krijg hem niet netjes gelijmd dus wil graag weer een goede