Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen?
Iets nodig? Roep maar!
Het zijn gladde gouden/zilveren letters helaas...
Er komt een GSX1100G voor in de plaats. Een loeizwaar, onverslijtbaar ding met veel koppel en cardan. Een soort modernere GS 850 dus.
Ja! IPO gedaan! Kennen wij elkaar?
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen? Ik ga die van mij na 177.000km slopen. Buddy heeft scheuren, tank heeft deuken, blok lekt olie, uitlaten niet mooi wel origineel suzuki, alle elektronica prima, voorvork goed (keerringen beginnen nu net weer een beetje te zweten), remmerij uitstekend. Hij doet het iedere dag zonder enig probleem, ik rij er dagelijks 140km mee ook door de pekel, hij staat altijd buiten, ik ben alleen het olie lekken zat, en door het slechte uiterlijk is hij het opknappen ook niet meer waard. Tijd voor iets anders.
Iets nodig? Roep maar!
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen? Ik ga die van mij na 177.000km slopen. Buddy heeft scheuren, tank heeft deuken, blok lekt olie, uitlaten niet mooi wel origineel suzuki, alle elektronica prima, voorvork goed (keerringen beginnen nu net weer een beetje te zweten), remmerij uitstekend. Hij doet het iedere dag zonder enig probleem, ik rij er dagelijks 140km mee ook door de pekel, hij staat altijd buiten, ik ben alleen het olie lekken zat, en door het slechte uiterlijk is hij het opknappen ook niet meer waard. Tijd voor iets anders.
Iets nodig? Roep maar!
FRED, Ik heb nog steeds niets van Rene EFE gehoord. Heb jij hem nog kunnen bereiken?
Zit in twijfel met mijn EFE. Verkopen, of toch maar nieuwe banden en ketting/kettingwielen? Die EFE's zijn geen hol waard. Vind hem ook eigenlijk te leuk om weg te doen. En is een goed tegenwicht voor de BMW R100RT, Maar die zuipt geld momenteel.
Kun jij Rene nog eens opporren?
Thanks en beste wensen alvast voor allen hier.
piccie van de buddy?
passen de uitlaten ook op een gs750?
Beste wensen voor 2008.
Rene EFE is wel rampzalig bereikbaar zeg.............FRED......zou jij nog eens met je mes.........?
heeft iemand ook een electrisch schema voor de GSX400F van 82 ?
Bij de mijne loopt cilinder 3 niet mee. Carbs helemaal schoon, bougies + doppen al gewisseld maar geen verschil. Denk dat het ergens verder in de kabels zit.
Met een hoosbui ook al eens eerder last van gehad.
bvd,
Frans