Suzuki GS topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt dus deze as nr. 1 ; origineel nr. 23110-45001 , kost ca €20.00.(want kost in de USA $19.98)
full
 
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen? Ik ga die van mij na 177.000km slopen. Buddy heeft scheuren, tank heeft deuken, blok lekt olie, uitlaten niet mooi wel origineel suzuki, alle elektronica prima, voorvork goed (keerringen beginnen nu net weer een beetje te zweten), remmerij uitstekend. Hij doet het iedere dag zonder enig probleem, ik rij er dagelijks 140km mee ook door de pekel, hij staat altijd buiten, ik ben alleen het olie lekken zat, en door het slechte uiterlijk is hij het opknappen ook niet meer waard. Tijd voor iets anders.

Iets nodig? Roep maar!
 
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen?
Iets nodig? Roep maar!


Goedemorgen,

Zitten er op de tank badges van het type met van die witte ingelegde letters? Zoja, dan heb ik wel interesse. Indien het van die gladde (zilverkleurige) zijn, dan succes met slopen. Wel weer een nieuwe GS voor in de plaats?


Grt.,
Maarten

p.s. IPO gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Het zijn gladde gouden/zilveren letters helaas...

Er komt een GSX1100G voor in de plaats. Een loeizwaar, onverslijtbaar ding met veel koppel en cardan. Een soort modernere GS 850 dus.

Ja! IPO gedaan! Kennen wij elkaar?
 
Laatst bewerkt:
Het zijn gladde gouden/zilveren letters helaas...

Er komt een GSX1100G voor in de plaats. Een loeizwaar, onverslijtbaar ding met veel koppel en cardan. Een soort modernere GS 850 dus.

Ja! IPO gedaan! Kennen wij elkaar?

Das dan jammer!!

Kijk, blijft binnen de Suzuki GS familie :-)

Jij had toch een Trabant? Ik heb zelf 1.5 jaar IPO gedaan, Ank/Roland/Sander hebben het wel afgemaakt.
 
Ik heb nog steeds een Trabant! En wel een stuk of 7 in onderdelen ook nog.

Wat kan de wereld toch klein zijn..
 
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen? Ik ga die van mij na 177.000km slopen. Buddy heeft scheuren, tank heeft deuken, blok lekt olie, uitlaten niet mooi wel origineel suzuki, alle elektronica prima, voorvork goed (keerringen beginnen nu net weer een beetje te zweten), remmerij uitstekend. Hij doet het iedere dag zonder enig probleem, ik rij er dagelijks 140km mee ook door de pekel, hij staat altijd buiten, ik ben alleen het olie lekken zat, en door het slechte uiterlijk is hij het opknappen ook niet meer waard. Tijd voor iets anders.

Iets nodig? Roep maar!

Hallo, heb je nog 4 van die cromé kapjes liggen die op de zijkant van het blok
zitten daar waar de krukas doorloopt? En het dekseltje aan de rechterkant zou ik ook nog moeten hebben daar waar de platines zitten, mits in goede staat.
Je mag me ook mailen! staat in profiel..
 
Mensen, Ik wens jullie een Prettige kerstdzagen en Gellukkige en een suzuki brikkerige 2008
Hou de rubber onder, de olie binnen en de koekblikken achter je :)
 
Ik heb dr al een tijdje spijt van dat ik mn brik weggedaan heb en nadat ik gister een discussie met mn vriendin had over het aantal km's dat ik met mn Fazer maak is de kogel door de kerk :P

Ik neem dr weer een brik bij _O- Opzich heeft mn vriendin groot gelijk, het is een beetje zonde om alleen al 20k snelweg km's met de Fazer te rijden. Daarvoor verbruikt ie iets teveel bandjes en kettingen :P

Ik wil iets met Cardan en er moeten goedkope bandjes onder kunnen, BT45's dus. Dan kom ik dus op een GS850 uit :+

iemand van hier nog een leuke fiets staan? uiterlijk intereseerd me niet, zolang het motorisch maar goed is(iets anders dan een 850 mag ook)
 
Heeft er iemand nog behoefte aan GS 850 (1980) onderdelen? Ik ga die van mij na 177.000km slopen. Buddy heeft scheuren, tank heeft deuken, blok lekt olie, uitlaten niet mooi wel origineel suzuki, alle elektronica prima, voorvork goed (keerringen beginnen nu net weer een beetje te zweten), remmerij uitstekend. Hij doet het iedere dag zonder enig probleem, ik rij er dagelijks 140km mee ook door de pekel, hij staat altijd buiten, ik ben alleen het olie lekken zat, en door het slechte uiterlijk is hij het opknappen ook niet meer waard. Tijd voor iets anders.

Iets nodig? Roep maar!

piccie van de buddy?
passen de uitlaten ook op een gs750?
 
FRED, Ik heb nog steeds niets van Rene EFE gehoord. Heb jij hem nog kunnen bereiken?

Zit in twijfel met mijn EFE. Verkopen, of toch maar nieuwe banden en ketting/kettingwielen? Die EFE's zijn geen hol waard. Vind hem ook eigenlijk te leuk om weg te doen. En is een goed tegenwicht voor de BMW R100RT, Maar die zuipt geld momenteel.

Kun jij Rene nog eens opporren?

Thanks en beste wensen alvast voor allen hier.
 
FRED, Ik heb nog steeds niets van Rene EFE gehoord. Heb jij hem nog kunnen bereiken?

Zit in twijfel met mijn EFE. Verkopen, of toch maar nieuwe banden en ketting/kettingwielen? Die EFE's zijn geen hol waard. Vind hem ook eigenlijk te leuk om weg te doen. En is een goed tegenwicht voor de BMW R100RT, Maar die zuipt geld momenteel.

Kun jij Rene nog eens opporren?

Thanks en beste wensen alvast voor allen hier.

Afgelopen Zaterdagmiddag laat was ie nog bij me.
Heeft ie , met mijn mes op z'n keel , jou gebeld.
Maar hij kreeg de voicemail .......... en die spreekt ie nooit in.
Maar hij zou je v.d. week ff bellen .......... ik sms 'm wel weer ff voor je.

Ik weet dat ze , hoe vreemd ook , geen drol waard zijn.
Zonde maar het is niet anders.
Gewoon , als je de ruimte/tijd en geld hebt , opzij zetten/opknappen.
En anders , als zijnde evolutie , moet ie toch maar weg.
Ik bedoel te zeggen dat er volgens mij echt maar heel , heel weinig motorfietsen uit de geschiedenis , 'n beetje geld opbrengen/waard zijn.
Maat van mij heeft motoren uit de jaren 20 , 30 , 50 , 60 , 70 ,80 én 90 (en dan praat ik over Sparta , Excelsior , Triumph , Eysink en weetikveelwat ) en de enige fietsen die 'n beetje geld waard zijn , zijn zijn (da's 3x achter elkaar "zijn" :Y ) V7 Sports.
Emotionele waarde .... tsja.
Pfoe , wat 'n verhaal ondertussen.

Groet , Fred.
 
Hoi Jundie,

Das nou net het probleem. Ik heb een EFE en daarnaast een hele zooi onderdelen, wielen, achtervork en achtervering en kuipdelen plus complete kuip, complete voorvork enz.......wat moet je daar nou voor vragen. Zit nieuwe dynamo en SR in de EFE overigens.........

Al iets gehoord van je schade trouwens?
 
nope, denk dat het januari wordt voor ik iets hoor, kerstdagen he...
overigens is het al geregeld denk ik, er gaat niks veranderen behalve mischien hoe lang ik in de gips zit...
ik hoop dat ze snel uitbetalen, kan ik mijn motor ophalen en aan het werk
 
Beste wensen voor 2008.

Rene EFE is wel rampzalig bereikbaar zeg.............FRED......zou jij nog eens met je mes.........?
 
M'n GS7/10 een grote beurt inclusief kleppenstellen gegeven en nog wat met de uitlaat gerommeld, bleek er drie sets pakkingen in de uitlaatpoorten te zitten. _O-

Laatst al een nieuwe accu gehaald bij Zot zodat hij zonder problemen buiten kan overnachten, ding loopt als een zonnetje. *O*

Tijdje geleden alweer een set wielen van een '84er GSX1100 gemonteerd met goede banden en schijven en een nieuwe ZGAN :9 ketting en tandwielset erbij en achterschokbrekers met wat demping erin.
full
 
heeft iemand ook een electrisch schema voor de GSX400F van 82 ?
Bij de mijne loopt cilinder 3 niet mee. Carbs helemaal schoon, bougies + doppen al gewisseld maar geen verschil. Denk dat het ergens verder in de kabels zit.
Met een hoosbui ook al eens eerder last van gehad.


bvd,

Frans
 
heeft iemand ook een electrisch schema voor de GSX400F van 82 ?
Bij de mijne loopt cilinder 3 niet mee. Carbs helemaal schoon, bougies + doppen al gewisseld maar geen verschil. Denk dat het ergens verder in de kabels zit.
Met een hoosbui ook al eens eerder last van gehad.


bvd,

Frans

Heb geen schema voor je. :N

Maar als cilinder #2 het wel doet kan het qua vonk alleen aan de bobine of de bougiekabel van die cilinder liggen. Wat doet hij als je de kabels van 2+3 verwisseld?

En is je bougie nat of droog?
 
Heb hem groter voor je, maar is 10mb. Kan jouw email adres dat aan?

Groet en succes met zoeken.
 
Ziet er lekker brikkig uit Robinjo. Vooral die verroeste onderdelen her en der zijn mooi :P.

Mijn 550 moet ik binnenkort ook maar eens de schuur in schuiven voor wat onderhoud en kleppenstellen. Koude start is de laatste tijd waardeloos B|.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan