MV mic
Die hard MF'er
Waar heb jij em gekocht dan ?
Na lang zoeken op t net had ik hem gevonden bij jos smit motoren in haarlem
www.jossmit.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb jij em gekocht dan ?
Miss Ducati al wat meer kilometers gemaakt? Of alleen maar achter de pc gezeten, en geprobeerd het GS deeltje #6 bij te houden
Wat had ik nou gezegd? Niet zo veel tikken Moeten jullie niet werken ofzo? Dit is toch niet bij te houden zo... Nope, Miss Ducati is een paar daagjes ziek geweest en kon daarna op het werk de achterstand inhalen. Misschien van het weekend weer.
Ow ja, ik wil ook een andere uitlaat onder de Soes, maar de stepjes achter zitten toch aan de uitlaat vast? Gewoon een kwestie van knippen en plakken? Ik denk dat ik die stepjes er maar helemaal afsloop. Zou dat ding wel wat lichter willen hebben. Zolang ik ermee rijd gaat het wel, maar omdat ik bijna niet met mijn pootjes op de grond kan is lopen een ramp....
De uitlaat zit aan de voetstepjes geschroefd (andersom dus). De stepjes kunnen dus blijven zittten
@ Miss Ducati: wat wegen die steuntjes nou, als je dan toch veel gewicht wilt besparen, dan slijp heel het subframe er maar af en laat je nog een heel klein zadeltje over. En kleinere knipperlichten, ingekort achterspatbord, swingarm achterbrug, enz...
Toch ga ik ze er denk ik maar afslopen, alles wat te veel is aan gewicht gaat eraf. Ben ik meteen van dat gezeur af: mag ik achterop.......Uh, nee dat kan niet. Misschien maar helemaal een 1-zitter van maken
Uh, nou ikke. Daar ging ik wel van uit...Wie zegt et dat dat om het motorrijden gaat ? ..sorry
Uh, nou ikke. Daar ging ik wel van uit...
Wat een waardeloze quote eigenlijk........je ging er zelfs van stotteren...
Neeeeeeeeeeejongens, ik moet jullie teleur stellen !
ben ff bij boonstra geweest om te vragen of hij ze nog had etc,
naja vorig jaar heeft hij van laser een partij van 500 systemen van verschillende merken motoren opgekocht, die hij voor een leuk prijsje kon verkopen !
met andere woorden die knakker heeft ze niet meer , hij vertelde ook dat als hij ze normaal besteld zou hebbe, ze dan ook wel een x zo duur geweest zouden zijn.
Ik !!!Wie gaat er nog meer? Mss kan de meeting van vorige week dan nog's dunnetjes over gedaan worden ^^
GS hoekje? Waarschijnlijk zijn onze motoren weer het stralend middelpunt tussen al die fluitketels en verhuisdozen
Mic en Uhuh, is die Laser uitlaat 1 geheel, of zijn dat meerdere delen die met schroefjes en veren aan elkaar gemonteerd zijn. Met andere woorden, wanneer ik naar Friesland rij om die uitlaat te halen (of een soortgelijke), kan ik hem dan in onderdelen in mn plunjezak vervoeren?
En nee, ik laat um niet opsturen! Ik wil um meteen hebben, en zodra ik thuis ben eronder kunnen gooien. (nadat de motor enigzins is afgekoeld )