Heb je netjes gedaan !Beginpost klaar
Best netjes vind ik zelf
Nu alleen de kunst om het bij te houden. Tot zondagavond hou ik hem bij, daarna ga ik 5 dagen naar Berlijndus kan ik geen fotos in de beginpost plaatsen.
he kerelJawel, dus toch! Ik DACHT al dat je'm niet weg had gedaan, maar toen ik de lijst van Beunhaas86 zag begon ik te twijfelen... Zie je wat een "macht" het GS500-topic heeft...Alles goed, nog steeds met tweewielers in de weer. De GS500 verkocht aan een ander forumlid (die ik nog minder zie dan jij helaas) die er mee naar de Alpen is gereden op vakantie!
Kijk kijk, de GS500 van Krimson is weer terug!EX-gs natuurlijk, veel plezier er mee, UnlimitedSPD, hij rijdt prima! Mooi uitlaatje ook, toen Krimson er mee bij me weg reed de laatste keer in Nederland kon ik 'm bij huis nog horen terwijl hij de stadsgrens al was gepasseerd...
vandaag mn kenteken teruggekregen van de RDW.. officieel 25 KW
Nu nog t bijbehorende rijbewijs..
En de winst die ik had gemaakt door een 2e hands 25KW setje te kopen.. sja die is al weer gedoneerd aan het fonds voor slechtziende rij-examinatoren met motorvrees.
@Slaky: vette pech kerel.. 2 maanden wachten voor je weer pionnetjes mag gaan ontwijken?? Zuur.. dan zou ik je instructeur vragen of je ook al vast wat verkeerslessen mag hebben, dat je daarna ook wat sneller naar je AVD toekan. succes drmee!
Mzzlz DJ
de volgende
(Afbeelding)
De motor is van 1998 en de km stand staat op 7000
Dit is heel erg weinig ik weet het maar de motor heeft heel lang stil gestaan
De motor is bijna schadevrij alleen de voorkap is een beetje beschadigd maar verder ziet die er top uit
deel 5 al weer wat gaat t hard...
zal binnenkort even mooie foto's maken, mag je de mijne er ook bij zetten.
Gave kleurstelling!
Ziet er goed uit!
* Waar betalen al die mensen hun GS van*
* Basta wil ook zon jonge*
Ciaooo!
Basta
Trouwens ik heb nog n vraagje..
ik ben erover aan het denken om een K&N sportlucht filter in mn motor te zetten.
heeft iemand hier toevalllig al enige ervaring mee hoe dat veranderingen met zich mee brengt in trekkracht van de motor, en natuurlijk het geluid??
Hier ben ik dan ook weer,
zal meteen ff plaatjes neer zetten
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Trouwens ik heb nog n vraagje..
ik ben erover aan het denken om een K&N sportlucht filter in mn motor te zetten.
heeft iemand hier toevalllig al enige ervaring mee hoe dat veranderingen met zich mee brengt in trekkracht van de motor, en natuurlijk het geluid??
Gr.
Micky
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk zover.
Bij een nieuw pak hoordt natuurlijk een nieuwe motor.
Dit is me nieuwe aanwinst.
(Afbeelding)
Dis even een foto van de vorige eigenaar maar meer foto's volgen nog.
Het is dus een Geel/zwarte GSX-R 750 2002 geworden, mooi met standart stuurdemper spyball alarm ennnn K&N filter.
Meer volgt later
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindelijk zover.
Bij een nieuw pak hoordt natuurlijk een nieuwe motor.
Dit is me nieuwe aanwinst.
(Afbeelding)
Dis even een foto van de vorige eigenaar maar meer foto's volgen nog.
Het is dus een Geel/zwarte GSX-R 750 2002 geworden, mooi met standart stuurdemper spyball alarm ennnn K&N filter.
Meer volgt later