Suzuki GS 500 Topic #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand al of MrBasta vandaag geslaagd is voor het A rijbewijs???
 
Dan zal ik maar ff lief meedoen.

Mijn Import GS uit '91 heeft 26000 Mijl (41000 Km) gelopen.
Ik heb er zelf alleen nog onder begeleiding van Pa op parkeerplaatsen mee gereden.
Zo was ie:
P9100008.jpg

Zo is ie geweest:
full

Zo staat ie er nu bij:
P1010012.jpg


Ergens volgende week als alle financien binnen zijn beginnen aan het rijbewijs.
Heb inmiddels wel al de acceptgiro thuis voor het 2e jaar wegenbelasting (motor staat als sinds Juni 2005 Voor de deur :( )
 
UhUh meldt zich *O*

Met gelijk ff een vraagje !.. Ik heb achter nu ongeveer 7000 km een bt45 achterband erom liggen en hij is nu al aan vervaning toe -O- ..

Voor een SS zou dat een mooie KM stand zijn maar voor een gs'je is dat wel heel kort zeg, trek je altijd volgas op ofzo ? Ik deed ongeveer 15000 met een BT45.

En voor dit nieuwe topic nog ff een picca van mijn groene gifkikker :)
full
 
he nep italiaan ;)
ik rij de gs nog dagelijks :Y
`k ben er al vanaf siepje bij *O*
post alleen erg weinig -O-
alles goed in italie ?? we hebben elkaar nog gesproken op de mini meeting
in veenendaal,voor je naar italie vertrok.
greets :W

Jawel, dus toch! Ik DACHT al dat je'm niet weg had gedaan, maar toen ik de lijst van Beunhaas86 zag begon ik te twijfelen... Zie je wat een "macht" het GS500-topic heeft... O-) Alles goed, nog steeds met tweewielers in de weer. De GS500 verkocht aan een ander forumlid (die ik nog minder zie dan jij helaas) die er mee naar de Alpen is gereden op vakantie!

Kijk kijk, de GS500 van Krimson is weer terug! *O* EX-gs natuurlijk, veel plezier er mee, UnlimitedSPD, hij rijdt prima! :Y Mooi uitlaatje ook, toen Krimson er mee bij me weg reed de laatste keer in Nederland kon ik 'm bij huis nog horen terwijl hij de stadsgrens al was gepasseerd... :} :W
 
Dan zal ik ook maar ff wat foto's posten van mijn, nog bijna helemaal standaard GS500tje. Pimpen moet nog even wachten want ben gister weer ( B| ) gezakt, dit keer omdat ik gewoon way to zenuwachtig was, uur van tevoren gelest alles ging perfect, op examen dikke faalangst en domme dingen fout doen :(

Maja de foto's 8-)

m4100001editmfsmall3tp.jpg


m4100069small7mn.jpg


m4100072small6ih.jpg


m4100073small3fn.jpg


Ciaoo!
Basta
 
Laatst bewerkt:
Ik wil er ook bij! *O*

hebum al sinds vorig jaar en ben nog steeds bezig met rijlessen omdat ik al een aantal keren ben gezakt '( . (je bent niet alleen basta)

dit is mijn gs alleen heb ik dat kapje eraf gesloopt vond het er maar niet uitzien.

full


Die foto in de attachment is een foto zonder dat kapje alleen het is telefoon kwaliteit.

Als iemand nog interesse heefd in dat kapje kan je me mailen (voor adres zie profiel).

 
Bij mij in de schuur staat er ook één, is nu wel een beetje gestript.

Is voor mijn vriendin, en die wil d'r graag iets bijzonders van hebben.

Zo is die nu:

full


En zo ben ik er mee bezig: Marchel's Project Topic
 
Jawel, dus toch! Ik DACHT al dat je'm niet weg had gedaan, maar toen ik de lijst van Beunhaas86 zag begon ik te twijfelen... Zie je wat een "macht" het GS500-topic heeft... O-) Alles goed, nog steeds met tweewielers in de weer. De GS500 verkocht aan een ander forumlid (die ik nog minder zie dan jij helaas) die er mee naar de Alpen is gereden op vakantie!

Kijk kijk, de GS500 van Krimson is weer terug! *O* EX-gs natuurlijk, veel plezier er mee, UnlimitedSPD, hij rijdt prima! :Y Mooi uitlaatje ook, toen Krimson er mee bij me weg reed de laatste keer in Nederland kon ik 'm bij huis nog horen terwijl hij de stadsgrens al was gepasseerd... :} :W

Heey bedankt joh *D Ik heb er nog niet echt op gereden jammergenoeg omdat ik mn rijbewijs nog niet heb, mijn pa zei van je mag binnekort wel op t industrieterrein rijden maar dat is er nog steeds niet van gekomen, dat is t probleem als je nog thuis woont he '(

Maar hij klinkt iig heeerlijk :} en ik ben de uitlaat nu mooi aan het spuiten en de voorvorken aan het reviseren en nog n paar kleine dingen, dan issie weer helemaal top als ik mn rijbewijs heb :]

@basta: Echt jammer man '( Mja de volgende keer gaat lukken tog 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik mag uit de lijst van gs500 eigenaars hoor...heb hem al iets van een maand niet meer...en er nog steeds niets voor terug gevonden -O-
 
Zal ik me ook maar melden zekerst *D

Ik staan ook nog niet in lijst!

Fototje van men brik:

full


greetz,
Steven
 
Zal ik me ook maar melden zekerst *D

Ik staan ook nog niet in lijst!

Fototje van men brik:

(Afbeelding)

greetz,
Steven

DAMN Dat noem ik nog eens een geile GS! :9~

Owja, ik houd geheim wanneer ik weer op mag, een select groepje (Chris, DJ1 BEK DICHT! O-) ) weten het, ik hoop dat dat beetje help om stress te verminderen, Klinkt miss zwak, maja ik ben toch al geen echte kerel meer (hè chris B| )

Wel fijn om te horen dat er meer mensen de overheid overdadig gesponsord hebben voor ze hun rijbewijs binnen hadden.

Ik gaat maar is eten
Ciaoo!

Basta
 
Beginpost klaar *O*

Best netjes vind ik zelf :9

Nu alleen de kunst om het bij te houden. Tot zondagavond hou ik hem bij, daarna ga ik 5 dagen naar Berlijn *O* dus kan ik geen fotos in de beginpost plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Beginpost klaar *O*

Best netjes vind ik zelf :9

Nu alleen de kunst om het bij te houden. Tot zondagavond hou ik hem bij, daarna ga ik 5 dagen naar Berlijn *O* dus kan ik geen fotos in de beginpost plaatsen.

Héél goed gewerkt! *O* Ziet er netjes uit :)

En Basta, je geheim is veilig bij mij! :+
 
Beginpost klaar *O*

Best netjes vind ik zelf :9

Nu alleen de kunst om het bij te houden. Tot zondagavond hou ik hem bij, daarna ga ik 5 dagen naar Berlijn *O* dus kan ik geen fotos in de beginpost plaatsen.

Dat is de consequentie van een nieuw GS500 topic openen. :P
 
Iemand nog tailrisers nodig:
tailrisers Gs500e


@MPsuzuki: Wat een p0rn0 GS500 :9~ :9~ :9~ :9~
Dat achterkant zou ik ook wel op m'n GS willen maar ik ben daar niet zo handig in. -O-
Misschien is een Flame remschijf voor wel wat voor je GS500 (zie link in m'n onderschrift)!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan