Hee toevallig! Ik ga daar volgend jaar bouwkundige bedrijfskunde en bouwmanagement studeren (saxion toch?). Mijn zwager studeert daar ook werktuigbouwkunde (danny zandstra, 4e jaars dacht ik)
Jatten en aanpassen kan ik ook wel een beetje, maar echt php heb ik geen zin in om te leren en een kameraad studeert nu kunst en techniek dus mag hij onze 'vriendengroepsite' van me overnemen. Ik werk normaal heel eenvoudig met frontpage en photoshop en dat was acceptabel en 100 keer beter dan freewebs o.i.d. Technisch natuurlijk knudde maargoed, het werkt.
[offtopic modus]
Jeps Saxion. Waarschijnlijk zie ik je nog wel, wat ik heb nog wat vakken openstaan. Je zwager ken ik niet persoonlijk, ik ben ook vierdejaars WB'er, maar waarschijnlijk zit hij in de andere WB klas.
Frontpage, bah. Ik gebruik altijd een geavanceerd programma om de lay-out en code perfect mee te kunnen bouwen, genaamd "Kladblok". Dat werkt eigenlijk het beste. Maar sinds kort gebruik ik Crimson editor voor het codekloppen in PHP. Dan worden de tags gemarkeerd. En uiteraard voor het grafische werk fotosoep.
[/offtopic modus]
Ow ja, GS500 topic... Ik ben van plan om de GS500 zait verder uit te breiden met meer info. Dus alles mbt de GS500 is welkom!
En een ander puntje. Mijn fiets moet nodig worden gesynchroniseerd. Aangezien het bij de dealer rond de €60,00 kost lijkt mij dat geen goed plan. Dus heb ik een klokkenset besteld omdat het relatief voordeliger is. Meteen vier meter model gekocht. (Het is niet de vraag óf er een 4-cilinder komt, maar wanneer.) Op papier heb ik het allemaal al bekeken en het lijkt een eenvoudige ingreep. Heeft iemand hier praktijk ervaring mee of tips?
Laatst bewerkt: