tsjah
MF veteraan
Verkocht of....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu even een 'opa' opmerking: als je een ongeluk krijgt (wat ik ab-so-luut niet hoop hoor) en de aard van het ongeval vraagt een onderzoek, dan vrees ik wel dat je problemen gaat krijgen met de verzekering; kenteken en cilinderinhoud/vermogen komen niet overeen, dus niet verzekerd? .
Ik heb een tijdje geleden onderstaand project gebouwd (CBR600F2 met R1 BigBang blok incl. YEC kabelboom+ECU) en merkte dat ik er steeds meer en verder mee ging rijden. Om mogelijke toekomstige ellende te voorkomen -ook als er iets zou gebeuren buiten mijn schuld- heb ik cbR1 600f toch maar ontmanteld.. Proberen een RDW goedkeuring te krijgen ben ik maar niet aan begonnen; van 95pk naar 200pk met bijna standaard remmetjes, vering, frame, etc want hij moest van de buitenkant uiteraard wel 1992 CBR600F blijven.
Waarom zou je de remmen niet willen aanpakken?
Puur esthetisch?
Puur uit eigen veiligheid en die van een ander zou ik ze wel aanpakken.
Je kan ook zoek naar GP achtige axiale brembo's bijvoorbeeld.
Proberen een RDW goedkeuring te krijgen ben ik maar niet aan begonnen; van 95pk naar 200pk met bijna standaard remmetjes, vering, frame, etc want hij moest van de buitenkant uiteraard wel 1992 CBR600F blijven.
Heeft een gsx1100f niet dezelfde remschijven en klauwen?
Deze remmen kunnen dat verschil zeker aan (mits niet te dunnen/versleten schijven en remblokken).
Begrijp dat betere remmen maakt dat je harder kan remmen, maar het is geen GP achtige machine betere sleeper look zo
Het ging om de CBR600f (95 Pk) met een R1 crossplane blok (200 Pk)
Het is niet alleen het vermogen en koppel, maar ook het gewicht.
Je gooit er niet een ander blok in omdat het kan , maar vanwege de prestaties.
Zelf heb ik een 748 met inmiddels een kleine 150 Pk, maar wel met Brembo M4 klauwen en HPK schijven.
Zelf heb ik een 748 met inmiddels een kleine 150 Pk, maar wel met Brembo M4 klauwen en HPK schijven.
Klinkt goed! Als je er iets van online hebt staan zou ik er graag eens wat van zien/lezen.. klinkt 100% Performance Bikes!
Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/ Welkom in het het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4 Post hier al je foto's, tips en ervaringen van je Ducati. Hieronder vindt je de vorige delen van dit topic. Deel 1 Deel...www.motor-forum.nl
Dank!Wat een mooie machine!
Ik ben niet zo naïef om te denken een r1 bij te houden maar bemerk aan je reactie dat jij je laat misleiden door de looks; heerlijk
Woonachtig regio Arnhem dus wellicht mag je t achterlichtje eens aanschouwen