Suzuki 250cc verzameling Deel 2

Laatste keer dat ik een RG250 gezien heb was op m'n werk in 1999, was een inruil motor.
Zat er nog over te twijfelen die te kopen, maar is aan een ander verkocht voor 800,-.
Ja achteraf gezien had ik gisteren om moeten keren en die RG staande moeten houden voor een selfie ofzo :P
 
Heb overigens nog niet zo heel lang geleden een hele verzameling RG250's gezien :Y
De laatste Suzuki 2takt die ik gezien heb was bij een klassieker meeting hier in Brabant.
Daar stond ene Erik bij. Ik hoorde pas later dat het Erik was, anders had ik wel ff een praatje gemaakt;)
 
De laatste Suzuki 2takt die ik gezien heb was bij een klassieker meeting hier in Brabant.
Daar stond ene Erik bij. Ik hoorde pas later dat het Erik was, anders had ik wel ff een praatje gemaakt;)
Vaartse Oldtimer dag was dat
Komt vast nog wel een keer
Dus als je een "klein kaal pestventje" ( dat zeggen mijn dochters) ziet naast of in de buurt van een RG of GT dan ben ik dat :P
 
Ja ik had al zo'n vermoeden.🤔 Je was toen ook in gesprek met iemand. Dus dacht laat ik ze maar niet storen. ;)
 
Dat mannetje met oog voor detail en #34 achter op zijn mooie vest :Y
Schwantz? :+
1692223583705.png
 
Vandaag naar het Veteranen Treffen in Woerden geweest.
Op de stand van de KJMV.
Er was regen voorspelt maar volgens mijn telefoon zou dat niet in de buurt vallen van mijn route.......
Nou niet dus |(
Ook in Woerden was het soms net een groot water ballet.
Leuke dag gehad veel mensen gesproken alleen een beetje jammer van het weer en daardoor niet zoveel bezoekers
Maar goed de X7 want die mocht mee vandaag heeft het goed gedaan en staat nu weer fris gewassen en gepoetst in de schuur.
20230923_092053.jpg
20230923_092250.jpg
20230923_111424.jpg
20230923_160510.jpg
 
Vandaag naar het Veteranen Treffen in Woerden geweest.
Op de stand van de KJMV.
Er was regen voorspelt maar volgens mijn telefoon zou dat niet in de buurt vallen van mijn route.......
Nou niet dus |(
Ook in Woerden was het soms net een groot water ballet.
Leuke dag gehad veel mensen gesproken alleen een beetje jammer van het weer en daardoor niet zoveel bezoekers
Maar goed de X7 want die mocht mee vandaag heeft het goed gedaan en staat nu weer fris gewassen en gepoetst in de schuur.Bekijk bijlage 1928290Bekijk bijlage 1928291Bekijk bijlage 1928292Bekijk bijlage 1928293
Lijkt wel of je hem bewust prominent voor dat Honda kot gezet hebt :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan