Superbiker Mettet 2010

Wat een super baan ga volgend jaar weer en ga dan voor de halve finale.
Alleen in het weekend is daar savonds nix te doen zelfs de kroeg dicht!!!!
 
Ik vond het ook indrukwekkend al begreep ik dat de oude baan voor het publiek heftiger was.

Jitse hoe was je race op de zondag nog verlopen? ik lag toen nog naast de motor van Martijn te maffe.
 
Laatst bewerkt:
Was behoorlijk geschrokken van de klapper van gert gruppen die met volgas aan het eind van het rechte stuk onderuit ging zag het gebeuren.Voor de rode vlag heb ik nog iemand geraakt waardoor hevel van de achterrem brak.Ben snel terug naar paddock gegaan en snel gerepareerd toen ik terug kwam gingen ze al van start maar ben er nog achteraan gegaan heb nog wel heel wat ingehaald maar het ging eigenlijk nergens meer om en ben ik maar gestopt.
 
Okey,

Hoorde ook dat na het schoonmaken van de baan er natte sporen over bleven op de ideale lijn.
 
Klopt maar die waren snel weg toen die heerlijke zon weer!! kwam, Wat een Weer, Wat een Baan, Wat een Koude nacht, wat een Zak patat, Maar wat was het Gaaaaf..
 
De oude baan was inderdaad voor het publiek mooier.
Maar zeker zal deze baan voor de rijders mooier zijn.
Maar het is blijft toch wel fantasties dat ze zondagmorgen al om 9.00uur met races beginnen,vanaf 9.00 tot 17.00uur spectakel voor 35 euro. waar vind je dat nog.
En een open rennerskwartier waar je lekker bij kunt kletsen met jan en alleman, handje schudden met Michelle da Silva ( long time no sien).
Op de koffie bij Marcel en Devon, MAMA nog bedankt voor de Tosties.....
En getuige zijn van een beetje droevig afscheid van een topper als Eddy Seel, schijnt te stoppen ???.
En wederom fantasties weer met een stralende zon, en lekkere temperatuur..........
 
Peter, het typen gaat weer redelijk zie ik

ach het duurt wat langer als normaal maar het gaat.. we waren om 21.00 uur thuis en toen moest Jitze nog een uur.. ik kon niet rijden met de bus anders hadden we even kunnen ruilen maarja, volgende keer, zoals Mamme al zei retteketet met zijn allen naar Mettet
 
tegen hermunen zijn husq was niemand opgewassen :]
had nitro getankt volgens mij :X
mxvtjes deden ook leuk mee :]
full
 
wtf, seel op zo'n oude ktm smr (2006/2007 model) en toch als zo'n idioot kunnen rondrijden :o Hij kwam gewoon mee met de top 5.
Nu weet ik dat het toch niet aan mijn motor ligt maar aan mijzelf O-) haha

Lennart
 
Laatst bewerkt:
40.000 toeschouwers ..................ZOoooooooooo, ja ik heb ze ook niet allemaal kennen tellen.
a 35 euro !!!!!!!!!!!!!!! KASSAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, op naar de 25ste race...in 2011
 
wtf, seel op zo'n oude ktm smr (2006/2007 model) en toch als zo'n idioot kunnen rondrijden :o Hij kwam gewoon mee met de top 5.
Nu weet ik dat het toch niet aan mijn motor ligt maar aan mijzelf O-) haha

Lennart

Dat was Fiorentino zn oude 660. Das niet de minste machine hoor :+
 
Dit was de eerste keer dat ik hier was en wat een geweldig weekend, wat een weer, Mooie baan en wat een mooie wedstrijden.
een paar foto's van mij:


142fm79.jpg


insxlj.jpg


n6svhf.jpg


nl7h1h.jpg


33trvc7.jpg
 
Lekker weertje!

full


Nog ff gepraat met Mauno Hermunen:

full


Race kijken vanaf de pitmuur 8-) :
full


Pichon probeerde Bartolini in te halen:

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan