Superbiker Mettet 2010

NeoGeniX

MF veteraan
22 feb 2004
5.768
26
Utrecht
affiche_sbk_2010.jpg


Ik heb al vrij gevraagd zodat ik eindelijk eens kan gaan dit jaar (wou vorig jaar ook maar lukte niet), iemand anders nog plannen hier heen te gaan?

Hier een lijst van de rijders:

Present Starbikers:

From Off Road:
Darryl ATKINS, Andrea BARTOLINI, Frederic BOLLEY, Sven BREUGHELMANS, Josh COPPINS, Yves DEMARIA, Micky DYMOND, David KNIGHT, Cederic MELOTTE, Mike METZGER, Max NAGL, Michael PICHON, Sebastien POURCEL,

From Road Racing: Ben BOSTROM, Eric BOSTROM, Stephane CHAMBON, Troy CORSER, Cal CRUTCHLOW, Fabian FORET, Leon HASLAM, Broc PARKES, Gino REA, Xavier SIMEON.
Present Supermoto Riders:
Mark BURKHART, Boris CHAMBON, Adrien CHAREYRE, Eric DELANNOY, Gerald DELEPINE, Marc FRAIKIN, Davide GOZZINI, Mauno HERMUNEN, Ivan LAZZARINI, Eddy SEEL, Jurgen KUNZEL.
Special Attractions:
Legend Cars: these are cars with a Yamaha 1300cc engine, Special Guest will ride in a 2 on 2 race.
Already agreed to ride: Didier de RADIGUES, Phil READ, Eric GEBOERS, Ron HASLAM, Fredric FIORENTINO, Thierry GODFROID, etc.

Red Bull Airshow, Quads and other Special acts.


www.superbiker.com
 
Laatst bewerkt:
Dat is gaaf kees dat die mee rijd!!
Hoe zit dat daar eigenlijk met de verschillende klasse enzo?

Dat is zeker leuk voor Kyle en heb zelf ook wel zin om dat spectakel eens van dichtbij mee te gaan maken :)
Op de site staat alles hier over, je rijd vrijdag 3 x en zaterdag ook 3 x......als je dan vooraan mee doet mag je zondag ook weer gaan proberen op verder te komen!
 
je mag sowieso zondag ook een keertje rijden voor het massa publiek hoor ;)
en als je het daar goed doet kan je over gaan maar dan moet je al serieus knallen!
 
~
Hey kees heeft Kyle al bericht gehad dan?? ik heb nog niks gehoord of gekregen,.. ik heb me gelijk in het begin ingeschreven\

Gister een mailtje gestuurd of Kyle mee mocht rijden met de 250 en 15 jaar, vanmorgen gelijk bevestiging gehad dat alles oké was.(en alles in het Nederlands:) )

Als je ingeschreven hebt wel betalen dan ben je pas ingeschreven en zou het goed moeten komen !
 
je mag sowieso zondag ook een keertje rijden voor het massa publiek hoor ;)
en als je het daar goed doet kan je over gaan maar dan moet je al serieus knallen!

kijk dat is super ! MvD zei dat Kyle in Mettet zeker te kort zal komen op de 250 en dat er ook wel erg hard word gereden haha ach een leuk weekend lijkt me het wat het ook word :)
 
Er wordt zeker hard gereden in Mettet,omdat je vaak aan de bak moet heb je ook vaak de kans de plank mis te slaan.
Je rijd je serie,s en daar gaat elke keer bijv 16 man van over, dan krijg je nog je revancheringen en daar gaan er maar 3 van over .
Het onverhard is daar niet echt onverhard,maar lijkt op stampbeton. Met keiharde kom bochtjes waar je goed uit moet komen voor de sprongen,daar wordt vaak het verschil gemaakt.
En de bocht voor het benzine station,daar is het vaak trekken en duwen.
Maar de stukke asfalt is volle bak aan het gas.
Ik ga al een jaartje of 15 kijken denk, en de sfeer is er geweldig...........zeker bij mooi weer.Die Wallonieers kenne zuipen als tankwagens, en bakken en braden allles wat maar een beetje dood is. De Omroeper ken schreeuwen als een speenvarken, en ze zijn met alles altijd te laat klaar.
Zeker als er bekende manne mee doen,die worden stuk voor stuk met veel vlag vertoon aan het publiek voorgesteld .
net als in joure ,maar dan maal 100...........................
en een publiek ongeveer 10 a 15 duizend man, en jatte kenne ze ook dus pas een beetje op je spullen...................
En omdat de trainingen al vrijdag en zaterdag zijn,heb je kans dat bijv: Kyle en Marcel en Jitse al op zondag om 9.00uur moeten rijden ...........dan beginnen inderdaad al de wedstrijden,dus je mot er vroeg bij zijn.
Kom je later tege de middag heb je kans dat je 5km moet lopen van parking tot circuit ....Gr v242 :W
 
Laatst bewerkt:
Het circuit is wel compleet anders dit jaar:

10oiiki.jpg


Ontworpen door fred fiorentino dus dat zit wel goed. Offroad schijnt ook zo te zijn dat je de jumps op verschillende manieren kan nemen zodat de amateurs zich niet te pletter rijden.

In de nieuwe motorrijder (belgisch blad) staat een complete uitleg van het circuit: Home - Motorrijder
 
Het circuit is wel compleet anders dit jaar:

[afbeelding]

Ontworpen door fred fiorentino dus dat zit wel goed. Offroad schijnt ook zo te zijn dat je de jumps op verschillende manieren kan nemen zodat de amateurs zich niet te pletter rijden.

In de nieuwe motorrijder (belgisch blad) staat een complete uitleg van het circuit: Home - Motorrijder

Weet iemand toevallig waar dat blad in Nederland te koop is ?
 
Inderdaad Jitse, je bent er nu achter wat voor baantje dat het was........
Ondanks het feit dat ze in Mettet de Nederlandse vlag tussen allle andere op z,n kop hadden hangen. Horizontaal gestreept Blauw-Wit Rood, zie www.mettet.be.
Hebben de Nederlandse deelnemers zich kranig geweert tussen al dat buitenlands geweld , zie ook hiervoor binnekort www.mettet.be
 
Terug
Bovenaan Onderaan