Strakke lat, met een Tuono op pad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ST2 of ST4 is een leuke motor, zeker voor de mensen die iemand achterop willen nemen of lange afstanden willen rijden. Mijn vriendin heeft een st2 maar pak dan een st4 met het 996 blok want de st2 heeft maar 80pk.

Maar qwa funfactor haalt hij het bijlange na niet bij de tuono.


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Als je van raggen gummen en gassen houd op dijkjes en in de heuvels of bergen of circuit moet je voor de tuono superduke of de motor met een cilinder teveel gaan!!!!!

Triumph speed triple -O- Hoe is het trouwens met onze vleugellamme triumph rijder. :?
 
Maar Gerralt als ik naar je leeftijd kijk is het misschien tijd voor een BMW :X ;)

Daar zijn overigens steeds meer mensen aan toe op dit forum :X :X :X :X |(
 
Ik ben in het bezit van een 2007 Tuono, heb gezocht naar een verhoogt ruitje :P maar kom alleen tot 2005 tegen, weet iemand waar ik zoiets kan vinden.
bvd Sipke
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in het bezit van een 2007 Tuono, heb gezocht naar een verhoogt ruitje :P maar kom alleen tot 2005 tegen, weet iemand waar ik zoiets kan vinden.
bvd Sipke


Spike, volgens mij is het een Aprilia accesoire, dus de dealer kan je er wellicht verder mee helpen.
 
Er is een officieel Aprillia ruitje. Kost een paar centen,maar dan heb je ook wat. (€ 180,00)
Leo Teunissen in Kerkdriel heeft een alternatief wat 1/3 kost.
Verder is er een ruitje van Secdem dat plm. € 100,00 kost. Probleem is alleen dat er nog geen Nederlands verkooppunt is. Van der Heyden in Den Bosch werd door de importeur opgegeven, maar die wist zelf nog nergens van.
 
Ik ben in het bezit van een 2007 Tuono, heb gezocht naar een verhoogt ruitje :P maar kom alleen tot 2005 tegen, weet iemand waar ik zoiets kan vinden.
bvd Sipke


http://www.secdem.fr/CATALOGUE/somm...ute_protection/tuono_06_haute_protection.html

http://www.secdem.fr/CATALOGUE/somm...double_courbure/tuono_06_double_courbure.html


Ben via Roke in Mijdrecht bezig deze http://www.secdem.fr/CATALOGUE/somm...ute_protection/tuono_06_haute_protection.html te bestellen
 
Laatst bewerkt:
Een ST2 of ST4 is een leuke motor, zeker voor de mensen die iemand achterop willen nemen of lange afstanden willen rijden. Mijn vriendin heeft een st2 maar pak dan een st4 met het 996 blok want de st2 heeft maar 80pk.

Maar qwa funfactor haalt hij het bijlange na niet bij de tuono.


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Als je van raggen gummen en gassen houd op dijkjes en in de heuvels of bergen of circuit moet je voor de tuono superduke of de motor met een cilinder teveel gaan!!!!!

Triumph speed triple -O- Hoe is het trouwens met onze vleugellamme triumph rijder. :?


he kinky die van mij heeft ook maar 83 pk maar speelt wel leuk :Y :W
 
Bij jou is het angst :+
Koop nou eens een Tuono man, kan je een keer op een echte motor mee raggen 8-)

Heb een kutweek achter de rug vandaar dat ik al drie dagen iedereen aan het afzeiken ben B|
Vergeef me het is niet kwaad bedoelt, ik sla me geliefde ook altijd als ik een kutdag heb gehad :Y
 
dan word het tijd dat we gaan rijden :Y ik bel je morgen
rijden...ik zit al 2 weken in Canada en rij hier....autowwwww...maar mis de motoren nog niet ook al was het hier de laatste dagen zo,n 35/37 graden :+

zie hier allerlei en veel Harliesss voorbij schuiven en ook wat japananse motoren en zelfs een hagelnieuwe Duc en wat KTM,s en toch ook aardig wat Fritser motoren maar ik heb nog 0,0 Apriliaas gezien hiero.

de Duc men had een vriend met een Mille maar Appies worden hier zowat niet verkocht vlgs hem.

Als je ziet hoe ze hier rijden begrijp ik dat ook wel maar het mag hier max 110 en echt veel harder gaan ze hier niet op een uitzondering na dan.
en met een mille/tuono continu 110 rijden :X
Controle is hier best wel fiksachtig en het gezag boezemt hier ook nog wel wat angst in dus de overgrote merenheid houdt zich keurig aan de snelheid.

mede door de beren/herten ect is het ook link om echt hard te rijden op de meeste wegen want de kans om er een tegen je motor te krijgen is gewoon reeel en dan ben je dus gewoon de bekende l.l en rij je nooit meer.

Ik heb hier al tig kruisjes langs de weg gezien dus pas me ook met de autow maar wat aan qua rijden.
gister liep er nog 10 meter voor me een hert op z,n dooie gemak ffe de weg over onder het motto...k.ttoerist...je stopt maar ffe :)

ben nog 2 weken hiero en vermaak me nog wel ietswat denk ik,nog ffe whales kijken vlgde week dus doeiiiiii :W

gr Driver
 
dan word het tijd dat we gaan rijden :Y ik bel je morgen
rijden...ik zit al 2 weken in Canada en rij hier....autowwwww...maar mis de motoren nog niet ook al was het hier de laatste dagen zo,n 35/37 graden :+

zie hier allerlei en veel Harliesss voorbij schuiven en ook wat japananse motoren en zelfs een hagelnieuwe Duc en wat KTM,s en toch ook aardig wat Fritser motoren maar ik heb nog 0,0 Apriliaas gezien hiero.

de Duc men had een vriend met een Mille maar Appies worden hier zowat niet verkocht vlgs hem.

Als je ziet hoe ze hier rijden begrijp ik dat ook wel maar het mag hier max 110 en echt veel harder gaan ze hier niet op een uitzondering na dan.
en met een mille/tuono continu 110 rijden :X
Controle is hier best wel fiksachtig en het gezag boezemt hier ook nog wel wat angst in dus de overgrote merenheid houdt zich keurig aan de snelheid.

mede door de beren/herten ect is het ook link om echt hard te rijden op de meeste wegen want de kans om er een tegen je motor te krijgen is gewoon reeel en dan ben je dus gewoon de bekende l.l en rij je nooit meer.

Ik heb hier al tig kruisjes langs de weg gezien dus pas me ook met de autow maar wat aan qua rijden.
gister liep er nog 10 meter voor me een hert op z,n dooie gemak ffe de weg over onder het motto...k.ttoerist...je stopt maar ffe :)

ben nog 2 weken hiero en vermaak me nog wel ietswat denk ik,nog ffe whales kijken vlgde week dus doeiiiiii :W

gr Driver
 
dan word het tijd dat we gaan rijden :Y ik bel je morgen
rijden...ik zit al 2 weken in Canada en rij hier....autowwwww...maar mis de motoren nog niet ook al was het hier de laatste dagen zo,n 35/37 graden :+

zie hier allerlei en veel Harliesss voorbij schuiven en ook wat japananse motoren en zelfs een hagelnieuwe Duc en wat KTM,s en toch ook aardig wat Fritser motoren maar ik heb nog 0,0 Apriliaas gezien hiero.

de Duc men had een vriend met een Mille maar Appies worden hier zowat niet verkocht vlgs hem.

Als je ziet hoe ze hier rijden begrijp ik dat ook wel maar het mag hier max 110 en echt veel harder gaan ze hier niet op een uitzondering na dan.
en met een mille/tuono continu 110 rijden :X
Controle is hier best wel fiksachtig en het gezag boezemt hier ook nog wel wat angst in dus de overgrote merenheid houdt zich keurig aan de snelheid.

mede door de beren/herten ect is het ook link om echt hard te rijden op de meeste wegen want de kans om er een tegen je motor te krijgen is gewoon reeel en dan ben je dus gewoon de bekende l.l en rij je nooit meer.

Ik heb hier al tig kruisjes langs de weg gezien dus pas me ook met de autow maar wat aan qua rijden.
gister liep er nog 10 meter voor me een hert op z,n dooie gemak ffe de weg over onder het motto...k.ttoerist...je stopt maar ffe :)

ben nog 2 weken hiero en vermaak me nog wel ietswat denk ik,nog ffe whales kijken vlgde week dus doeiiiiii :W

gr Driver
 
rijden...ik zit al 2 weken in Canada en rij hier....autowwwww...maar mis de motoren nog niet ook al was het hier de laatste dagen zo,n 35/37 graden :+

zie hier allerlei en veel Harliesss voorbij schuiven en ook wat japananse motoren en zelfs een hagelnieuwe Duc en wat KTM,s en toch ook aardig wat Fritser motoren maar ik heb nog 0,0 Apriliaas gezien hiero.

de Duc men had een vriend met een Mille maar Appies worden hier zowat niet verkocht vlgs hem.

Als je ziet hoe ze hier rijden begrijp ik dat ook wel maar het mag hier max 110 en echt veel harder gaan ze hier niet op een uitzondering na dan.
en met een mille/tuono continu 110 rijden :X
Controle is hier best wel fiksachtig en het gezag boezemt hier ook nog wel wat angst in dus de overgrote merenheid houdt zich keurig aan de snelheid.

mede door de beren/herten ect is het ook link om echt hard te rijden op de meeste wegen want de kans om er een tegen je motor te krijgen is gewoon reeel en dan ben je dus gewoon de bekende l.l en rij je nooit meer.

Ik heb hier al tig kruisjes langs de weg gezien dus pas me ook met de autow maar wat aan qua rijden.
gister liep er nog 10 meter voor me een hert op z,n dooie gemak ffe de weg over onder het motto...k.ttoerist...je stopt maar ffe :)

ben nog 2 weken hiero en vermaak me nog wel ietswat denk ik,nog ffe whales kijken vlgde week dus doeiiiiii :W

gr Driver

Zooooooooooooooooooooooo Driver 1 x is genoeg hoor, we weten zelf heus wel dat het hier klote weer is.
Fijne vakantie nog verder.
 
woensdag nog n bekeuring binnen gekregen van de terugrit van de TT,EURO 101,- :X :X ,Tte hard bij kornwerderzand,wegversmalling,was de laatste van ons drieen,rij anders nooit te hard bij dit soort dingen,maar in een groepje,toch aanhaken en dan is dit het resultaat.
maw laat je niet verleiden,ze staan overal :? :?
 
Bij jou is het angst :+
Koop nou eens een Tuono man, kan je een keer op een echte motor mee raggen 8-)

Heb een kutweek achter de rug vandaar dat ik al drie dagen iedereen aan het afzeiken ben B|
Vergeef me het is niet kwaad bedoelt, ik sla me geliefde ook altijd als ik een kutdag heb gehad :Y


Vind je eigenlijk best grappig als je kutweek achter de rug hebt :+
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hier al wanneer die shiver gaat komen :?

Mijn vriendin begint ineens jeuk te krijgen, vind ik niet erg!!
Weg met die duc aprilia erbij *O*
 
Weet iemand hier al wanneer die shiver gaat komen :?

Mijn vriendin begint ineens jeuk te krijgen, vind ik niet erg!!
Weg met die duc aprilia erbij *O*


Lekker bijdehand ,je wijf heb jeuk en jij slaat en scheld ze verrot.

Word wakker,op je knieen erachter en rammen.

Net zolang tot je knieschijven bloot liggen .

Succes 8-) 8-)

Daarna met de Swiffer de boel ff aanvegen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan