anders heb ik nog wel een paar bussen pur schuim...
ff laten drogen en je hebt oordoppen op maat gemaakt :D
Geeft nix dat 't je bloedbaan vergiftigd toch??
Moet morgen lessen dus zal wel ff vragen of ik daar door de buurt heen kan, per ongeluk om de 5 meter te veel gas geven met de koppeling nog in... *gniff*
En ik stem voor een MM daar ergens in de buurt...
Heb laatst ook ergens db boosters gevonden...
Waren erg illegaal volgens de site...
En dan maar sprintjes trekken door de straten...
We zitten al over de 1900 handtekeningen, beetje weinig als je alle bezoekers hier alleen al telt, kom op mensen, kom nou eens in beweging voor je eigen sport-liefhebberij-uitlaatklep-hobby!!
Straks gaan diegenen die nu toch niet tekenen weer lopen zeiken dat alles minder wordt hier in dit mooie NEderland, maar in dit geval heb je daar dan zelf schuld aan, diegenen die al getekend hebben, WELL DONE!!,maar zij die nog niet hebben getekend, schiet op met je luie donder en kom in beweging!!
Het mooie van dat pur-schuim: Het zet nogal sterk uit tijdens harding
Ik zeg: Goed vol spuiten die oren, en dan afplakken! Heeft binnen toch ruimte zat om uit te zetten
Paar tubes kit werkt misschien nog wel beter
Maar serieus: zou wel een leuke actie zijn
Ik doneer 10 euro, zeg maar waar het geld heen moet.
Geweldig idee! pers erbij halen en dan haal je de TV wel, dan kan de motor lobby laten zien dat zij de good guys zijn en die lui maar zieligerts en hopelijk krijgen we dan de publieke opinie mee...
Dus die tegenstichting (wel met een iets andere naam) kan hier mooi voor gebruikt worden.
Als iemand dat op zich wil nemen doneer ik ook wel wat ££
Volgens mij komt dit uiteindelijk toch wel goed. Gaan we de dopjes uitdelen in de wijk of sturen we ze op?
Ik hoop het ook, en anders wekelijks een MegaMeeting, dan op de motor, dan op de Harlie Trapperson, dan hondenuilaten daar enz. enz.Volgens mij komt dit uiteindelijk toch wel goed. Gaan we de dopjes uitdelen in de wijk of sturen we ze op?
Ik hoop het ook, en anders wekelijks een MegaMeeting, dan op de motor, dan op de Harlie Trapperson, dan hondenuilaten daar enz. enz.
Tot ze begrijpen dat we niet kwaad willen, noch kwaadwillend zijn, maar dat wij alleen niet begrijpen da als je in de zeer dichte nabijheid van een dergelijk circuit gaat wonen je niet moet zeuren over incidenteel wat lawaai.
Als je in het stadsuitgaanscentrum gaat wonen moet je ook niet klagen over horeca, ga dan in een hutje op een ANDERE hei wonen.
Welles, De "Heiplaat", en dan hutje zo'n 20 meter onder het straatniveau, want zo diep gezonken en laag zitten
Niet die andere hei
Ik krijg net zin in iets offroad achtigs met als extra een paar sm wielen.
als je ze naar de andere hei stuurt, mag ik daar straks niet meer over de zandpaden raggenStuur ze naar Timbouctou ofzo, in die zandbak hebben ze tenminste ruimte en meestal erg veel stilte
De fout ligt niet bij de mensen die een huis gekocht hebben in Baggelhuizen. De fout ligt bij de gemeente die die grond vrijgegeven heeft om daar woningbouw te plannen. Dat is een domme actie geweest (niet uniek overigens)