O jaKratos. God of war.
Kratos
This article contains lore based on real-life sources from Norse mythology as introduced from the God of War Norse era. Kratos (Greek: Κράτος), also known as Fárbauti (Nordic: ᚠᚨᚱᛒᚨᚢᛏᛁ), the God of War/Stríðsguð (Nordic: ᛊᛏᚱᛁᚦᛊᚷᚢᛞ) is the main and titular protagonist of the God of War series. He...godofwar.fandom.com
Lord of war is Nicholas cage.
db
Ja klopt, maar de veronderstelling is vaak dat motorrijden hobby is en geen handig vervoermiddel kan zijn. Zo heb ik 2 hobby's waar ik zoveel mogelijk vrije tijd in stop. Als vrienden dan ontdekken dat ik motor rijd, is de reactie vaak: waar haal je de tijd vandaan? Maar motor rijden kost mij weinig tijd, sterker nog bespaart vaak tijd.Mensen zien het verschil niet.
Motor is motor.
Lees nu nog eens de eerste regel van de quote waar je met deze opmerking op reageertCollega's, familie, daar zitten vaak mensen tussen die niets met motorrijden hebben en die kom je toch tegen. Als je dan 'ochtends binnenkwam met je helm in je hand kreeg je toch vaak onzinnig opmerkingen te horen zonder dat je er om vroeg, zo van " het blijft gevaarlijk zo'n rot motor" etc etc. Ik reageerde er ook nooit op maar hoorde het wel.
@MeanBlueMan tippie:Dat ken ik, maar dan niet vh motorrijden. Een goeie verwarde blik werkt net zo. Geen deodorant gebruiken trouwens ook