Ach, het hangt maar af van welke persoon je treft.
Velen wil in zo'n geval gewoon indruk maken met gelul.
Een ander heeft er misschien niets mee, maar verlaagt zich gelukkig niet tot kleuter niveau.
Toen ik mn vorige motor nog maar net had (GSX250R) had ik bij een eethuisje vlakbij Soest geparkeerd in een kleine ruimte tussen een parkeervak en de paaltjes van het loop pad naar het huisje.
Sta ik nog geen seconde naast mn motor, stapt er uit de auto naast me een oudere vrouw die eerst mn motor goed bekeek en me toen vertelde dat zij er niet veel mee op had, maar haar zoon had een vergelijkbare zwarte had gereden.
gecombineerd met wat verhalen hoe het met zn motoravonturen afgelopen was (weet niet meer wat ze exact vertelde).
Nadien weliswaar de aanbeveling gekregen om goed op te letten in het verkeer, maar ook veel veilige kilometers toegewenst en zelfs een lach+duimpje omhoog toen ik later wegreed.
Als er mensen met argumenten bij me komen met lulkoek als ´ in de regen rijden doe je toch niet? een auto is dan stabiel met vier wielen, als jij schuin een bocht in gaat lig je geheid´
of eergisteren nog deze, uitgesproken alsof het een vaststaand feit was: ´met jouw motor kom jij niet op de snelweg, daar heb je de power niet voor...´
Dan ga ik niet eens meer met ze in discussie
Dergelijke lieden zijn vaak imo toch niet voor rede vatbaar....