Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik op een motorfiets stap rij ik mijzelf dood
Waar?! Dan kan ik daar wegblijven.Ik hoor trouwens ook een hoop dom gelul en opmerkingen onder motorrijders zelf, o.a. op bepaalde forums
DoeiWaar?! Dan kan ik daar wegblijven.
Haha ja of mensen die denken dat cc's alles zeggend is en 1200cc cruisers, choppers harder gaan dan je 1000cc supersport .Sta je voor de buurtsuper, jezelf als een banaan uit je beschermvel te pellen naast je motor met 160 pk / 300kmh+, komt er zo'n veteraan naar je toe:
Zooohoo, ja mijn vader had zo'n AJS, HÁRD ging dat ding... en dan moet je zeggen "zoooooheej"
Ik reageer er al niet meer op, weetje...Een steentje en je ligt, is er ook zo een.
maar om hem te winnenniet om aan de race mee te doen.
OK, nee nog nooit, maar het geeft me wel ineens inspiratie om er zo'n oldschool kruisje overheen te plakkeneen fameuze quote is natuurlijk ook:
"1 van je koplampen is kapot"
Hoevaak ik die niet al gehoord heb...
Dit is in de winter helemaal erg omdat het dan vaker donker is....een fameuze quote is natuurlijk ook:
"1 van je koplampen is kapot"
Hoevaak ik die niet al gehoord heb...
ja de sv heeft bij de eerste generatie de dimlicht en het groot licht apart van elkaar dus waarschijnlijk is dat bij jou ook zo?Dit is in de winter helemaal erg omdat het dan vaker donker is....
Krijg ook regelemtig een 'flash' van auto's die tegenovergesteld komen op de provinciale weg.
Het ontwerp van de Fazer zal ook niet helpen.
Fazer heeft idd groot en dimlicht gescheiden.ja de sv heeft bij de eerste generatie de dimlicht en het groot licht apart van elkaar dus waarschijnlijk is dat bij jou ook zo?