Kango is al een aantal jaren failliet.
grtz,
Cees
Waar heb je die vandaan? Ben ook zo'n beetje naar zoiets aan het kijken.
Mijn "lidl" accuboor is nu zo'n beetje op. Heeft het overigens geweldig gedaan! Zeker voor die centen
Marc
Ook in Lidl topic geplaatst maar hier vragen kan ook geen kwaad:
Iemand hier ervaring met de stofzuiger van de Lidl?
Dat grote ding dat op een Karcher stofzuiger lijkt met een stopcontact erin.
Qua kwaliteit (en dan vooral de zuigkracht) fatsoenlijk?
Heb hier nu zo'n kleinere Karcher en moet zeggen dat ik die vrij waardeloos vind.
Ik meet de plug op en plak dan een beetje iso tape op de boor (als ik veel moet boren in zelfde materiaal), ga je nooit verder dan je wilt. Onze sds klopboor gaat ook overal doorheen als een warm mes in de boter
Ja, je leert al snel om de diepte-aanslag er af te gooien.
Nou het is uiteindelijk deze geworden.
[afbeelding]
Die zou toch wel iets langer mee moeten gaan als mijn "lidl" versie.
Marc
Heb hier nu zo'n kleinere Karcher en moet zeggen dat ik die vrij waardeloos vind.
dt zat er niet eens bij en anders is het het eerste dat je kwijt raaktJa, je leert al snel om de diepte-aanslag er af te gooien.
Rolletje lasdraad van 15 kg, 0.8 mm dik, €35 via Marktplaats.
[~[url="http/i1104.photobucket.com/albums/h333/blaauw23/P1060216_zpsaec1126f.jpg"]afbeelding~][/URL]
Eindelijk eens een fatsoenlijke compressor gekocht, nu kan de oude Ferm 10Liter-100 L/min bij het oud ijzer.
Het is een Hydrovane schoepencompressor, met een 100 liter tank.
2.2 kw motor (400 volt), netto luchtopbrengst 210 liter bij 10 bar/270 liter bij 7 bar.
Gekocht (via Marktplaats weer) voor €255 van een man die een winkel had in professionele naaimachines, daar draaide de compressor in de werkplaats.
€255 is volgens mij een koopje, nieuwprijs is volgens mij iets van €1800 of €2000 als ik even kijk op het internet.
De machine ziet er uit als nieuw, zelfs het instructieboekje kreeg ik er bij.
De beste man gaat met pensioen en de zaak word verkocht, ik was bijna in de verleiding om ter plekke nog meer spul uit de werkplaats te kopen (oa mooi klein autogeen lassetje) maar ik kon mij zelf nog beheersen.[~[url="http /i1104.photobucket.com/albums/h333/blaauw23/P1060214_zps800d389f.jpg"]afbeelding~][/URL]
Dat is geen stofzuiger, dat is een prul. Dit is een stofzuiger: [afbeelding]
80 liter stofopvang, 99,996% van al het stof wordt door de filters tegengehouden en 235m/2 lucht per uur aan zuigkracht. Eindeloos zakkensysteem, waardoor er bij het legen geen stof kan vrij komen. Kosten tja ietsje meer als die lidltegen de 2300 pleuro.
Die zullen waarschijnlijk ook niet 1 op 1 passen, meeste wielen hebben 4 boutgaten.bij de action verkopen ze ook wieltjes btw
Dat is geen stofzuiger, dat is een prul. Dit is een stofzuiger: [afbeelding]
80 liter stofopvang, 99,996% van al het stof wordt door de filters tegengehouden en 235m/2 lucht per uur aan zuigkracht. Eindeloos zakkensysteem, waardoor er bij het legen geen stof kan vrij komen. Kosten tja ietsje meer als die lidltegen de 2300 pleuro.