Show hier je nieuwe gereedschap "VIII" :Schoonmoeder Rules

Status
Niet open voor verdere reacties.

king-roy

MF veteraan
Lid geworden
9 sep 2006
Waarderingsscore
0
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

screwdriver-and-wrench-icon-hi.png

d25314k.jpg

gereedschap.gif

Laatst bewerkt:
Yep, 't is een doornbuiger..., verekkes handig om uitlaten mee te maken, of stukken framepijp mee te maken.
Moet 'm wel nog even ombouwen om een grotere diameter te kunnen buigen dan waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was, hij moet 32mm pijp met 4mm wanddikte aan kunnen, en ik wil graag tot ongeveer 70mm pijp met 1mm wanddikte ofzo kunnen buigen..
Het is een veenstra bank, maar helaas is het bedrijf er geruime tijd al niet meer..
De opbouw van de bank is op zijn zachts gezegd "pittig" te noemen.., zeer zware en sterke constructie.., bankje weegt alleen al ongeveer 1000kg..
Nu moet ik op zoek naar iemand die buigdoorns voor een redelijke prijs verkoopt, maar dat gaat tot op dit moment eigenlijk nog steeds niet goed om die te vinden -O-
Misschien iemand hier die me daarmee kan helpen??

Omdat ik nieuw ben op dit forum show ik maar even al mijn gereedschap.
Heb alles beetje bij elkaar verzameld meeste is 2de hands.
Op 1 tang na is alles van Facom.

full

Yep, 't is een doornbuiger..., verekkes handig om uitlaten mee te maken, of stukken framepijp mee te maken.
Moet 'm wel nog even ombouwen om een grotere diameter te kunnen buigen dan waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was, hij moet 32mm pijp met 4mm wanddikte aan kunnen, en ik wil graag tot ongeveer 70mm pijp met 1mm wanddikte ofzo kunnen buigen..
Het is een veenstra bank, maar helaas is het bedrijf er geruime tijd al niet meer..
De opbouw van de bank is op zijn zachts gezegd "pittig" te noemen.., zeer zware en sterke constructie.., bankje weegt alleen al ongeveer 1000kg..
Nu moet ik op zoek naar iemand die buigdoorns voor een redelijke prijs verkoopt, maar dat gaat tot op dit moment eigenlijk nog steeds niet goed om die te vinden -O-
Misschien iemand hier die me daarmee kan helpen??

en wat voor koffie apparaat heb je? Nog steeds zo'n klikklak cafebar?

naamgever_200x150.jpg

Laatst bewerkt:
Net mijn nieuwste speeltje binnen: een Hilti SF22-A.
Duidelijk gebruikt maar hij doet het goed, accu's houden goed de spanning en er zit een lekkere berg power in *D

Wat ga je er mee doen, gebruiken als starter voor je circuitracer :?
Zou waarschijnlijk wel kunnen ja _O-
Nee, ik werd er gek van om steeds voor klussen (in en om het huis etc) met een draad te moeten slepen etc. Had al een hele tijd zo'n ding op het oog maar eigenlijk gewoon echt te duur, maarja.. soms zit een mens wel eens te kloten op ebay en wint dan opeens iets dat niet helemaal de bedoeling was :+ Maar.. rouwig zal ik er zeker niet om zijn, een genot om mee te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan