Show hier je nieuwe gereedschap *VII*: The Hammer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
5.277
273
Houten
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​




Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap
De techniek achter de gereedschappen & hoe te gebruiken


g0463-250x250.jpg

b50bf545-3541-4cce-822d-ec18a5c8a60a_image5345706777181339607.gif

momentsleutel.jpg
T32163.jpg
2011010801394712.jpg

En als je er echt niet meer uitkomt of een vast zittend boutje hebt...
stobbenboor_4_3472343107.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan wat je vergelijkt. De 3+ is minder dan de 4, maar de 4 dual kan meer dan de gewone (oude) 4.

Maar toen ik vorig jaar de 4 kocht had ik de keus uit 4 Dual of de normale 4. Die zijn dus allebei beter dan de 3+. Nu heb je de keuze (natuurlijk zijn er nog winkels met oude voorraad) tussen de 3+ en de 4 Dual. Tja de keuze wordt makkelijker maar je moet het zelfde betalen voor een product die niet beter is dan zijn voorganger?

Ach het maakt mij ook eigenlijk allemaal niets uit, ik ben hartstikke tevreden met mijn Optimate 4.
 
hardschuim platen 200x100cm 5/10/20 mm dik. flightcase onderdelen

ik zag het staan op www.licht-geluid.nl lijkt mij mooi spul om zelf de inleg's voor de gereedschap wagens te maken.

[afbeelding]
Interessant.

Hoe ga je daarmee te werk? Je hebt dan wel het basisschuim, maar oe maak je de uitsparingen en dan nog op zo'n manier dat het gereedschap mooi past en de uitsparingen netjes afgewerkt wijn (niet rafelen)?
 
Hmm, ik ben benieuwd.. Gister vastzittende uitlaatbouten mee losgemaakt dus aardig wat kracht op gezet. Voor nu doen ze het nog.

Maar het ging me vooral om de torx, imbus heb ik al zo'n set van van betere kwaliteit.

Zolang het werkt, werkt het.

Torx is ook matig, ik had ze zo verdraaid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan