Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben er hier ook een van de cranenbroek keer een setje gekocht haakse en gewoon rechte voor iets van 35 :P krijg je dus echt de helft van de tijd geen moeren meer los of na een lange tijd hammeren.. maarja daar is de prijs ook naar

handleiding...?? het is schakelaar omhalen op standje 1 en een beetje aan knopje draaien .en o ja vergeet de stekker niet .........in stopcontact he ;)
:+

alvast gefelicitaart

Ik wacht nog even met bestellen. Misschien zijn er nog wel wat mensen op MF die een bakkie willen.

Ik wacht wel tot het einde van de maand, en verschepen schijnt ook een maand te duren. Eind februari leveren dus.

hoe werkt zoon bakkie nu eigenlijk en heb je die vaak nodig voor je carbs tereinigen ? dacht zelf namelijk dat dit niet vaak nodig is. gewoon uit interrese na de techniek :)

hoe werkt zoon bakkie nu eigenlijk en heb je die vaak nodig voor je carbs tereinigen ? dacht zelf namelijk dat dit niet vaak nodig is. gewoon uit interrese na de techniek :)

Werking: er zitten transductoren tegen de metalen binnenbak aan geplakt. Deze trillen.

Door de trillingen in het water, ontstaan er kleine luchtbelletjes die ontploffen. dit gebeurt met name op oppervlaktes van wat je er in stopt. Dat zorgt voor het reinigen, icm een goed schoonmaakproduct.

Voor je eigen carbs zal je het niet vaak nodig hebben. als je een motor een beetje bij houdt, heb je mij niet snel nodig voor reinigen.

Toch heb ik wel eens klanten met een stramme remklauw (zo noem ik het maar), of een motor die een jaar of langer heeft stil gestaan. dan is er een hoop zooi aangekoekt in de brandstof leidingen en ook in alle hoekjes en kanaaltjes in de carbs.

Dat krijgt je er met een tandenborstel niet af, en remblauw wordt ook schoner in een ultrasoon badje.

:)

Hier in Tilbo land is het al jaren ingeburgerd, en netjes verzorgd.

Mogelijk wordt dit mijn nieuwe ultrasoonbak:
[afbeelding]

Losse aansturing voor de transductoren; netjes.
28 36 literbak, nette deksel, goed toegankelijk. Instelbaar vermogen. Keuze 28Khz of 40 Khz.

Er zijn nog meer modellen te koop daar, dit is de kleinste:
[afbeelding]
Binnenafmeting: 240x140x100

En natuurlijk alle modellen hiertussen.

Dat wordt wel even Chinees leren voor de handleiding :)

ps: interesse in een nieuwe bak, PM me even, dan kan het misschien in één verlading mee...

De vertaling van de handleiding krijg je er toch gratis bij :)

als jij nou voor een gratis bakje zorgt, zorg ik voor een goede vertaling Chinees naar Nederlands. (Je wil niet weten, wat een vertaler kost :X En aangezien ik hier een hele stapel vertaalde Chinese papieren heb liggen kan ik het weten -O- )

De vertaling van de handleiding krijg je er toch gratis bij :)

als jij nou voor een gratis bakje zorgt, zorg ik voor een goede vertaling Chinees naar Nederlands. (Je wil niet weten, wat een vertaler kost :X En aangezien ik hier een hele stapel vertaalde Chinese papieren heb liggen kan ik het weten -O- )

Bakkie koffie kun je gratis krijgen...

Voor de rest: aan/uit, vermogen, verwarming aan/uit. Klaar :+

En ik heb nog een chinese connectie, voor t geval dat...

Werking: er zitten transductoren tegen de metalen binnenbak aan geplakt. Deze trillen.

Door de trillingen in het water, ontstaan er kleine luchtbelletjes die ontploffen. dit gebeurt met name op oppervlaktes van wat je er in stopt. Dat zorgt voor het reinigen, icm een goed schoonmaakproduct.

Voor je eigen carbs zal je het niet vaak nodig hebben. als je een motor een beetje bij houdt, heb je mij niet snel nodig voor reinigen.

Toch heb ik wel eens klanten met een stramme remklauw (zo noem ik het maar), of een motor die een jaar of langer heeft stil gestaan. dan is er een hoop zooi aangekoekt in de brandstof leidingen en ook in alle hoekjes en kanaaltjes in de carbs.

Dat krijgt je er met een tandenborstel niet af, en remblauw wordt ook schoner in een ultrasoon badje.

Okee thnx voor de zeer duidelijke uitleg *O*

Bakkie koffie kun je gratis krijgen...

Voor de rest: aan/uit, vermogen, verwarming aan/uit. Klaar :+

En ik heb nog een chinese connectie, voor t geval dat...

ff vraagje over dat ultrasoon. Hoe komen bijvoorbeeld je carter delen eruit die (enigzins) verweerd/aangetast zijn? Wil blokje van m'n racer weer mooi maken en moet toch uitelkaar

ff vraagje over dat ultrasoon. Hoe komen bijvoorbeeld je carter delen eruit die (enigzins) verweerd/aangetast zijn? Wil blokje van m'n racer weer mooi maken en moet toch uitelkaar

Ha die Arnie,

Is het redelijk zwaar verweerd ?? ...... insmeren met wc eend , ff laten intrekken ,borstelen en weer afspoelen ,het is dan wel mat maar het weer/gore is eruit !! :Y

test eerst maar eens op een oud carter oid.. }) :z O-) :X :Z

greets FF :9

hmmmmz PS ;o ja het uiterlijk effect is ,afhankelijk van het reinigingsmiddel in de ultrasoon, ongeveer hetzelfde ... -O-

hmmmmz PS 2; enne niet laten stralen met wat voor hulp middel ook ,heb ik slechte ervaringen mee ,er blijft altijd in een (olie) kanaaltje een korreltje van het een of ander achter .... -O-

Ik weet al een tijdje hoe je bent .. ;)

Laatst bewerkt:

Als je ze na schoonmaken weer echt mooi wilt hebben, drukverharden van het oppervlak.

Ik heb ooit eens carbs gezien, waar ze dit mee deden tijdens de restauratie. Zag er heel mooi uit.

Bij bccp waar ik dit zag, doen ze het ook met grotere onderdelen.

Als je ze na schoonmaken weer echt mooi wilt hebben, drukverharden van het oppervlak.

Ik heb ooit eens carbs gezien, waar ze dit mee deden tijdens de restauratie. Zag er heel mooi uit.

Bij bccp waar ik dit zag, doen ze het ook met grotere onderdelen.

klopt ! en met kurk-stralen krijg je ook zo'n 'nieuw' halfglans effect

Laatst bewerkt:
Ik ken alleen de The-French-Connection

full
:+

volgens mij raken we zo behoorlijk van het padje af ........ :9

Laatst bewerkt:
Ha die Arnie,

Is het redelijk zwaar verweerd ?? ...... insmeren met wc eend , ff laten intrekken ,borstelen en weer afspoelen ,het is dan wel mat maar het weer/gore is eruit !! :Y

test eerst maar eens op een oud carter oid.. }) :z O-) :X :Z

greets FF :9

hmmmmz PS ;o ja het uiterlijk effect is ,afhankelijk van het reinigingsmiddel in de ultrasoon, ongeveer hetzelfde ... -O-

hmmmmz PS 2; enne niet laten stralen met wat voor hulp middel ook ,heb ik slechte ervaringen mee ,er blijft altijd in een (olie) kanaaltje een korreltje van het een of ander achter .... -O-

Ik weet al een tijdje hoe je bent .. ;)

ga ik ff proberen :Y :Y

Nou ik heb me deze vandaag opgehaald, jumpstarter met;
- Voltmeter
- 12V aanlsuiting
- Ingebouwde compressor tot 4 bar
- Ingebouwde zaklamp
- Combi magnetron
- Minibar
- enz. enz.

We zullen is zien of het wat is, voor 22 euro kon ik het niet laten O-)
full

Alles is zo sterk als de zwakste schakel ..... en dat wordt waarschijnlijk op den duur de interne accu van dat ding :+

Speelt 'ie ook gewoon HD content af in 3D?

Nou ik heb me deze vandaag opgehaald, jumpstarter met;
- Voltmeter
- 12V aanlsuiting
- Ingebouwde compressor tot 4 bar
- Ingebouwde zaklamp
- Combi magnetron
- Minibar
- enz. enz.

We zullen is zien of het wat is, voor 22 euro kon ik het niet laten O-) [afbeelding]

gelijk hebbie,
Als je voor die 22 eu 1keer de buurman en 3 keer je zelf helpt ,hebbie dr al lol van !

gelukkig zit er geen verwijderings bijdrage op ........ :+

gelijk hebbie,
Als je voor die 22 eu 1keer de buurman en 3 keer je zelf helpt ,hebbie dr al lol van !

gelukkig zit er geen verwijderings bijdrage op ........ :+
Verwijderingsbijdrage :?

Als je hem per ongeluk op de stoep laat staan O-) dan moet je eens kijken hoe snel hij verwijderd is }) of dat ding het nou doet of niet ;) 8-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan