Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
http://www.kijkshop.nl/product/2064...uto/accessoires/ferm-acculader-met-starthulp/
[afbeelding]
Eens kijken of het wat is. Met name gekocht voor het kunnen starten zonder accu.
Ook zo eentje gehad.Ik heb laatst 1 bij de Makro gekocht, iets van 27 ex meende ik. Zit ook een compressor en een lampje in Heb deze ook gekocht voor problemen met starten bij een lege accu
Ook zo eentje gehad.
Wat was dat een flutding zeg
Compressor...ja er kwam lucht uit..
Starthulp.....2x op een normale manier proberen te starten en dat ding was al leeg
Lampje....was wel goed...voltmeter ook
Het is er niet één met een ingebouwde accu, maar geeft gewoon 12 volt vanaf de 230 stekker. Zo'n andere 'starthulp' heb ik ook: rommel
moet je wel een accu bij gebruiken, anders kan de spanning nogal oplopen.
Ja Prima prijs was dat.IBood?
hier zijn vast wel mensen die mij kunnen helpen.
ik heb pas een bike lift balhoofdbok gekocht.
na 1 dag gebruikt te hebben zag ik dat de adapter al krom was.
deels eigen schuld maar ook gewoon te zwak staal denk ik.
nu dus de vraag of iemand deze in RVS kan draaien.
het is +- 65mm lang en 25mm dik.
dit is hem:
[afbeelding]
alvast bedankt
Ik kan helaas niks voor je draaien. Maar als hij nu te zwak is, is het denk ik verstandiger om hem juist niet uit RVS te maken.
heb ik ook al aan zitten denken ja.
kan alleen nergens de verschillen in breekpunt/vervorming vinden op google.
rvs is veel harder, zal minder snel buigen. maar als het buigt breekt het snel..
misschien dan toch eerst in staal nog eens proberen, mocht het nog steeds buigen kan ik alsnog naar andere metalen gaan
Leuk setjeSteeksleutelset engelse maten (voor koekblikbrik) en een tangenset (Kraftwerk) om de de oude van 2,50 euro per tang te vervangen. De oude tangen gaan verder als boordgereedschap.
[afbeelding]
En een druppellader. Helaas gebruik ik de K100 toch iets minder dan ik gedacht had in de winter en om nu in het voorjaar weer een nieuwe accu te kopen...
Handig is de extra kabel die op de motor kan blijven zitten mèt 3 indicatielampjes voor de toestand van de accu. Geen gedoe meer met zijkapjes Nzo, inprikken en laden maar
[afbeelding]