ik ben nog echt aan het twijfelen wat ik gaan aanschaffen
Sonic 1/4 setje
Tengtools 1/4 setje1
Tengtools 1/4 setje2
Tengtools 3/8 setje
Facom 1/4 setje Facom 1/4 doppenset Foam inlay ( met gratis TAG ) € 111,00
nee, maar ik heb het echt over, dus tja wat moet je er dan mee
Wil je echt enkel alleen een 1/4 setje?? Nu ik'die nieuwe kar heb, denk ik erover deze maar te verkopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
daar heb ik ook wel interrese inwat voor prijsje had je ingedachte ? mag ook over pm
Zo heb ook weer nieuw gereedschap. Maak wel een fototje als ik het thuis heb.
Eind goed al goed toch nog een leuke kerst
Ik ben toch ook wel naarstig op zoek naar een complete set gereedschap en nu ik dit zo voorbij zag komen dacht ik dat het toch een geweldige uitkomst zou zijn!Wil je echt enkel alleen een 1/4 setje?? Nu ik'die nieuwe kar heb, denk ik erover deze maar
Ik ben toch ook wel naarstig op zoek naar een complete set gereedschap en nu ik dit zo voorbij zag komen dacht ik dat het toch een geweldige uitkomst zou zijn!
Maar ik denk dat wij er niet over uit gaan komen qua prijs. Ik kan je wel een PM sturen waar je zo'n beetje aan denkt maar dit wordt waarschijnlijk toch wel vrij boven budget.
voor wie nog wat onder de boom wil.... setje 1/4 holle torx.
[afbeelding]
€ 7,50 incl verzenden (in enveloppe)
Te laat.Als je ze nog hebt dan wil ik ze graag van je overnemen! Stuur je wel even een PB!
Te laat.
Ik zou zeggen, doe een goed bod
Het 1/4 setje is standaard wel voorzien van torx, maar niet van imbus. Deze heb ik omgewisseld (dus wel imbus en geen torx) Maar de torxjes zijn er nog wel bij.
Doe nou eens gewoon een prijsje, en wat kost ie nieuw?
Vandaag bij Gamma; ringsleutel #14-15
[afbeelding]
steekringsleutel #15
[afbeelding]
plaatjes ter ilustratie... heb ff geen camera bij me.
Fijn, want bij ringsleutel #14-15 en steekringsleutel #15 kan een mens zich anders maar moeilijk iets voorstellen...
Fijn, want bij ringsleutel #14-15 en steekringsleutel #15 kan een mens zich anders maar moeilijk iets voorstellen...