Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja z,n ding moet ik idd ook nog ff aanschaffen
je kan eingelijk niet zonder als je je onderhoud zelf doet
is z,n pons universeel voor elk mert ketting ?
of moet je voor elk merk ketting een andere hebben (lijk me niet toch )
Zou je dat niet liever graveren, aoleks?
[offtopic]Aan de Ringbaan Noord zit er één. Daar heb ik vroeger stalen heupflesjes laten graveren.
Toemaar
[kermismodus]
En nog een winnaar!
[/kermismodus]
Tot morgen?
Wat heb je daarvoor betaald en indien niet teveel, verkoop je hem?
Wat ik ervoor betaald heb staat op de site, wat ik ervoor wil hebben is onbekend, wat ik ermee ga doen is ook nog niet helemaal duidelijk!
Ik ga eerst eens kijken of mijn kaatje goed uitgelezen kan worden, technisch moet het kunnen, maar dan dient natuurlijk de juiste stekker en software ook aanwezig te zijn.
Eerst maar eens lekker spelen met het ding, daarna zien we wel weer verder!
Ook nog 2 haspels gekocht daar, incl vulpistool, vond de prijs zo goedkoop dat ik ze niet kon laten liggen, maar deze zullen wel weer op marktplaats gaan.
Er stond wel meer spul, met nog een redelijke lage prijs.
Ik heb me een beetje moeten inhouden....
Jij niet alleen, die 4 gas testers waren A: verkeerd omschreven en B: reet-te-goedkoop!
Maarja, ik heb er al een, en om er nu 2 bij te zetten voor de handel..
moet het ook nog leefbaar houden hier voor m'n gezinnetje!
Vlug in gebruik nemen, dan is het bling bling zo verdwenen!
Funny
Enne, gauw vies maken, dat spul
Kleine moeite, groot plezierIk hou mijn gereedschap altijd netjes. Tijdens het sleutelen maakt het me niet zoveel uit maar na gebruik gaat het weer schoon in de kist of aan het bord.
Heb je een bepaald bedrag in je hoofd?Heeft iemand hier nog een goed advies voor een setje goede schroevendraaiers? Mijn vader wil een setje voor zijn verjaardag, zoek iets met 4-5 goede platte en een paar kruiskoppen.
Op conrad.nl staan er een hoop maar heb weinig verstand van schroevendraaiers.
Heeft iemand hier nog een goed advies voor een setje goede schroevendraaiers? Mijn vader wil een setje voor zijn verjaardag, zoek iets met 4-5 goede platte en een paar kruiskoppen.
Op conrad.nl staan er een hoop maar heb weinig verstand van schroevendraaiers.
Ik hou mijn gereedschap altijd netjes. Tijdens het sleutelen maakt het me niet zoveel uit maar na gebruik gaat het weer schoon in de kist of aan het bord.