Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
is dat handig? gewoon de sleutel omdraaien vind ik praktischer dan zitten piemelen met zo een handeltje..

...

Zo'n handeltje zit vaak op een ringratel die onder een hoek staat, maar dat wil ik juist niet. Ik ben bij het koekblik al bouten/moeren tegengekomen waar je echt een platte ringratel nodig hebt om er bij te kunnen. En zelf denk ik ook nog hoe eenvoudiger het systeem des te minder kan er stuk gaan of verslijten.

5 delig gedore kan voor 59 euro ex
12 delig gedore voor 137 euro ex
15 delig kraftwerk voor 129 euro ex

Ik ga maar een kraftwerk-dealer opzoeken om te voelen hoe dat in de hand ligt. Als dat bevalt moet die het maar worden.

Ik ga maar een kraftwerk-dealer opzoeken om te voelen hoe dat in de hand ligt. Als dat bevalt moet die het maar worden.

joa, i know.. 30% bedrijfskorting erover.. had ik ook bij mijn setje van 5(en dat wat ik voor mn broer vandaag heb opgehaald).

heb 65 betaald..

Ik vind het handiger ,ik heb eerst een paar sleutels gehad waar die je moest omdraaien en ik vind de beta handiger

Volgens mij heb ik die gedore 12 delig een stuk goedkoper zien staan op marktplaats
http://link.marktplaats.nl/270848516

Idd fijn die die wiel afsteller. Heb er ook 1. Was eerst aan het zoeken naar zo'n ding met laser, maar dat werd (hier?) afgeraden. Nu zo 1 dus. Werkt prima en als je wel die streepjes op je brug hebt kan je mooi checken of die ook kloppen.

Op een GS500 week die zo'n halve streep af

Bij mijn XJ600S ook en daar worstelde ik al 30 jaar mee (ook bij andere machines).

Bedankt voor de tip, maar ik had de gebruikershandleiding gelezen.

Haha, het is een staafje met een klem... What's there to read???

Sjezus... doe geen ruk vandaag. 8.15 in Ede 1 adres gelost en sta nu nog steeds in Ede, maar dan bij de DAF met panne

had er geen gebruikershandleiding bijgezeten dan had je het voor de helft van de prijs al kunnen kopen
Haha, het is een staafje met een klem... What's there to read???

Sjezus... doe geen ruk vandaag. 8.15 in Ede 1 adres gelost en sta nu nog steeds in Ede, maar dan bij de DAF met panne
Lach maar, ik heb de mijne dit jaar nog niet hoeven bij-spannen en komt tijd, komt raad.

P.S. Als iedereen zou laten weten hoe vaak ze de ketting bij-spannen, dan blijf ik de lachende op de achtergrond.

je zou versteld staan wat sommige daar van kunnen maken,zonder handleiding

Ook weer waar

Ik hoef mijn ketting ook maar zelden bij te spannen. 1x goed en dan ben je er lange tijd vanaf. Gaat alleen maar sneller slijten als je er mee blijft klooien.

Nog steeds vanuit Ede overigens...

Status
Niet open voor verdere reacties.