is dat handig? gewoon de sleutel omdraaien vind ik praktischer dan zitten piemelen met zo een handeltje..
...
5 delig gedore kan voor 59 euro exIk ben enorm te spreken over de gedore set.. Van wat ik tot nu toe heb gezien heeft deze de smalste ratel-kop. Vooral die van teng-tools was volgens mij vrij dik. Aangezien je de ringratel juist vaak op moeilijk bereikbare plaatsen gebruikt, wil je geen dikke kop ergens tussen moeten frotten.
de 5 delige set (8-10-13-17-19) kost 77 euro ex btw
de grotere set (9-19) was 150 euro ex btw geloof ik (bovenstaande ben ik zeker van)
5 delig gedore kan voor 59 euro ex
12 delig gedore voor 137 euro ex
15 delig kraftwerk voor 129 euro ex
Ik ga maar een kraftwerk-dealer opzoeken om te voelen hoe dat in de hand ligt. Als dat bevalt moet die het maar worden.
is dat handig? gewoon de sleutel omdraaien vind ik praktischer dan zitten piemelen met zo een handeltje..
Je moet gewoon voor jezelf uitmaken wat je eraan uit wil geven, en bij de dealers langsgaan en eens in je hand leggen.. t enige kleine beetje nadeel dat de gedore heeft, is dat ie een beetje scherpe randjes heeft.. normaal niet zo een probleem, maar als je flink lang bezig bent met bouten strakdraaien met de 19 (=wat meer kracht dan de 8) dan wil je hand t wel voelen
5 delig gedore kan voor 59 euro ex
12 delig gedore voor 137 euro ex
15 delig kraftwerk voor 129 euro ex
Ik ga maar een kraftwerk-dealer opzoeken om te voelen hoe dat in de hand ligt. Als dat bevalt moet die het maar worden.
mocht het niet lukken dan wil ik hem wel voor je bestellen en opsturen.
mijn werkgever doet niet aan postorder dus ik zal hem dan zelf op de post doen tegen de normale portokosten.
stuur dan wel ff een PB naar me toe want ik lees dit topic niet zo vaak.
Mijn nieuwste gereedschap:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iets meer informatie:
http://www.project-one.us/motorcycle.html
Staat op hun website. Ik heb je een PM verstuurd.zo'n ding zoek ik ook nog, zijn er bestelplekken in NL?
Bij mijn laatste tekst, staat een tabblad voor ''links'':zo'n ding zoek ik ook nog, zijn er bestelplekken in NL?
Bij mijn XJ600S ook en daar worstelde ik al 30 jaar mee (ook bij andere machines).Idd fijn die die wiel afsteller. Heb er ook 1. Was eerst aan het zoeken naar zo'n ding met laser, maar dat werd (hier?) afgeraden. Nu zo 1 dus. Werkt prima en als je wel die streepjes op je brug hebt kan je mooi checken of die ook kloppen.
Op een GS500 week die zo'n halve streep af
Bedankt voor de tip, maar ik had de gebruikershandleiding gelezen.Je weet (neem ik aan) dat je voor motoren met kettingkast of kettingbeschermer deze tool ook aan de onderkant van de ketting kan gebruiken? Ik heb namelijk al een paar klanten gehad die dat niet begrepen, en hem weer terug wilden sturen...... Die vonden het te veel werk om elke keer de kettingkast te demonteren......
Bedankt voor de tip, maar ik had de gebruikershandleiding gelezen.
Het klinkt misschien gek, maar daar begin ik mee.Zat er serieus een gebruikershandleiding bij dat ding???
En als die er echt bij zat.... die lees jij dan ook nog eens???
had er geen gebruikershandleiding bijgezeten dan had je het voor de helft van de prijs al kunnen kopen
Lach maar, ik heb de mijne dit jaar nog niet hoeven bij-spannen en komt tijd, komt raad.Haha, het is een staafje met een klem... What's there to read???
Sjezus... doe geen ruk vandaag. 8.15 in Ede 1 adres gelost en sta nu nog steeds in Ede, maar dan bij de DAF met panne
je zou versteld staan wat sommige daar van kunnen maken,zonder handleiding
je zou versteld staan wat sommige daar van kunnen maken,zonder handleiding