Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

• 16 januari

Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

Stemmen: 8 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

P.s. chuck kan het zijn dat je er afgelopen vrijdag langs heen gereden hebt.... we stonden relaxed een peukie te dampen toen we een of andere gek lang zagen komen die zoekend en verdwaald aan het kijken was... je kunt ons vinden aan de kant van de esso.....

:+

Kan zijn dat ik er weer te laat was (19:20 geloof ik).
Er stond nog wel iemand te tanken, maar die keek verder niet om.
Donderdag lijkt me een goed plan :}
Hoe laat :] ? Op de parkeerplaats achter de esso?

ik kom langs donderdag avond. Kan ik mooi ff de motor warm rijden naar Zwolle!!

Ik kom vanvond nog wel even langs, maar blijf maar even : krijg visite :(

Het betere bochtenwerk in de omgeving van Zwolle:
Van Zwolle zuid via Hoog Zuthem, Laag Zuthem, Lierderholthuis naar Heino....

Ik kom regelmatig in Heino op familiebezoek. Soms met het koekblik en soms met de brommert. Vanaf Zwolle ff binnendoor knallen naar Heino.... Heerlijk.

Komen er nog meer mensen vanavond?

Wil ook wel even langskomen, maar geen tijd om te :]

Ik kom samen met een kamaraad.
Kan een uurtje blijven dus waarschijnlijk niet :] , maar alleen ff zeuren :X

Het betere bochtenwerk in de omgeving van Zwolle:
Van Zwolle zuid via Hoog Zuthem, Laag Zuthem, Lierderholthuis naar Heino....

Ik kom regelmatig in Heino op familiebezoek. Soms met het koekblik en soms met de brommert. Vanaf Zwolle ff binnendoor knallen naar Heino.... Heerlijk.

De dijk tussen zwolle en deventer...... :z

Komen er nog meer mensen vanavond?

Wil ook wel even langskomen, maar geen tijd om te :]

Vanavond wel geweest, maar WEER geen motorrijders gezien :(
Wel even de plek gemarkeerd waar ik altijd sta te wachten O-)

hhhmmmm dit keer niet zo snel met reageren als de vorige keer.....gaat niet zo goed meer.... :?

nou morgenaond ben ik zeker te weten bij de ijsselhallen om 7 uur .... dus als je dan nog geen motorrijder tegen komt weet ik het niet meer 8-)

Ben er ook nog langs gereden, maar was al veel te laat voor mijn afspraak. K zag nog wel een rood/witte CBR (?) staan. Mooi verdekt opgesteld achter de Esso.

ben zelf uit zuid-limburg, maar mijn schoonouders wonen in hattem.
ben er volgende week (anders de week erna) met de motor. iemand die dan met mij een stuk wil rijden en mij de mooie weggetjes wil laten zien?

de dijk op in Deventer en helemaal afrijden richting Kampen, fantastisch alleen jammer van de fietsers.

Waar ik ook vaak rij, Raalte via heeten naar Holten. Daar de holterberg over, via Hellendoorn naar Den Ham en dan weer richting ommen (oppassen voor flitspalen).
In Ommen ff een ijsje eten en dan via vilsteren naar dalfsen. Bij dalfsen binnendoor naar heino. Erg leuke route!!

Ben er ook nog langs gereden, maar was al veel te laat voor mijn afspraak. K zag nog wel een rood/witte CBR (?) staan. Mooi verdekt opgesteld achter de Esso.

Dat waren wij :) Volgende keer stop je? ;)
Is een rood/witte thundercat })
Daar is toch ook de verzamelplek of bedoel je de parkeerplek aan de kant van de weg?

ben zelf uit zuid-limburg, maar mijn schoonouders wonen in hattem.
ben er volgende week (anders de week erna) met de motor. iemand die dan met mij een stuk wil rijden en mij de mooie weggetjes wil laten zien?

Moet te regelen zijn: laat gewoon ff weten wanneer je er bent en dan spreken we wel wat of voor het :]

Dat waren wij :) Volgende keer stop je? ;)
Is een rood/witte thundercat })
Daar is toch ook de verzamelplek of bedoel je de parkeerplek aan de kant van de weg?

Hahaha, wij staan altijd voor de ingang van de ijsselhallen. Als ik de volgende keer geen afspraak heb met een blonde dame zal ik zeker stoppen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan