Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

• 16 januari

Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

Stemmen: 8 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mijn best om ook aanwezig te zijn. Stukje mee toeren zal niet gaan .

Ben vanavond ff wezen kijken en de locatie IJselhallen is een prima locatie voor een hangplek. Was gezellig en binnenkort maar weer eens afspreken.

ben net terug van een paar dagen eifel.... woe/do/vr/za... was echt supergaaf... ben ook nog een keer de Nordschleife opgeweest... dat was echt extreem!!!......

wanneer gaan we weer rijden? Aankomend zaterdag rond een uur of zeven

Huub

ik hou het in de gaten wanner er gereden wordt. heb drukke week maar als het me lukt kom ik langs

Ik weet nog niet helemaal zeker....maarre voor alsnog ben ik zaterdag ook aanwezig.

blijkt dat ik s'avonds wat heb... misschien mogelijk om op een ander tijdstip te jagen... iemand suggesties??

vraag mezelf ook af wat ik met dit lekkere weer achter de computer doe maar goed :?

iemand zin om ik noem maar wat morgen of woensdag een ritje te maken in de avond uurtjes?? over het weer kunnen we iig niet klagen :)

rond een uur of 7 of half 8???

Vrijdagavond is voor mij de beste avond. Kunnen we niet een vaste dag afspreken?

probleem met een vaste dag is dat niet iedereen die dag kan. Neem bv. Kroesie die kan nooit op vrijdag ivm werken.

dus wil je een keer rijden noem je dag en tijd en als iemand wil komen dan gewoon reageren. Dat lijkt mij het makkelijks alhoewel een vaste dag tuurlijk makkelijker is...maar ja volgens mij wordt dat moeilijk...

maarre om weer ff wat te regelen....niemand die morgen of woensdag wil rijden?? vrijdag ben ik zeker te weten weer bij de ijsselhallen....

.....

maarre om weer ff wat te regelen....niemand die morgen of woensdag wil rijden?? vrijdag ben ik zeker te weten weer bij de ijsselhallen....

Volgens mij zal het erg rustig blijven vandaag en morgen. Verder niemand interesse?

mmmmmm....zekers rustig....ik check voor zevenen nog wel ff de reacties....anders proberen we het morgen....

nou ik ben morgen wel bij de ijsselhallen.....mag helaas niet zoveel kilometers meer maken met mijn Duc....heeft eigenlijk een grote beurt nodig maar kan nergens voor oktober tercht.....FRUST :X ....dus moet kiezen.....

ik zie wel of er morgen iemand aanwezig rond een uur of 7.

Mazl

We heeft er nog meer zin om in Nieuwleusen te gaan kijken met nog meer MFers kijk in dit topic daar staat er alles over.

Eerste MF Noord/Oost meeting

Ik ga wel effe kijken daar altijd gezellig en dicht bij wat wil je nog meer :P

We heeft er nog meer zin om in Nieuwleusen te gaan kijken met nog meer MFers kijk in dit topic daar staat er alles over.

Eerste MF Noord/Oost meeting

Ik ga wel effe kijken daar altijd gezellig en dicht bij wat wil je nog meer :P

tuurlijk ga ik mee....is voor ons toch bijna een thuiswedstrijd :?
kunnen er ook wel gezamenlijk heen rijden?

Veel te warm om te rijden nu, dan maar LVX 1 t/m 3 kijken :}

Wie komen er morgen allemaal naar de ijsselhallen? Ik kom samen met een kameraad van me...

hahaha nee niet altijd maarre heb m wel vaak aanstaan....lang leve adsl!! dus af en toe ff checken :9

is goed....ben er wel tussen 7 en half 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan