Phi
MF veteraan
nog leuker....... check...chuckChuck check
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nog leuker....... check...chuckChuck check
Ik heb een losse Dainese rugprotector erbij gekregen. Is het nu de bedoeling dat ik die rgprotector omdoe en vervolgens mijn pak aantrek? heb het tuurlijk al een keer geprobeerd maar dat ding gaat schuiven en kan niet zeggen dat ik het ideaal vind....
Je moet proberen om een protector met niergordel te kopen. Dan zit je protector ook direct goed....Een losse protector met hengsels? Je moet hem wel aan je lichaam kunnen bevestigen zodat hij niet kan schuiven. Wellicht is het zo'n protector die in het pak bevestigd kan worden
Ik ga vanavond flink stappen, maar toch denk ik er morgen wel te zijn om half 11. Mocht ik er om tien voor elf nog niet zijn, ga er dan maar vanuit dat ik niet kom. Maar ik ga het proberen!!
Ik proef een langzame afzegging
Het allerleukst:nog leuker....... check...chuck
Het allerleukst:
Chuck chuck check check
dit kon weleens irritant gaan worden...
Alles goed metCHECK!
Nee, was bij Tynaarlo in de buurt. Was waarschijnlijk idd aquaplaning. ben nu wel van m'n schaamranden aan de rechterkant af. Op een iets te overtuigende wijze helaasHe Firefox, kloten zeg van je motor, zul je natuurlijk altijd zien dat het op zulke momenten misgaat . Hopen dat het meevalt....
@Villie, mazzel dat je er nog zo goed vanafgekomen bent zeg. Was het toevallig ergens bij Hoogeveen in de buurt ?? Sprak namelijk vanmiddag een rijschoolhouder uit die buurt en die vertelde me dat het daar op 2 punten altijd uitkijken was met dit weer ivm vrachtwagens en waterverplaatsing icm spoorvorming ed. Misschien dat jenog iets kunt proberen bij wegbeheer oid ivm slecht onderhouden wegdek........(ik gooi ook maar een balletje op hoor)
[me]Deadeye heeft btw gister alvast motor gekocht [/me]