Scheuren in de omgeving Zwolle

Wanneer MZ Zwolle Feestdag?

• 16 januari

Stemmen: 3 27,3%
  • 23 januari

Stemmen: 0 0,0%
  • 30 januari

Stemmen: 8 72,7%

• Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een Clover rugprotector gehad, was een erg vervelend ding, zat gruwelijk op mn nieren te drukken, wat weer resulteerde in zelfs tussen de tankbeurten moeten stoppen......

Stratenfestival de 20e zal ik zeker aanwezig zijn.. :) (alleen kan ik me herinneren dat het op een zaterdagavond was........... :? )

mmmm 4400e post......

gegadigden om vanavond nog een stuk te rijden? *D
Gezien de regenradar kan 't . . .

Als 't niet te hard gaat, ben nog niet al te zeker sinds mijn (minieme) valpartij. En moet ook nog wennen aan mijn andere veerafstelling op de motor, heb er nu hyperpro's onder liggen.

(grotere deuk in ego dan in motor, gelukkig. Schade aan de motor was 't verhalen op de verzekering niet waard)

Gezien de regenradar kan 't . . .

Als 't niet te hard gaat, ben nog niet al te zeker sinds mijn (minieme) valpartij. En moet ook nog wennen aan mijn andere veerafstelling op de motor, heb er nu hyperpro's onder liggen.

(grotere deuk in ego dan in motor, gelukkig. Schade aan de motor was 't verhalen op de verzekering niet waard)

Heb ik wat gemist :? valparty :? toch niet ernstig hoop ik.
Kan vanavond helaas niet mee: krijg nog visite...

Heb ik wat gemist :? valparty :? toch niet ernstig hoop ik.
Kan vanavond helaas niet mee: krijg nog visite...
Is al weer ruim een maand geleden of zo, ben in bocht van klaverblad apeldoorn rechtdoor gegaan, nadat voorwiel stukje weggleed (voor mijn gevoel dan, in ieder geval). Was daar niet om te racen, maar werk in apeldoorn zuid, vandaar. in de graslanden daarachter ben ik gevallen toen ik nog iets van 10 kmpu reed.

Schade aan motor was ook niet erg, afgebroken spiegel en remhandle, en opengescheurde rugtas. Zelf had ik niets. Volgens dealer zou 't kunnen komen door combinatie zwakke voorvering/te zware berijder en/of olie op 't wegdek. Die dag had 't ook sinds langere tijd weer geregend. Vanaf dat moment effe rustiger aan gaan rijden en betere vering erop laten zetten. . . Oftewel, eigenlijk de moeite van 't melden niet waard.

Klinkt nog wel heftig: rechtdoor op een klaverblad.
Gelukkig niet bij uitkomen van de bocht richting vangrail...

nope, was al vrij in het begin van de bocht, eigenlijk gelijk na het inzetten. . . inderdaad gelukkig daar geen vangrail stond en een mooie weide daarachter was (jammer dat ik mijn picknickset niet bij me had ;) )

maarruh, hoe laat inderdaad, en wie komen er ?

Sorry Ted, maar d'r is mij te weinig animo....

Laten we het dan maar op zondag houden?

groot gelijk om bij te weinig animo niet te rijden. Zondag wordt lastig, want ben ik op vakantie, maar ooit komt er een dag . . . .

(ga vanavond maar eens kijken of dat peperbus-criterium in zwolle nog leuk is)

kan vanavond niet helaas. zo als het er nu naar uit ziet kan ik zondag wel
dus bij deze @ dennis ik wil wel mee zondag.

Gixxer superbike

Gaan er hier nog mensen mee met de Bloopers Motortoerrit?

Van de site http://bloopers.stappeninzwolle.nl

Ook dit jaar organiseert Bloopers weer haar jaarlijkse motortoerrit. Op zondag 22 augustus gaan we alweer voor de 7e keer rijden!! De mensen die eerder mee zijn geweest weten dat dit een dag is die je niet wilt missen! Vorig jaar reden er maar liefst 65 motoren mee en ook dit jaar belooft het weer een waar spektakel te worden!

Net als andere jaren verzamelen we om 12.30u voor een kopje koffie en stappen we omstreeks 13.00u op de motor. Uiteraard stoppen we onderweg ook weer voor een lekkere lunch.

Daarna rijden we nog een mooi stuk en wanneer we weer terug zijn in de Voorstraat krijgt iedereen een uurtje de tijd om de motor naar huis te brengen. Daarna is het namelijk tijd voor de BBQ en daar moet een biertje bij gedronken worden natuurlijk!

Na de BBQ hebben wij zoals gewoonlijk weer voor passend entertainment gezorgd! Dit jaar zijn dat de mannen van "Van Bill", deze zijn onder andere bekend van de hits: Valencia, non, non rien n'a change en Ga maar weg! Na Van Bill hebben we nog een spetterend optreden van een bekende surpriseact. Maar als je wilt weten wat dat is, dan zul je echt even langs moeten komen. De optredens zijn vanaf 21.30u en zijn voor iedereen die wil komen GRATIS toegankelijk.

Wil je meerijden? Schrijf je dan in aan de bar!

De kosten bedragen € 25,- per persoon en dit is inclusief koffie/thee, lunch, BBQ en 5 Bloopers consumptiemunten.

Bekijk ook nog even de foto's van voorgaande jaren. Hiernaast kun je kiezen welk jaar je wilt bekijken

Ik iig wel :)
Misschien dat er nog meer mensen mee willen?

Vriend van me......zou zich hier voorstellen.....
rijdt nu op de hawk waar ik eerst op reed....

ehhhh..........ja............
sta ik voor lul?...ehhhh....jaaa rob!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan