Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Marco,

tnx, rapidbike gaat alleen om het afstellen, wil niet dat ie te arm loopt en mijn blok sneller slijt dan nodig. Standaard zijn motoren niet super afgesteld ivm emissie regels enz.

Gaat me niet om van 184 pk 200 te maken , maar wel om de juiste afstellingen :)

en ik geloof je!

Marco:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

heb seat cowl via zx10r forum op de kop getikt voor weinig, Ohlins stuurdemper zit er standaard op, achterveer Ohlins, dempers ben ik nog mee bezig, pazzo's besteld en betaald, zit nog na te denken over Rapid Bike 3 om em goed te laten afstellen met de nieuwe dempers. Maar eerst testrun maken of het nodig is en anders niet.
Van welk jaar is deze? Ik vind 'm nl nogal dik/lomp. Niet zoals de moderne supersports, lekker slank en gestroomlijnde kuip en kont zoals de ZX-10R die KX500Freak postte, (KX500freak in "Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje ...") of bijvoorbeeld de nieuwere Yamaha R1/R6 de Aprilia RSV, etc. Kortom niet helemaal mijn smaak maar ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

Hey Tazz,

Dit is een moderne supersport! Deze is van 2006/2007 dat model heeft er zo uitgezien.

ik vind het wel bij mij passen, die smallere modellen en mijn 100kg gaan niet goed samen ;)

maar goed, ik vind dit model supervet en die ander te smal worden en over smaak valt niet te twisten (citaat Piet Zahut :+ )

Van Menno is de zx-rr en andere kuipen.

Die nieuwe SS'ers zijn zowat van alle kuipwerk ontdaan, mogen niets wegen en voelen net aan alsof je op een bromfiets zit. Bij de open dag van Triumph heb ik een stukje op de Daytona gereden. Lekker fel ding, maar ik kreeg het gevoel dat ik weer op een bromfiets zit. Bij de GSX1000R heb ik dat gevoel ook. ik heb persoonlijk het liefst een dikke tank tussen de benen.

Die nieuwe SS'ers zijn zowat van alle kuipwerk ontdaan, mogen niets wegen en voelen net aan alsof je op een bromfiets zit. Bij de open dag van Triumph heb ik een stukje op de Daytona gereden. Lekker fel ding, maar ik kreeg het gevoel dat ik weer op een bromfiets zit. Bij de GSX1000R heb ik dat gevoel ook. ik heb persoonlijk het liefst een dikke tank tussen de benen.
Oh, jij hebt daar de ruimte voor? :+
Ik concludeer hieruit dat de nieuwe SS'ers meer motoren zijn voor echte mannen en de fietsen met een dikke tank (lees; oude SS'ers en ZX-10R) meer voor de klein geschapen jochies van deze wereld. ;) O-) Ok, duidelijk! })

Bier <check>, chips <check>. Ok, bring it on!

Rare conlusies trek jij.

gaat verder geen discussie aan over de lengte van mijn of wiens staafmixer dan ook.

Ga hier sowieso maar weer niet verderop in

heeft ruimte voor 4 motoren met dikke tanken dus no problemo.

Ik concludeer hieruit dat de nieuwe SS'ers meer motoren zijn voor echte mannen en de fietsen met een dikke tank (lees; oude SS'ers en ZX-10R) meer voor de klein geschapen jochies van deze wereld. ;) O-) Ok, duidelijk! })

hebben ze ook eindelijk internet in Meppel...

kan Tazz ons weer de hele dag vervelen hier ;) ;) ;)

maar bevalt je nieuwe woning goed? :W

@ MJ: héle toffe fiets... alleen niet echt mijn smaak :) maar zolang jij er gelukkig mee bent is het goed, toch :) maar het zal wel even wennen zijn; van zo'n "slagschip" als je honda, naar een groen KANON *O*

DE HONDA DOET HET WEER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vlammen uit de pijp
})

Ach mijn snikkel doet het nog. Ik heb hier een meisje van 3 rondlopen en mijn vrouw is 3 maanden zwanger, nu jij _O-

Laatst bewerkt:
jongens, jongens .... :W

Wordt hier nog beetje gereden, of alleen met de oelewapper langs de meetlat ? :P

Laatst bewerkt:
Loop ik na getankt te hebben de pomp (Oldeneelallee) binnen, ( en netjes de helm afgezet............ ) zegt het madammeke achter de balie of ik in het vervolg voor het tanken de helm wil afdoen, :( ze zijn bang voor doorrijders!!!!!!!.
Ik snap (soms) best dat men graag wil dat je je helm afzet als je binnenkomt, maar dat je nu ook al je helm moet afdoen voor je gaat tanken, gaat me te ver. Het is nog maar een kwestie van tijd voordat we helemaal nergens meer kunnen tanken, of moet dat soms helemaal naakt.........................in mijn geval weet ik iig zeker dat de eventuele overvallers meteen gaan emigreren als ze die voddenbaal gezien hebben :+ :+ :+ .
Ik ben toch wel een klein beetje boos geworden. Ik tank in het vervolg wel bij een onbemande pomp, is nog goedkoper ook..................................... ;)

Gertie

OK, morgen om 05.00 uur vertrekken naar de Cote d'Azur..................................yeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa :W :W :W

tot over een week of 2

Laatst bewerkt:
Lekker he, bemande tankstations. Ik ben er ook helemaal klaar mee. Veel plezier op de Cote d'Azur :W En hou de glimmende kant boven :X

Steven, tnx mate! Komt goed! Is wel ff anders dan het slagschip.

Gertie, tnx, als ik em heb na onze vakantie kom ik em ff showen ;)
Veel plezier tijdens je vakantie!

Zo, boel maar eens ff goed op slot gezet, moet voor het groene kanon van de verzekeraar dus alvast maar ff in orde gemaakt :

keilbouten 16 mm
69440658.jpg

Balletje in imbusopening geslagen:
69440666.jpg

resultaat
69440683.jpg

Die nieuwe SS'ers zijn zowat van alle kuipwerk ontdaan, mogen niets wegen en voelen net aan alsof je op een bromfiets zit(totdat je het gas open gooit). Bij de open dag van Triumph heb ik een stukje op de Daytona gereden. Lekker fel ding, maar ik kreeg het gevoel dat ik weer op een bromfiets zit. Bij de GSX1000R heb ik dat gevoel ook. ik heb persoonlijk het liefst een dikke tank tussen de benen(ik liever een lekkerwijf).

Cor of Bok, meen dat het Cor is... Sorry kon het niet laten... ;-)

Bier <check>, chips <check>. Ok, bring it on!

Gast !! U bent terug !! Heerlijk... Was u nou verhuisd??

Rare conlusies trek jij.

gaat verder geen discussie aan over de lengte van mijn of wiens staafmixer dan ook.

Ga hier sowieso maar weer niet verderop in

heeft ruimte voor 4 motoren met dikke tanken dus no problemo.

Zou je is wat vaker moeten toepassen... :P

jongens, jongens .... :W

Wordt hier nog beetje gereden, of alleen met de oelewapper langs de meetlat ? :P

Sorry, met dit weer echt te warm.. trek liever gordijntjes op het water ;-)

GroteFoto-CYXAEM4F.jpg

Loop ik na getankt te hebben de pomp (Oldeneelallee) binnen, ( en netjes de helm afgezet............ ) zegt het madammeke achter de balie of ik in het vervolg voor het tanken de helm wil afdoen, :( ze zijn bang voor doorrijders!!!!!!!.
Ik snap (soms) best dat men graag wil dat je je helm afzet als je binnenkomt, maar dat je nu ook al je helm moet afdoen voor je gaat tanken, gaat me te ver. Het is nog maar een kwestie van tijd voordat we helemaal nergens meer kunnen tanken, of moet dat soms helemaal naakt.........................in mijn geval weet ik iig zeker dat de eventuele overvallers meteen gaan emigreren als ze die voddenbaal gezien hebben :+ :+ :+ .
Ik ben toch wel een klein beetje boos geworden. Ik tank in het vervolg wel bij een onbemande pomp, is nog goedkoper ook..................................... ;)

Gertie

OK, morgen om 05.00 uur vertrekken naar de Cote d'Azur..................................yeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa :W :W :W

tot over een week of 2

God, ik vind jou toch op een afstandje best een lekker/goddelijk lijf hebben... ;-)

Ja, debiel van dat tanken he.. Laatst sloot zelfs zo`n muts mij de pomp af.. kon ik dus niks beginnen.. Joene is mooi doorgereden... wil je gvd nou wat verkopen of nie!! Ik zwaaien, toedels.. (zwaaien zonder middelvingers) elke benzine pomp is sowiezo al 1 grote big brother show!!

Laatst bewerkt:
@ MJ: mooie motor zeg! zal je een hoop plezier aan beleven! :)

@Jeroen: ga jij altijd met die latten de IJssel op? waar doe je dat dan precies? bij de IJsselbrug zie ik ze ook vaak volgens mij, bij Spoolde in de buurt..

Gertie

tot over een week of 2

ik houd 9 van de 10 keer ook mijn helm op ja... dat is gewoon makkelijker :)

meestal kom ik ook alleen bij onbemande pompen!

was laatst bij de pomp bij de IJsselhallen. vroeg dat vrouwtje ook of ik de volgende keer m'n helm af wou doen... dus ik vroeg of ze dat ook aan een vrouw met burka zou vragen? :Z

@Gertie: héél veel plezier gewenst! hou hem heel, en geniet er van :]

Laatst bewerkt:
ik houd 9 van de 10 keer ook mijn helm op ja... dat is gewoon makkelijker :)

meestal kom ik ook alleen bij onbemande pompen!

was laatst bij de pomp bij de IJsselhallen. vroeg dat vrouwtje ook of ik de volgende keer m'n helm af wou doen... ~dus ik vroeg of ze dat ook aan een vrouw met burka zou vragen? :Z~

@Gertie: héél veel plezier gewenst! hou hem heel, en geniet er van :]

full

dus ik vroeg of ze dat ook aan een vrouw met burka zou vragen? :Z _O- _O-

Laatst bewerkt:
gisteren een rode honda vtr sp-1 gespot...in Hattum, iemand van hier??

Laatst bewerkt:
rond een uur of 3 a 4, ik reed zelf ook op de motor en het was net na de stoplichten van Hattum....zou dus heel goed kunnen aangezien het aantal vtr en niet heel dicht bezaaid is :) (en gelukkig maar)

Morguh.,

ja Jeroen, zou ik vaker moeten doen ;) haha
coole foto :)

Bert, tnx mate komt goed!

zo mannen, vandaag tropenrooster van 6.30-15.00 15.15 thuis, dus laat ik maar ff koffie pakken en beginnen dan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan