Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
en als je dan ook nog een pasje hebt krijg je nog 10% korting :)

Hey Daan, hoe zit het nog met dat semi kangaroo pak, ga je dat nog voor me roggelen of wat :+

hahahaha zat nog aan je te denken Menno, maar dacht, mwah dat is em vast niet :9

alpinestars smx3 (zwart met wit logo) voor 149 bij ten kate, zo'n beetje alle maten ;)

Hey framboos, wij spotten elkaar gelukkig nog wel is !! Helaas niet op het asfalt..maar dat gaat vast ook snel weer komen...

Jammer dat je later weg was.. Kwam iets later weer terug met een four winns met 250pk incl. open uitlaten voorbij knallen.. Echt niet te geloven wat een sound.. vooral ff onder de ijsselbrug !! :9~

Ben je woensdag nog te vinden op het water.. wil graag x dat wakeboarden van je zien..!!

en als je dan ook nog een pasje hebt krijg je nog 10% korting :)

Hey Daan, hoe zit het nog met dat semi kangaroo pak, ga je dat nog voor me roggelen of wat :+

hahahaha zat nog aan je te denken Menno, maar dacht, mwah dat is em vast niet :9

En als je er op de loonlijst staat krijg je nog meer korting ;)

Hey framboos, wij spotten elkaar gelukkig nog wel is !! Helaas niet op het asfalt..maar dat gaat vast ook snel weer komen...

Jammer dat je later weg was.. Kwam iets later weer terug met een four winns met 250pk incl. open uitlaten voorbij knallen.. Echt niet te geloven wat een sound.. vooral ff onder de ijsselbrug !! :9~

Ben je woensdag nog te vinden op het water.. wil graag x dat wakeboarden van je zien..!!

Hey banaanio!

Haha inderdaad, ik zag je al aankomen. Rood/witte bootje met een spierwitte johnson erachter :P Wat deed die kerel op de neus trouwens?

We hadden wat kenissen mee, helaas konden die maar even blijven.
Daarna hadden we geen uitkijk meer, bummer.
De volgende keer maar weer! Misschien dat ik woendagavond nog wel even ga varen ja. Hangt er van af of ik wat mensen mee kan krijgen (mn vaste uitkijk is op vakantie en daan is niet around).
Zie je woensdagaav misschien nog wel, dan mag je ook een keertje proberen :W

Laatst bewerkt:
Hey banaanio!

Haha inderdaad, ik zag je al aankomen. Rood/witte bootje met een spierwitte johnson erachter :P Wat deed die kerel op de neus trouwens?

We hadden wat kenissen mee, helaas konden die maar even blijven.
Daarna hadden we geen uitkijk meer, bummer.
De volgende keer maar weer! Misschien dat ik woendagavond nog wel even ga varen ja. Hangt er van af of ik wat mensen mee kan krijgen (mn vaste uitkijk is op vakantie en daan is niet around).
Zie je woensdagaav misschien nog wel, dan mag je ook een keertje proberen :W

Zat teveel gewicht achterin... (twee vrouwen+40pk blok) ;-) Dan planeert hij niet zo makkelijk.. ff druk op de neus.. en dan gaat hij wel weer.. waarschijnlijk zag jij dat dan net !!

Ach, moet eerlijk zeggen dat ik ook niet altijd een uitkijk heb hoor !! En anders vraag je mij maar !! Maar is toch meestal wel iemand te vinden die mee wil.. ik hanteer een wachtlijst hoor ;-)

Ik ga woensdag ook nog ff... Denk wel overdag en of misschien ook wel in de aav !! Jij achter mijn boot ik achter jou boot.. WHAHAHAHA...

Sorry YETI !!! Gaat idd ff niet over motorrijden.. Maar ach... jij post hier toch NOOIT meer !! Ouwe zuiplap van me !! Bier is niet goed voor je... je weet toch !!! LOL..

ED, ook jou mis ik hier... Toch vreemd... vroeger was alles normaal... je heb je niet aan je afspraak gehouden... we zouden gaan rijden zondag.. Poging 2 dan ff... Deze week nog???

Aardbei: das waar :+

Jeroen, zondag rijden? Ik weet van niets en heb zondag weer remy gereden ..........

;)

maar goed, ben blij voor je dat je zo veel fun met je boot hebt :)

Aardbei: das waar :+

Jeroen, zondag rijden? Ik weet van niets en heb zondag weer remy gereden ..........

;)

maar goed, ben blij voor je dat je zo veel fun met je boot hebt :)

EEhhhhh, kwam Edje tegen in de kroeg.. en daar hadden wij iets wat afgesproken !! Niet over MF dus !! Als we met jou willen rijden... posten we dat hier... OK ?? En BTW heb dus niet gereden maar idd weer gevaren..LOL..

Fijn dat jij blij bent voor mij omtrent bootje varen etc...

je moet ook niets in de kroeg afspreken :9
ben ook niet boos op je :+

maar goed, als ik de nieuwe motor heb wil iedereen weer rijden, want dan is het september en is iedereen van vakantie :)

EEhhhhh, kwam Edje tegen in de kroeg.. en daar hadden wij iets wat afgesproken !! Niet over MF dus !! Als we met jou willen rijden... posten we dat hier... OK ?? En BTW heb dus niet gereden maar idd weer gevaren..LOL..

Fijn dat jij blij bent voor mij omtrent bootje varen etc...

Die joene ;)

Ik was zondag niet helemaal instaat om te sturen..
Heb in plaats daarvan maandag de bike maar even aangetrapt. Was opzich wel weer leuk na 6 weken niet gereden te hebben. Maar ik heb toch besloten de bike weg te doen.
Het echte plezier is een beetje weg. Kan gebeuren na 3 jaar :).

Dr komt zeer waarschijnlijk wel weer wat voor terug. Maar eerst de fiets verkopen.

Waar zijn de rest van de mannen van dit forum eigenlijk. Allemaal op vakantie :') .

heb nog steeds een garagebox die zometeen overbodig wordt voor mij...
ben je op zoek of weet je iemand laat het me weten.
Ik weet hoe moeilijk ik een veilige plek kon vinden voor m;n motor dus hoop dat ik nu iemand kan blijmaken.box wordt gedeeld met 2-mede motorrijders.
hoor het wel...tijd tikt door en 7 augustus heb ik er niks meer aan.

Jeroen !!! Je had me gesms't, en ik terug. Maar krijg geen reactie van je ?

Ik ben nog niet terug, maar we moeten snel wat afspreken. Gaan we ook met je bootje knutselen. Zullen we even wat hoerelampen erop maken _O-

Groeten allen !! en tot snel.

bel ik jou de volgende keer :P

Je hebt mijn nummer geen eens :P :?

Die joene ;)

Ik was zondag niet helemaal instaat om te sturen..
Heb in plaats daarvan maandag de bike maar even aangetrapt. Was opzich wel weer leuk na 6 weken niet gereden te hebben. Maar ik heb toch besloten de bike weg te doen.
Het echte plezier is een beetje weg. Kan gebeuren na 3 jaar :).

Dr komt zeer waarschijnlijk wel weer wat voor terug. Maar eerst de fiets verkopen.

Waar zijn de rest van de mannen van dit forum eigenlijk. Allemaal op vakantie :') .

:/ Ga je vissen samen met Remco :+

Maar heb je geen plezier meer in de kawa of motorrijden algemeen omdat er ''waarschijnlijk wel wat voor terug komt.

@Stanley: :W

Laatst bewerkt:
Idd, forum eruit en posts zijn weg.
Naja, was toch niet zo heel veel gepost................

Vanmiddag als het allemaal toelaat even de motor pakken.

morguh!! :W

idd waardeloos op deze manier,lijkt erop dat er idd nog meer berichten zijn verdwenen.
nou ja vanmiddag maar effe de brommer aantrappen.
have fun vandaag

greetz Patrick

Vanmiddag ff met een vriend rijden, daarna 15.00 naar mijn maat in Steenwijk die 30 is geworden, bbq, drank, striptease lapdance weet ik wat ie allemaal aangevraagd heeft, tja, je bent vrijgezel op je verjaardag of niet ;)

have fun vandaag

Vanmiddag ff met een vriend rijden, daarna 15.00 naar mijn maat in Steenwijk die 30 is geworden, bbq, drank, striptease lapdance weet ik wat ie allemaal aangevraagd heeft, tja, je bent vrijgezel op je verjaardag of niet ;)

have fun vandaag

he wat rot allemaal zeg!! :+ gedraag je *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan