Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 17!) Hartje Zomer!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ssssttt dat wat Aardbei op nickz zijn motor.
Helaas jou niet gezien !

hey M-J,
ik heb rond14.00uur/ 14.30uur daar op het terras gezeten ijsje eten met mijn vriendin, .

stonden ze te lazeren vanaf dalfsen richting vilsteren/de mooie bochten/ommen? waar precies? ik ben vanaf zwolle via de "snelle weg" richting dalfsen gereden, daar bij die kartbaan(karba) daar ben ik links af gegaan vanaf zwolle, en dan richting dalfsen, en dan rechtsaf richting vilsteren. maar ik heb geen gelazer gezien, of heb ik geluk gehad ?

@Ted: heb je met gemak je kmteller al een keer helemaal rond gehad ? wat een reisjes maak je met je motor! maar wel mooie foto's!

voor degene die hem morgenavond aantrappen misschien dat ik ook morgenavond mee rijd, maar dat laat ik nog wel ff weten hier!

Ben ik terug in NL, heb me 5 maanden lopen te verheugen op motorrijden. Is het pinksteren xD. Kon ik mn verzekering enzo niet regelen....Lekker weer
Maar hopen dat de weg morgen droog blijft, maar zoals het er nu uitziet komt dat wel goed

Joene ! Ik heb je MF shirt trouwens. Kan je mooi weer een keer hier een bakkie komen doen

MArco/Piet Zahut...... rondje zalkerdijk gedaan vanmiddag ?? rond 2.22 lang een zwarte Toyota Startslet gestuurt?

ik iig heel heftig zwaaien :D

Nope, de motor heeft de hele dag in de schuur gestaan. Had (helaas) andere dingen te doen.....

@ Phi, het kan zijn dat ik als nog moet werken... als dat zo is word ik binnen een uur terug gebeld. je hoort nog!

@ Dubb en Bjorn, als het een beetje meezit kan ik vanavond ook nog wel ff mee...
Moet het niet al te vroeg zijn, want dan kan ik eerst ff snel mijn xenon in de motor bouwen na het eten. Ik ga die kastjes namelijk aan de binnenkant tegen de bovenkant van mijn kuip plakken. Moet ff wachten tot mijn pa terug is uit zijn werk, hij neemt namelijk speciale kit mee die mega sterk is...
Ik kan denk ik vanaf een uurtje of 19:30uur wel!!

Die Izoard is echt prachtig he? Vorig jaar hebben Ferry en ik om half 8 s'ochtends daar zo gigantisch lopen vegen! Helemaal geen verkeer rond dat tijdstip en het asfalt is echt helemaal strak, met uiteraard alleen maar bochten!

@fransli ,dankje wel nog kerel !
ik zal je alleen niet zien daar,zit weer eens in de n8dienst ..

misschien had bart wel per ongeluk naar brommerrijders gezwaaid
Die brommerrijders ook altijd. Kwam gisteren ook nog een wannabe motorrijder tegen op een 'Pimp my Puch'-Maxi met snelle sportdemper, superbike stuur, benzinerekje achterop en Ducati-parelmoer witte paintjob

Die brommerrijders ook altijd. Kwam gisteren ook nog een wannabe motorrijder tegen op een 'Pimp my Puch'-Maxi met snelle sportdemper, superbike stuur, benzinerekje achterop en Ducati-parelmoer witte paintjob
Nouja een puch maxi is toch nog altijd beter dan een cita

Hoho dont fuck met de puch maxi.. uiterst beschaafde lieden..

heb er zelf ook één namelijk

Moet nog wel een kleurtje op

Okido, ken ik ook wel daar .

Das niet zo handig, beter dat je zelf niet al te veel had.
SOES? jammer dit

Bjorn, ze stonden bij de TOlhuisweg, aan de kant van Dalfsen, nog lang niet bij de bochten joh, je reed ze in de rug, ze pakten mensen vanaf Ommen en niet vanaf Dalfsen. Ik wij het je de volgende keer wel aan.

Geen rijden voor mij mannen, vanavond lekker boodschappen doen en rest van de week 's avonds adviesgesprekken.

Ben ik terug in NL, heb me 5 maanden lopen te verheugen op motorrijden. Is het pinksteren xD. Kon ik mn verzekering enzo niet regelen....Lekker weer
Maar hopen dat de weg morgen droog blijft, maar zoals het er nu uitziet komt dat wel goed

Wees welkom in NL , had mij bericht, jij kent mij zeker nog niet verzekeringen ,motoren volgende keer mij pff pb-en dus

en mn verlaagde voorvork met OCC spatbord heb je dus gemist

72cc airsal
N frame idd en nog op kenteken ook :D

Voor de rest nog wat leuk spul zoals hpi, rito kruk, hutchinson bandjes, simo uitlaat, 21 dell.

Ik wilde hem in dezelfde kleur als mijn kawa er-5.. prachtig diep blauw.. maar die is niet meer. Oh mss kan dat ik dat nog steeds doen als een soort van ode

lachen ,dat kenteken ,als je daarmee gaat rijden ,zal je wss snel op het bureau zitten
hpi ... das een duur puchje man ,te gek ding ,die blauwe kleur zal m zeker staan!

Sjezus wat gaat dat snel hiero....

Nou nu maar hopen dat ik me spulletjes voor de SV vandaag binnenkrijg.
Kan ik morgen met m'n verjaardag mooi even stalen remleidingen op mijn SVtje drukken.

Laatst bewerkt:
Ik slet voor:

Vanavond 19:30 bij de ijselhallen

Dan kan ik nog ff de bandjes op spanning maken voor die tijd en dan daarna ff lekker een blokje om, het weer blijft mooi dus komt allen

haha Dennis als je 2 dagen niet kijkt is er vet veel gepost ja.

Bernd, slet jij maar lekker een eind weg jongen, ik ga boodschappen doen en lief zijn voor de vrouw en eens gezellig avondje thuis zijn

haha Dennis als je 2 dagen niet kijkt is er vet veel gepost ja.

Bernd, slet jij maar lekker een eind weg jongen, ik ga boodschappen doen en lief zijn voor de vrouw en eens gezellig avondje thuis zijn

Niet zo haten MJ ik doe ook regelmatig lief tegen de vrouw en ben ook vaak gezellig thuis. maar vanvond gaat de vrouw aan het werk. Voor mij is er dan nog maar een optie en dat is een stukje touren

Ik ben wel lief, maar vaak weg ivm werk , dus vond het wel aardig van mijzelf om vanavond thuis te blijven, maar inderdaad, als alleen bent is er maar 1 keus: rijden

@ Dubb, Shit!!! Vanavond onverwachts andere dingen te doen, sorry...
Ik ga dus niet rijden!
Jammer, want het is zo lekker weer

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.