ja, 1300 mc noord (ik moet tussen 1530 en 1600 weer thuis zijn)
kunnen we ff lekker scheuren en een bakkie doen op terrasje,
13:15 ben ik er
WAT BIJNAghehe heb jullie allebei gespot
delvis haalde ons in op de kranerburgerweg, vlak voor de rotonde. maarja het was toen ook al 13.13, je was zeker bang dat je te laat kwam
toen we even later voor het stoplicht stonden zag ik Johnny® net aan komen rijden bij het stoplicht, voor mij rechts. Delvis reed inmiddels net het terrein van de mac opik ging ff me meissie ophalen int sophia, en toen ik terug kwam stond ik ff bij het tankstation tegenover de mac. Toen gingen jullie net met zijn 2en weg daar, richting ommen. Delvis maakte voor mijn neus nog ff een bijna knee-down Terwijl je die bocht wel rechtop door kunt, poser!
WAT BIJNAheb je de vonken niet gezien rechtop door een bocht...was dat
balen van jou zwager , volgens mij heb ik het kenteken al eens gepost van die vw
hmm, t`is net als bij sterretjes...koud vuurvonken produceren bij een tankstation
strax veroorzaak je nog een ramp in zwolle
maar ff serieus, tikte je daar het asfalt nog ff aan dan? niet gezien
maar ff serieus, hoe kom je anders een bocht door
hmm, nog 39 post....ofNog 50 post (2.500 totaal) en dan komt er een deel 5
wat ...ik een poserhaha, je kunt heus wel zonder knietje een bocht door
maarja, posers niet he
ik doe het zelf altijd zonder knietje. ik kan het wel, maar daar kan mijn spijkerbroek (lees: knie) niet zo goed tegen
Mijn zwager dacht trouwens van middag ook nog ff te "scheuren in de omgeving zwolle"
met gevolg dat hij nu zijn rijbewijs kwijt is
hij is met 160 gepakt op de hessenweg
was een agent in een donker grijs/ zwart achtige golf GTI. Hij kon hem eerst niet bijhouden, maar vlak voor Ommen heeft hij hem aangehouden. Iets verderop stonden inmiddels al 3 motoragenten te wachtendus hij zou sowieso wel gegrepen zijn.
maargoed, die agent reed zelf ook vaak motor en hij kon het ook wel begrijpen aan de ene kant, hij heeft hem ook nog zwaar gematst. Hij heeft er namelijk 150 van gemaakt, en dan heeft mijn zwager zijn rijbewijs mischien deze week nog weer terug. anders was hij hem sowiezo 3 maand kwijtgeweest.
@chucke weet wel wie ik bedoel
hmm, t`is net als bij sterretjes...koud vuur
maar ff serieus, hoe kom je anders een bocht door
Helaas wel....maar je weet dat je niet zo hard mag met de motor
Wel kloten natuurlijk, hopelijk snel rijbewijs weer terug
duo scheuren rond zwolle (2 knietjes aan de grond?) hahahaha
billen branden = blaren zitten.....niemand zegt toch dat ie nooit harder dan 50 te hard gaattuurlijk, hij was ook wel fout. Maar jij maakt mij niet wijs dat je nooit ff op de 160 of daarboven hebt gezeten op de hessenweg... als er geen auto's voor je zitten en het is lekker weer en het asfalt is lekker op temperatuur dan wil je tog gewoon dat gas los trekken
billen branden = blaren zitten.....niemand zegt toch dat ie nooit harder dan 50 te hard gaat