Heb jullie goed in de gaten gehouden dit en vorig seizoen. Is me opgevallen dat jullie een van de weinige teams waren die niet een keer bij mij uit is gevallen
Dit jaar wel de bedoeling! Vorig jaar heb ik 1 keer Spa, Oss en Hengelo gemist, maar denk (ben bang) dat ik ze dit jaar wel allemaal doe!Gelukkig niet, we hebben vorig jaar behoorlijk wat problemen gehad met het vermogen en de geometrie van de fiets maar komen wel aan de finish. De problemen zijn er nu uit. De vooruitzichten zijn dan ook goed voor aankomend seizoen (lichtere fiets, meer vermogen)
Ga je naar alle ONK's toe dan?
Nu alweer een nieuw topic?!
mag het ook eerder ???Is geen ramp, als het vanaf begin maart tot eind december maar constant 20 graden is met een flauw windje en wat zon teken ik ervoor :D
Waar kan ik die handtekening zettenIs geen ramp, als het vanaf begin maart tot eind december maar constant 20 graden is met een flauw windje en wat zon teken ik ervoor :D
Is geen ramp, als het vanaf begin maart tot eind december maar constant 20 graden is met een flauw windje en wat zon teken ik ervoor :D
haha nee, dan rij ik tijdens dat examen in 1 streep door naar de kroeg hihihi
jah zeg dat wel, zat nog te denken toen ik aan het rijden was: ohh wat zou dat heerlijk zijn in de lente en zomer..terrasje erbij...mmmmm *droomt weg*
WatDe Update lijst bijgewerkt
Update Edit:
Ted en Enygma bij update lijst gezet
Ik kom zelf ook (onder heel licht voorbehoud)