Bizzje
MF veteraan
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mooi, dat wordt zondag
Championsday Ten kate ?
Hmmmm, rij zelluv (ook) honda en zit daar niet ver van uit de buurt ....
Wellicht dat ik daar zaterdag wel effe ga buurten
(heb eigenlijk nog steeds nieuwe laarzen nodig, aangezien mijn huidige linkerlaars sinds het ree-accident meer op een sandaal lijkt )
Do I smell jaloersheid?
IKBENGEK, Doelpaal, Villiezus en ik gaan 's avonds naar de afterparty, overdag moet ik werken...Goeiemiddag heren!
Gaan er morgen nog mensen naar de Racingdag bij Ten Kate in Nieuwleusen met vermeulen en muggeridge(ook vlakbij Zwolle, dus errug on-topic ! )?
IKBENGEK, Doelpaal, Villiezus en ik gaan 's avonds naar de afterparty, overdag moet ik werken...
Als je alles gelezen had, was je de volgende post tegengekomenps heb je nog wat meer info die ik bij het lijstje kan zetten
bijv
waar
wanneer
en wat de bedoeling is
O ik dacht dat dat "veel mensen" niet konden omdat ze hier naar toe gaan:Ik vond het al zo vreemd dat veel mensen niet op 6 november naar heeft feessie konden Maar ik heb nu eindelijk vernomen van een anonieme tipgever waar iedereen dan naar toe is
http/www.wasteland.nl/flyertotalnov.2004.html ----> alleen 18+
Je kunt trouwens gewoon in je motorpak naar dat feessie toe, want de dresscode is leer of latex!
Dennis-->lijkt me echt iets voor jou Jij hebt het immers altijd over die heftige feesten van je in het weekend!
Als morgen het weer het toe laat even naar ten kate en stukkie stun....rijden
En nu heb ik dus net van de week mijn fiets weggebracht
Volgend jaar maar weer samen stun....rijden
Komt die ook nog terug, of heeft ie een warm plekje ergens voor de rest van de winter.
Ik kon de 6e wel hoor
Als morgen het weer het toe laat even naar ten kate en stukkie stun....rijden
Heeeeeeej nog meer ten kate gangers jiehaa
Mits het een beetje lekker weer is en mijn kater valt een beetje mee (vanavond nameleijk een heftig personeelsfeessie ) wil ik morgen ook nog wel even kijkje nemen bij Ten Kate
Hahahaha whoehh jah waarschijnlijk heb ik een ook een kater maar die waait er wel weer af met motorrijles Feessie waar?
haha als ik een fotoshoot had laten doen bij dj bote, dan keek ik waarschijnlijk iets geirriteerder
wie ben je eigenlijk? spreek me es aan in ommen haha