Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemiddag heren! :)
Gaan er morgen nog mensen naar de Racingdag bij Ten Kate in Nieuwleusen met vermeulen en muggeridge(ook vlakbij Zwolle, dus errug on-topic O-) ! )?

Championsday Ten kate ?

Hmmmm, rij zelluv (ook) honda en zit daar niet ver van uit de buurt ....

Wellicht dat ik daar zaterdag wel effe ga buurten ;)

(heb eigenlijk nog steeds nieuwe laarzen nodig, aangezien mijn huidige linkerlaars sinds het ree-accident meer op een sandaal lijkt :P )

Championsday Ten kate ?

Hmmmm, rij zelluv (ook) honda en zit daar niet ver van uit de buurt ....

Wellicht dat ik daar zaterdag wel effe ga buurten ;)

(heb eigenlijk nog steeds nieuwe laarzen nodig, aangezien mijn huidige linkerlaars sinds het ree-accident meer op een sandaal lijkt :P )

Kweenie psies hoe t heet...
Maar ik hoorde van Lau (hier bekend als _Lauwie_) dat dat vorig jaar ook erg leuk was dus vandaar dat Deathwish en ik morgen ook ff langswippen! :]

hmmm gaan we morgen mooi naar ten kate toe ik probeer op de motor als mijn voet dat toe laat en anders maar met koekblik.

any way het avond gedeelte ben ik er zeker bij tijdens het kampioensschapfeest van karl muggaridge

Goeiemiddag heren! :)
Gaan er morgen nog mensen naar de Racingdag bij Ten Kate in Nieuwleusen met vermeulen en muggeridge(ook vlakbij Zwolle, dus errug on-topic O-) ! )?
IKBENGEK, Doelpaal, Villiezus en ik gaan 's avonds naar de afterparty, overdag moet ik werken...

Ik vond het al zo vreemd dat veel mensen niet op 6 november naar heeft feessie konden :? Maar ik heb nu eindelijk vernomen van een anonieme tipgever waar iedereen dan naar toe is ;)

http://www.wasteland.nl/flyertotalnov.2004.html ----> alleen 18+ :+

Je kunt trouwens gewoon in je motorpak naar dat feessie toe, want de dresscode is leer of latex!

Dennis-->lijkt me echt iets voor jou ;) Jij hebt het immers altijd over die heftige feesten van je in het weekend!

Ik vond het al zo vreemd dat veel mensen niet op 6 november naar heeft feessie konden :? Maar ik heb nu eindelijk vernomen van een anonieme tipgever waar iedereen dan naar toe is ;)

http://www.wasteland.nl/flyertotalnov.2004.html ----> alleen 18+ :+

Je kunt trouwens gewoon in je motorpak naar dat feessie toe, want de dresscode is leer of latex!

Dennis-->lijkt me echt iets voor jou ;) Jij hebt het immers altijd over die heftige feesten van je in het weekend!
O ik dacht dat dat "veel mensen" niet konden omdat ze hier naar toe gaan:
http://www.zeelenbergracing.com

:P

Ik kon de 6e wel hoor O-) O-) O-)

Als morgen het weer het toe laat even naar ten kate en stukkie stun....rijden ;)

Heeeeeeej nog meer ten kate gangers :) jiehaa

Mits het een beetje lekker weer is en mijn kater valt een beetje mee (vanavond nameleijk een heftig personeelsfeessie :P ) wil ik morgen ook nog wel even kijkje nemen bij Ten Kate

@_Lauwie_: Leuk nieuw icoontje heb je! Een fotoshoot bij DJ Bote gedaan in de Break ;) ?

Mits het een beetje lekker weer is en mijn kater valt een beetje mee (vanavond nameleijk een heftig personeelsfeessie :P ) wil ik morgen ook nog wel even kijkje nemen bij Ten Kate

Hahahaha whoehh jah waarschijnlijk heb ik een ook een kater maar die waait er wel weer af met motorrijles ;) Feessie waar?

Hahahaha whoehh jah waarschijnlijk heb ik een ook een kater maar die waait er wel weer af met motorrijles ;) Feessie waar?

Das altijd geheim!!! Het moet elk jaar een verassing blijven.

(ik weet het stiekum lekker wel :P )

haha als ik een fotoshoot had laten doen bij dj bote, dan keek ik waarschijnlijk iets geirriteerder ;)
wie ben je eigenlijk? spreek me es aan in ommen haha

haha als ik een fotoshoot had laten doen bij dj bote, dan keek ik waarschijnlijk iets geirriteerder ;)
wie ben je eigenlijk? spreek me es aan in ommen haha

Zal ik doen! Keihard schreeuwend GESPOT!!!! ;)

Ik ga nu naar het feessie!!!!! TJOW

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan