Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vuurstorm heb jij ook een draaitafel staan op de feestzolder ?

Je bedoelt met platen draaien??? Met die dingen draaiden ze vroeger toch ;) Even zonder dollen: nee, ik heb geen draaitafels---> alleen 2 nieuwerwetse cd-spelers.

Eetze en tot laterrrr ;)
Feestze!!! (goeie instelling! : })
Is dat al een pluspunt? *D
Anders feesten de dames mee? Ik heb een feest in een kerk in Leegkerk :?

[me]Villie heeft net z'n eten op en wilde nog even genieten van de dames op MF[/me]

Je bedoelt met platen draaien??? Met die dingen draaiden ze vroeger toch ;) Even zonder dollen: nee, ik heb geen draaitafels---> alleen 2 nieuwerwetse cd-spelers.

ok heb je nog wel een plekje vrij op je mengpaneel dan ?

hint hint ja dan neem ik een draaitafel mee met vinyl.

btw wat heb je staan aan cd spelers cdj 500 of 800 ? als je 1000 zegt , dan ben ik heel erg jaloers ;)

Carola is een grote fan van me, omdat ik ehh, naja, ehhh, iets met plekjes en ze weten te vinden :o
MSN ben ik morgen pas weer op te vinden. Vanavond eerst een feestje van m'n werk...

Sjit ouders kunnen wel eens mee lezen :X

Wat voor forum zit Lautjuh op dan?

Heeeeeeeeey Lautjuh!!! :)

ik ga even geen vuile was buiten hangen ben een braaf jongete hoor sinterklaas

maar andere verhalen heb ik ook wel gehoord VILLIE

Hoi iedereen, over het "stappen in zwolle" ik ga met iemand morgen naar zwolle, iemand interesse en als er niet te veel zijn hahahaha dan kan gixxer wel een lijstje maken met degene die morgen naar de voorstraat gaan (lijstje stappen in zwolle?) we zien het wel

ok heb je nog wel een plekje vrij op je mengpaneel dan ?

hint hint ja dan neem ik een draaitafel mee met vinyl.

btw wat heb je staan aan cd spelers cdj 500 of 800 ? als je 1000 zegt , dan ben ik heel erg jaloers ;)

Deze Pioneer cd-spelers zijn mij echt een beetje te duur!!!!! 1000 Pleuro's per stuk is iets te veel van het goede. Die van mij zijn al weer een paar jaartjes oud, en toen hadden ze nog niet echt super veel fratsen op die cd-spelers. Die van mij lijken wel verdacht veel op de volgende: http://www.americandj.com/product.asp?ProductIDNumber=1003&cat=CD_Players

En ik moest natuurlijk wel veel meer kopen dan alleen die cd-spelers----> namelijk een complete drive-inn show!!!!!! Het heeft me al geld zat gekost, maarja hobby kost geld zeggen ze.

En ja, ik heb nog wel een plekkie over op het mengpaneel!!!!

Tjongejonge wat een testosteron hiero ;)
Ik stem voor een andere nickname voor villie: jongedollehond ;)

Ik weet niet precies wat vuurstorm voor cd-spelers heeft: iets van american DJ of zo geloof ik??

Morgenavond stappen zit er niet in voor mij: moet op de camping passen omdat er een personeelsfeest is........ik doe iets verkeerd, maar wat....

Ik zeg, als we nog een beetje door posten hebben we morgen de magische grens van 2500 posts gehaald in deel 2 :} :} :} :} :} Dat betekend dat het tijd is voor:

"Scheuren in de omgeving van Zwolle deel 3"

Post nummer 2436

Nu al???????????? Ben net gewend aan deel 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
surprised.jpg

FF over het sinterklaas lijstje, ik vind 't best, zal ook aangeven wanneer iemand komt, maar ik wil ook over de mail de aanmeldingen van iemand hebben, ivm met de kosten en de lootjes die er getrokken worden.

FF over het sinterklaas lijstje, ik vind 't best, zal ook aangeven wanneer iemand komt, maar ik wil ook over de mail de aanmeldingen van iemand hebben, ivm met de kosten en de lootjes die er getrokken worden.

ps heb je nog wat meer info die ik bij het lijstje kan zetten

bijv
waar
wanneer
en wat de bedoeling is

Tjongejonge wat een testosteron hiero ;)
Ik stem voor een andere nickname voor villie: jongedollehond ;)

Ik weet niet precies wat vuurstorm voor cd-spelers heeft: iets van american DJ of zo geloof ik??

Morgenavond stappen zit er niet in voor mij: moet op de camping passen omdat er een personeelsfeest is........ik doe iets verkeerd, maar wat....

ik dacht eerder aan Hormoontje als nieuwe naam voor villie

Deze Pioneer cd-spelers zijn mij echt een beetje te duur!!!!! 1000 Pleuro's per stuk is iets te veel van het goede. Die van mij zijn al weer een paar jaartjes oud, en toen hadden ze nog niet echt super veel fratsen op die cd-spelers. Die van mij lijken wel verdacht veel op de volgende: http://www.americandj.com/product.asp?ProductIDNumber=1003&cat=CD_Players

En ik moest natuurlijk wel veel meer kopen dan alleen die cd-spelers----> namelijk een complete drive-inn show!!!!!! Het heeft me al geld zat gekost, maarja hobby kost geld zeggen ze.

En ja, ik heb nog wel een plekkie over op het mengpaneel!!!!

ik zelf heb 2 standaar cd spelers staan waar ik wat mee aan hobby van technics

maar ik zou o zo graag die cdj1000 willen hebben ;)

maar ik denk dat ik maar met de auto en dan de draaitafel maar achter in meeneem

ben ook steeds meer vinyl aan het kopen ipv cd's

verlanglijstje
2x cdj1000 pioneer
2x sl1210 mk5 technics draaitafel

Laatste werkdag? ik heb al 1 week vrij *D maar ik gun het je wel hoor hahahaha teminste iets om naar uit te kijken................

volgende week ook nog, familie uit zweden op bezoek (zuipeeeeeeeeee) hahahaha vandaar vanavond stappen, en inderdaad dagen opmaken heb er te veel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan