Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien ook een leuk idee om een videocamera op een van de motoren te tapen, geeft een leuke extra dimensie...(wie kan er monteren??)

het is nu nog mooi weer trouwens. hint

Mmm, een uurtje later en het zeikt danwel onweert hier al aardig.. zal wel volgende week ergens worden als ik de voorspellingen zo 1,2,6 heb bekeken...

Laatst bewerkt:
euh monteren nog nooit gedaan als iemand digitale bestanden kan aanleveren wil ik best wel kijken wat ik er van kan maken.( heb de software enz er wel voor)

en het weer ja is nu inderdaad wel erg slecht

Quote van weer-online:

Ook na woensdag blijft het wisselvallig en van tijd tot tijd valt er veel neerslag. Met name vrijdag wordt vrij veel neerslag verwacht. In het weekend nemen de neerslagkansen af. De kans op een bui blijft dan aanwezig, maar volgende week ziet er overwegend droog uit. Zoals het er nu naar uitziet krijgt een hogedrukgebied dat nu nog boven de Atlantische Oceaan bevindt dan meer invloed. Ook gaan de temperaturen dan weer omhoog tot mogelijk zomerse waarden.

Bulletcam lijkt me echt super kikkuhhhhh!!!!

pivo ik bedoel natuurlijk een ECHTE actie-film

Ha mensen,

Als het weer wat beter weer is als nu dan kan ik ook wel ff langskomen met m'n cam, ff filmpie maken en wat piccies schieten

grtzz daniel

p.s. thnx voor alle welcome's

Misschien ook een leuk idee om een videocamera op een van de motoren te tapen, geeft een leuke extra dimensie...(wie kan er monteren??)

monteren.... als in filmpje monteren, dat kan ik wel doen! kan ook wel verschillende filmpjes in elkaar zetten, dus meerdere cams is mogelijk

@delvis, zo'n bullet cam is natuurlijk helemaal

chucky jij heb toch al je eigen speelfilms ,wanne play???????????????

Nee geen Chucky!!!!!! Maar Norris, onze taxas ranger uit Ommen!!!

Zonder baart staat je stukken beter Chuck

Laatst bewerkt:
Zo ook weer uit mijn hol gekropen na een weekend feesten in Heino

Veels te veel bier gehad de afgelopen dagen maar wel een hoop schik gehad. Sterker nog ik voelde me kiplekker ondanks het bier na een aantal dagen....denk dat het gewenning is op een gegeven moment. Ik was zondag om half 12 op en had nog wel zin in een stukkie scheuren. Presteren jullie om 12 uur af te spreken dat zijn toch geen tijden of hebben jullie dat express gedaan omdat jullie geen zatte aap mee wilde hebben?

Maar goed toen zat er dus nix anders op om weer ant bier te gaan.

BTW welkom Daniel!

Volgende keer ben ik er zeker weer bij met de Duc met niet-originele uitlaten

Nee geen Chucky!!!!!! Maar Norris, onze taxas ranger uit Ommen!!!

(Afbeelding)

Zonder baart staat je stukken beter Chuck

leuk is dat, zit ik hier een beetje te janken van het lachen achter de computer....

Zal voor het scheuren de "spielbergs" ook weer uitnodigen.....

BTW van harte welkom Daniel.....

Laatst bewerkt:
altijd leuk.....als t deze week nog mooi weer wordt dan.

Vanmiddag iig ff lekker stukkie wezen samen met Nice......t was dan ook nice weer

en savonds in t donker met regen is gewoon kut ben k nu achter (k heb gewoon altijd pech )

Wow...zeg ook iets over movie...maar snel weer mooi weer worden

ik stem Chuck in de hoofdrol

Welkom Daniel!

Was gister toch niet zo slim om na de pauze zonder colletje te rijden....hatsjiiee, proest

Heb je Termidingessen?

Kent iemand trouwens de 24 jarige motorrijder uit Zwolle die z'n nieuwe motor meteen weer mocht inleveren omdat ie te hard reed? Ik moest denken aan Deadeye

Beter luisteren Villie: niet z'n motor maar zijn rijbewijs inleveren.
Zit je tijdens je ontbijtje al te internetten? Stiekem, hoor, als je mama het niet ziet

Laatst bewerkt:
Gegroet Daniel, weer een kawa erbij, gaat de goeie kant op

maar zijn er dan binnenkort plannen om wat te gaan doen??
stukkie rijden beetje filmen enz enz??

grtzz daniel

Vanmiddag was t heerlijk weer......alleen as usual 10 km van huis

Dat begint echt een nare gewoonte te worden

Wasdat nou, posten onder debiteuren crediteuren???? Schande...

Maar wat rijden betreft oid, heb je het weerkaartje al es bekeken t/m zondag.... Denk niet dat het voorlopig veel gaat worden..

Maare wat bedoel je er pcies mee, kom net uit België dus m'n hersens werken nog niet voor de volle 100%

grtzz daniel

Vanmiddag was t heerlijk weer......alleen as usual 10 km van huis (Afbeelding)
Dat begint echt een nare gewoonte te worden
mmh sinds jij je rijbewijs hebt ,regent het alleen nog maar,...ook wij hebben daar dus last van.
kan jeniet ff veeeeeeeeeeeeeeeeeels te hard over de rondweg gaan?

misschien kun je gewoon beter niet meer mee gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.