ivan210674
MF veteraan
- 15 aug 2014
- 2.654
- 1.506
je moet het gras maaienWat is een voorwiel zonder remschijven toch lekker licht.
Bekijk bijlage 1652278
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je moet het gras maaienWat is een voorwiel zonder remschijven toch lekker licht.
Bekijk bijlage 1652278
Dat is voor mijn vriendin.je moet het gras maaien
Lekker handig met die remklauwen .Motor weer rijklaar..
Dus die passen (nog) niet.
- De nieuwe Titanium rembouten zijn ergens heen gevlogen, komt een andere keer wel.
- Stickers voor binnenzijde wiel vond ik toch te groot.
- En de '100mm steek' Stylema klauwen zijn voor een asopname van 10.6 mm.
De BMW voorvork meet hier 12.6 mm..
Bekijk bijlage 1652316
Wel de Motomaster schijven er op die ik al een jaar had liggen.
Heb je uiteindelijk toch die blauw geanodiseerde Nissins te pakken gekregen?Lekker handig met die remklauwen .
Mijn klauwen zitten er ook nog niet op. Je denkt: remklauwen van een M1000RR passen natuurlijk ook op een S1000RR (is in principe dezelfde motor), maar helaas. Er moeten pasbusjes in omdat de bevestiging op de voorvork toch net even anders zit. Ook de pennen om de remblokken te bevestigen zijn anders. Remleidingen etc. zitten dan weer wel goed. Wordt vervolgd …..
Ik had niks gezegd, maar zonder foto raad je nooit waar mijn vriendin mee thuis kwam vanmiddag.je moet het gras maaien
Haha, dan weet je wat je moet doenIk had niks gezegd, maar zonder foto raad je nooit waar mijn vriendin mee thuis kwam vanmiddag.
Bekijk bijlage 1652358
Grastrimmer it is.
Haha, dan weet je wat je moet doen
Lekker met die remklauwen weer
ik heb inderdaad de ‘echte’ Nissins van de M1000RR te pakken gekregen; de oorspronkelijk door mij bestelde blauwe remklauwen waren specifiek voor de S1000RR, maar die waren ineens niet te leveren (voor de dealer ook een raadsel).Heb je uiteindelijk toch die blauw geanodiseerde Nissins te pakken gekregen?
Deze stonden geadverteerd als 100 mm Stylema voor een Panigale 1299.
Ooit wel eens verschil gehoord bij de onderpoten, maar stond er even niet bij stil nu / de laatste tijd.
Iedereen handelt in die monoblocks met alleen de steek als maatvoering.
De Nissins zijn zeker met 10 mm passing?
Dan zit er ook een duurdere voorvork in de M1000RR neem ik aan.
Maar er moeten juist pasbussen in; deze moeten op maat gedraaid worden . Gaat even wat tijd overheen.Je kan die pasbussen er toch uit halen?
Er zullen ook wel wat Emmetjes op de openbare weg komen?Geen idee of er in de M een duurdere voorvork zit; aangezien de raceteams het binnenwerk er toch meestal uittrekken, lijkt me dat zonde van de kosten .
Heetstoken en hard trekken?Je kan die pasbussen er toch uit halen?
Heb een paar weken geleden een M1000RR gezien toen ik voor een bakkie bij Molenaar was. Mooie fiets, maar - wat mij betreft - het prijsverschil met een ‘gewone’ S1000RR niet waard . Komen ook weer pakketten bij om ‘m echt mooi te maken, en dan zit je op pakweg €45.000.Er zullen ook wel wat Emmetjes op de openbare weg komen?
Ik heb er wel even naar gekeken, maar zoveel geld brengt ook geen motor van een andere planeet.
En zou er toch voornamelijk circuit mee rijden.
Beetje zonde van de schuiver met zo'n fiets.
Ik begin wel steeds meer te denken dat BMW goede boekhouders heeft.
Italiaanse fietsen zijn veel sneller voorzien van exclusieve vering.
Carbon wielen lijkt me wel gaaf.Heb een paar weken geleden een M1000RR gezien toen ik voor een bakkie bij Molenaar was. Mooie fiets, maar - wat mij betreft - het prijsverschil met een ‘gewone’ S1000RR niet waard . Komen ook weer pakketten bij om ‘m echt mooi te maken, en dan zit je op pakweg €45.000.
Ik ben buiten dat benieuwd naar de Metzeler TD slicks. Die doen het goed zonder warmers.Bandenwarmers worden ook niet aangeraden voor cf velgen.
busje of iets wat bijna past (dunner) er in, en dan tang er op en lostrekken. Bij twijfel beetje warm maken ja.Heetstoken en hard trekken?
Ja, want alle andere merken hebben het niet. (Ik snap je wel, maar anderzijds, als een duc 1299RSRSuperduperdilo het niet heeft, wat mis je er dan aan?)Het klauwtje moet wel lekker strak en gecentreerd blijven zitten natuurlijk.
Met deze banden ga ik toevallig komende maandag en dinsdag op assen rijden. Ben zelf ook erg benieuwd naar het gevoel van deze metzelers. Heb voorheen alleen pirelli supercorsa gereden.Ik ben buiten dat benieuwd naar de Metzeler TD slicks. Die doen het goed zonder warmers. Bekijk bijlage 1652823
Oh ik wist niet dat dit er helemaal niet opzat bij de Hypergale Extrema Gheila Curva.busje of iets wat bijna past (dunner) er in, en dan tang er op en lostrekken. Bij twijfel beetje warm maken ja.
Ja, want alle andere merken hebben het niet. (Ik snap je wel, maar anderzijds, als een duc 1299RSRSuperduperdilo het niet heeft, wat mis je er dan aan?)
Hello good morning, ducati is fitted as standard with 5 mm thick spacers to move the caliper away from the brake disc, see photo panigale v4.
Mijn target is 1.50 op Zandvoort.Met deze banden ga ik toevallig komende maandag en dinsdag op assen rijden. Ben zelf ook erg benieuwd naar het gevoel van deze metzelers. Heb voorheen alleen pirelli supercorsa gereden.
Ik zal ergens volgende week hier wel mijn bevindingen plaatsen.
Ik heb voorheen altijd Pirelli's gereden eerst de Dragon's en nadien natuurlijk de Supercorsa's. Ik heb hier vele honderden misschien wel duizenden kilometers mee op Assen en ook veel andere circuits gereden in wedstrijdverband. Toen destijds Metzeler met hun nieuwe Racetecs RR kwam welke (toen) in de reguliere verkoop aanzienlijk goedkoper waren heb ik deze eens mogen proberen. Het was 30+ graden op Oschersleben en reed toen ik meen met de K2 variant. (Niet eens de zachtste optie dus). Ik was zeer positief verrast van de performance van de banden. Ik vond deze totaal niet onder doen aan de Supercorsa's integendeel zelfs. Dit terwijl ik op voorhand geen aanpassingen had gedaan aan de vering bleef de band ook langer mooi voor mijn gevoel. Op Assen was het verschil nog groter daar ik bij Supercorsa's wat ik ook probeerde toch vaak meer vreetsporen op de rechterwang kreeg was dit bij de metzelers minimaal.Met deze banden ga ik toevallig komende maandag en dinsdag op assen rijden. Ben zelf ook erg benieuwd naar het gevoel van deze metzelers. Heb voorheen alleen pirelli supercorsa gereden.
Ik zal ergens volgende week hier wel mijn bevindingen plaatsen.
Ik ben buiten dat benieuwd naar de Metzeler TD slicks. Die doen het goed zonder warmers. Bekijk bijlage 1652823
De TD's zouden dus gemaakt zijn om zonder te kunnen gebruiken, voor de enthousiasteling die een keertje slicks wil proberen zonder meteen nog eens 400euro neer te hoeven meppen voor een setje bandenwarmersIk bedoel als je dan toch Slicks steekt dan ga je toch ook sowieso je bandenwarmers gebruiken
De TD's zouden dus gemaakt zijn om zonder te kunnen gebruiken, voor de enthousiasteling die een keertje slicks wil proberen zonder meteen nog eens 400euro neer te hoeven meppen voor een setje bandenwarmers
De neus bespreekt het in dit filmpje o.a.
Ze zijn al enorm populair..
Kortom ik denk dat Metzeler hiermee een uitkomst biedt voor een "probleem" die menig circuitrijder niet kent of zou moeten kennen.