S1000RR Deel 7

CPZ is weer normaal open. Geen gezeur bij de poort die nu gewoon open is. Alleen vroege vogels hadden controle hoorde ik. :P

Bekijk bijlage 1644333
Menige toerist komt even in/uit, fietsers etc.
Weer een beetje terug naar goede tijden. :}

Reed je vandaag?
Ik was er met MCT van 17 tot 19.

Zie hier een instructrice die crashed.
Waren sws veel crashes vond ik. 3 terwijl t niet hard ging...
Maar lekker dan krijg je rode vlag hele sessie vern**kt
 
Laatst bewerkt:
Van de week maar even naar de dealer want bij het schoonmaken van het achterwiel na een weekendje Eifel zag ik scheurtjes in het Carbon 😡

Dit is de reden dat ik de forged velgen heb genomen. Hoor veel slechte verhalen over carbon. Ook dat ze niet geschikt zijn voor t circuit, scheuren door de hitte. Zuur man hopelijk onder garantie?

Ik ben dit weekend trouwens ook in de Eiffel geweest. Heb nog wel een BMW s1000rr gezien met m kleuren, was jij dat? Ik was de grijze s1000rr met de rode R1.

Was druk op de autobahn zeg. En die Duitsers plakken links of smijten m ervoor. Heb helaas niet kunnen toppen, maar wel paar dikke wagens laten zien wat de s1000rr kan. Oa een rs4 nieuw model, AMG gtr, Camaro, 440i en 850i.

Nog beelden gemaakt?
 
Van de week maar even naar de dealer want bij het schoonmaken van het achterwiel na een weekendje Eifel zag ik scheurtjes in het Carbon 😡
Dat is kut. Ik meen me te herinneren dat BMW op een andere velgenleverancier is overgestapt na problemen met de eerste CF-velgen.
 
Reed je vandaag?
Ik was er met MCT van 17 tot 19.

Zie hier een instructrice die crashed.
Waren sws veel crashes vond ik. 3 terwijl t niet hard ging...
Maar lekker dan krijg je rode vlag hele sessie vern**kt
Ik was via MSL van 09.20 tot 17.00.
Hebben ze bij MCT ook verschillende groepen?
Dat kan je in ieder geval aangeven . Zes juli geboekt. :t

Volgens mij heeft racecontrol geen zin meer in herstarten. De sessie is veel sneller voorbij en/of gestopt dan de afgelopen jaren.
Ook als rijder en motor van de baan zijn is het nog rood... lang rood...
 
Laatst bewerkt:
Zie hier een instructrice die crashed.
Vanaf de bank zie ik het eerder als een klassieke beginnersfout dan van iemand die zich instructrice mag noemen. Op exact die 'bekende high-sider plek' ook wel eens een FJR1300 zien uitbranden. Heb er nog wel een foto van op de klapjap. O-)

Ik ben ook niet geheel foutloos natuurlijk. Vorig jaar nog uit de Vodafone geschoven..
 
Dit is de reden dat ik de forged velgen heb genomen. Hoor veel slechte verhalen over carbon. Ook dat ze niet geschikt zijn voor t circuit, scheuren door de hitte. Zuur man hopelijk onder garantie?

Ik ben dit weekend trouwens ook in de Eiffel geweest. Heb nog wel een BMW s1000rr gezien met m kleuren, was jij dat? Ik was de grijze s1000rr met de rode R1.

Was druk op de autobahn zeg. En die Duitsers plakken links of smijten m ervoor. Heb helaas niet kunnen toppen, maar wel paar dikke wagens laten zien wat de s1000rr kan. Oa een rs4 nieuw model, AMG gtr, Camaro, 440i en 850i.

Nog beelden gemaakt?
Ik heb ook een setje Forged wielen voor op het circuit maar op straat rij ik op de Carbon.

Wij zaten in de buurt van Gerolstein in het plaatsje Kopp en zijn een paar keer in Adenau geweest, we waren met een groepje van 14 man maar reden meestal in 2 groepjes.

Ik heb inderdaad wel wat gefilmd ook op de heenweg op de autobaan met tas achterop en een 16 tands voortandwiel ipv 17, 300 op de teller en toerental 14500 of zo
 
Vanaf de bank zie ik het eerder als een klassieke beginnersfout dan van iemand die zich instructrice mag noemen. Op exact die 'bekende high-sider plek' ook wel eens een FJR1300 zien uitbranden. Heb er nog wel een foto van op de klapjap. O-)

Ik ben ook niet geheel foutloos natuurlijk. Vorig jaar nog uit de Vodafone geschoven..

Begreep van iemand dat ze op pilot powers reed van Michelin, die ook nog eens op leeftijd waren.
Heb het zelf overigens niet gezien.

Heb je zes juli via MCT geboekt? Let wel, het is een bochtentraining en niet echt circuittraining.
Hoe ervaren ben je? Mogelijk vind je het anders niet snel genoeg gaan.

Met je aanpassing van het tandwiel klopt de snelheidsmeter dan nog wel?
Ik dacht eerst dat zodra de app connected is dat hij dan GPS snelheid aangeeft, maar geen idee.
 
Begreep van iemand dat ze op pilot powers reed van Michelin, die ook nog eens op leeftijd waren.
Heb het zelf overigens niet gezien.
Dat zijn geen beste banden voor het circuit inderdaad.
Maar sneller uit de bocht en je bent dan al eerder bezig met gas geven.
Dit was aan de late kant, en dan ook nog eens teveel.

Het filmpje op Insta heb je toch wel gezien? :)
Heb je zes juli via MCT geboekt? Let wel, het is een bochtentraining en niet echt circuittraining.
Hoe ervaren ben je? Mogelijk vind je het anders niet snel genoeg gaan.
Ik ga eens kijken, bij de MAC Zandvoort hebben we ook geen verschillende groepen.
Maar kon hier bij MCT wel het niveau aangeven??
Gisteren zat ik comfortabel in de snelste groep via MSL. :)

PSX_20210614_115358.jpg

Met je aanpassing van het tandwiel klopt de snelheidsmeter dan nog wel?
Ik dacht eerst dat zodra de app connected is dat hij dan GPS snelheid aangeeft, maar geen idee.
Ik heb nog de originele vertanding.
De snelheidsmeter gebruik je op het circuit niet.
Wel een setje 520 -1/+2 klaarliggen.

De BMW meet dat wellicht op de krukas. :?
@RoyalClub weet meer.
 
Deze lul met vingers... Die multi quote werkt soms niet goed bij mij. De snelheidsvraag was gericht aan de 16 tandsvoorwiel.

Ja, heb het filmpje wel gezien. Diverse dingen die ik anders zou doen, maarja aan de andere kant ben zelf voldoende vaak onderuit gegaan (ook zonder pak en ook nog eens op straat) dus wil ook niet te hoog van de toren blazen. Wijsheid komt met de jaren.
 
Deze lul met vingers... Die multi quote werkt soms niet goed bij mij. De snelheidsvraag was gericht aan de 16 tandsvoorwiel.
Duidelijk hier hoor. Ik reageer gewoon.
Tijdens het tikken kwam Baldbiker er al in, maar ik was zelf niet duidelijk. ;)
Ja, heb het filmpje wel gezien. Diverse dingen die ik anders zou doen, maarja aan de andere kant ben zelf voldoende vaak onderuit gegaan (ook zonder pak en ook nog eens op straat) dus wil ook niet te hoog van de toren blazen. Wijsheid komt met de jaren.
Iedereen op twee wielen moet afkloppen op ongeverfd hout. :t :Y
 
Vraagje, ik heb een '13 s1000rr, deze staat normaal in slick mode, maar de TC komt af en toe wat wisselend in, waardoor ik soms wel mooi de motor op het gas kan sturen als hij net niet getriggered wordt en de bocht kort kan maken/houden, op andere momenten komt hij in en duwt het achterwiel het voorwiel wijd. Is de TC nog in te stellen in slick mode, of is het daarna alleen uit?
 
Volgens bmw zijn de scheurtjes oppervlakkig en niet gevaarlijk maar volgende week vrijdag wordt een nieuwe velg gemonteerd die was nu al bij de dealer afgeleverd
 
Waarschijnlijk kennen jullie dit forum al met dit probleem.
 
Waarschijnlijk kennen jullie dit forum al met dit probleem.
Precies wat ik in mijn velg heb behalve dan druk verlies
 
Waarschijnlijk kennen jullie dit forum al met dit probleem.
Gelukkig heb ik dan weer een bandenspanningscontrolesysteem om dat te checken *O*
 
Laatst bewerkt:
Vraagje aan degenen die de bmw connected app gebruiken: hebben jullie er ook last van dat de verbinding tussen telefoon en dashboard zomaar ineens wegvalt? Vandaag heeft ie het een uur of 2 gedaan (verkeersbordherkenning en ritregistratie) en ineens was de verbinding weg; vorige week zelfde verhaal. Opstarten van de app heeft dan ook geen zin; verbinding verwijderen en toevoegen wel.
Ik heb een iPhone SE 2020 (IOS 14.6); ik zet mijn Wifi uit voordat ik wegrij; telefoon zit in een heuptasje.
 
Met mijn iPhone X weinig last maar toen ik hem net had wel steeds verbinding weg. Nu wel af en toe dat hij geen verbinding heeft na ff koffie of zo en weer weg gaan maar na een paar minuten wel weer.
Ik zet trouwens mijn WiFi nooit uit.
 
Met mijn iPhone X weinig last maar toen ik hem net had wel steeds verbinding weg. Nu wel af en toe dat hij geen verbinding heeft na ff koffie of zo en weer weg gaan maar na een paar minuten wel weer.
Ik zet trouwens mijn WiFi nooit uit.
Hoogstwaarschijnlijk heb jij in de tussentijd updates gehad waardoor eea verbeterd is; als mijn remklauwen gemonteerd worden gaat de dealer ook even de updates na 😊.

en idd: na koffie -en andere pauzes maakt ie zelf weer verbinding (meestal dan :+).
 
Terug
Bovenaan Onderaan