desp0
MF veteraan
zit toch al standaard in ebay ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enige tijd geleden was ik dat van plan, maar ik vond geen subframe van een nieuw model. Toen had ik dat gewoon eens gemonteerd zonder echt vast te zetten & dat zag er toch knap uit (ondanks dat het al gewrongen zat).
Maar met originele pinkers, licht & nr-plaat eronder, trekt dat idd op gene zak.
95 is ook voldoende als je maar goeie tweetaktolie gebruikt kan er weinig gebeuren
Wie wil mij helpe ?
Ik heb op Ebay een afdekkapje gevonden die i.p.v. het duozitje moet komen. Hij is ook al in de kleur alleen hij ligt in de UK.
Aprilia rs 250 seat hump
Is dit nu makkelijk te kopen voor mij? Zo ja, hoe?
Ik wil hem graag hebben, maar heb geen idee hoe Ebay werkt.
V-power in NL heeft een RON van 97 maar een MON van 85 kan daardoor veel minder compressie hebben als super 98 (RON98 MON88). Duitse v-power 100 is wel prima spul. (RON100 MON88)
Euro 95 heeft RON95 MON85
Nederlandse v-power is dus nauwelijks klopvaster dan euro 95 !!!!
Ik zocht je e-mail adres, maar kon hem niet vinden.Hee My-Life,
Ebay is makkelijk. Maar het gaat om vertrouwen. Als je de verkoper vertrouwt, kan je de koop doen. Ik heb erg goeie ervaringen met spullen uit Duistland, Frankrijk en zelfs de VS. Als je wilt, koop ik het voor je met mijn paypal en credit card, dan maak je het bedrag aan mij over. Dan laten we het kapje naar jou sturen. Zeg t maar!
Groet, Peter.
Peter????????? Wil je voor mij bieden? 35 pond alsjebliefd.Hee My-Life,
Ebay is makkelijk. Maar het gaat om vertrouwen. Als je de verkoper vertrouwt, kan je de koop doen. Ik heb erg goeie ervaringen met spullen uit Duistland, Frankrijk en zelfs de VS. Als je wilt, koop ik het voor je met mijn paypal en credit card, dan maak je het bedrag aan mij over. Dan laten we het kapje naar jou sturen. Zeg t maar!
Groet, Peter.
Peter????????? Wil je voor mij bieden? 35 pond alsjebliefd.
Hopelijk lees je dit op tijd.
Alvast bedankt.
Peter????????? Wil je voor mij bieden? 35 pond alsjebliefd.
Hopelijk lees je dit op tijd.
Alvast bedankt.
En dus te laat ... Ik was niet online dit weekend. Sorry.
Die zonder kenteken kun je vergeten, krijg je niet meer op kenteken.
Die van 2800 ziet er netjes uit maar goedkoop kan duurkoop zijn. Ik zou'm toch open trekken, welke staat ie ook is (tenzij met bonnen kan worden aangetoond dat ie kort geleden nieuwe zuigers heeft gehad en bij een goede 2-takt dealer in onderhoud is geweest zoals motor-2000 of Mobu in Enkhuizen) dus op zich kun je dan beter goedkoop gaan.
de dempers zijn een indicatie. Het daadwerkelijke kat-systeem zit in de bochten. Ook daar zit een schildje op aan de achterzijde.
Het kost je vermogen, maar nog erger: de KAT verkruimelt en delen komen in je liggende cilinder. De schade laat zich raden...
Die zonder kenteken kun je vergeten, krijg je niet meer op kenteken.
Die van 2800 ziet er netjes uit maar goedkoop kan duurkoop zijn. Ik zou'm toch open trekken, welke staat ie ook is (tenzij met bonnen kan worden aangetoond dat ie kort geleden nieuwe zuigers heeft gehad en bij een goede 2-takt dealer in onderhoud is geweest zoals motor-2000 of Mobu in Enkhuizen) dus op zich kun je dan beter goedkoop gaan.
Voldoende en lekker rijden is natuurlijk een verschil. Al lul ik nog over RS 125...Nou oké jij je zin goed genoeg, als je verschil merkt met andere benzine wat je bij de pomp kunt krijgen laat met het dan weten maar ik denk niet dat je iets merkt....
Nou oké jij je zin goed genoeg, als je verschil merkt met andere benzine wat je bij de pomp kunt krijgen laat met het dan weten maar ik denk niet dat je iets merkt....
het verschil in brandstof merken vindt ik heel knap, een duits blad heeft al eens met een 999r getest tussen 95 en v-power(de duitse 100 octaan) en ze hebben op een vermogens bank geen verschil gemerkt. Het enige dat je zou kunnen merken is dat het wat schoner verbrandt, ik ben dit vorjaar in barcelona en valencia geweest met een paar jongens uit het ONK en die hebben in barcelona gereden met de duitse v-power en de uitlaat was mooi muisgrijs van binnen, hebben ze in spanje bij bp gewoon 98 getankt en toen was de uitlaat van binnen zwart, dus er zal wel iets verschil zijn, maar als die jongens niks kunnen merken zullen wij dat denk ik ook niet
jawel joh... wij rijden op een veel hoger niveau
ehhr
omdat het aan vanalles kan liggen ?
ps : rode wielen zijn niet standaard en die advertentie schreef...model 2002 ???
das dus GEEN kleurstelling van 2002 maar van '99 met niet originele wielen he ..
hou daar maar rekening mee
Ik kom hier ook weer ff kijken
17 september heb ik van mijn vriendin een circuitdag gekregen op croix
De RGV is zo goed als klaar.
Alleen zijn volgens mij de balhoofd lagers een beetje rot... als je rechtuit rijd en je stuurt moet je eerst over een doodpunt heen voordat je verder kan sturen
Dus eigenlijk wil ik zelf de balhoofdklagers vervangen.
Iemand een korte how to hoe ik dit moet aanpakken?
Heeft iemand dit eerder gedaan met een rgv?
thnx!!
het verschil in brandstof merken vindt ik heel knap, een duits blad heeft al eens met een 999r getest tussen 95 en v-power(de duitse 100 octaan) en ze hebben op een vermogens bank geen verschil gemerkt. Het enige dat je zou kunnen merken is dat het wat schoner verbrandt, ik ben dit vorjaar in barcelona en valencia geweest met een paar jongens uit het ONK en die hebben in barcelona gereden met de duitse v-power en de uitlaat was mooi muisgrijs van binnen, hebben ze in spanje bij bp gewoon 98 getankt en toen was de uitlaat van binnen zwart, dus er zal wel iets verschil zijn, maar als die jongens niks kunnen merken zullen wij dat denk ik ook niet
Maar als jullie er van overtuigd zijn dat dit verschil niet te merken is, hoe verklaar je dan dat sinds ik geen 98 tank de motor veel minder mooi loopt? (Nogmaals nu heb ik het over de 125...)