rs/rgv 250 het topic (info/chat etc) part 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter mace
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
overal ? :?

ook v-shell is 98 hoor dus als hij dan nog slecht draait ligt het aan wat anders

:N

Ik heb eerder altijd "gewone" euro 98 erin gegooit en sinds ze met dat zogenaamde fantastische spul zijn gekomen loopt ie daar niet lekker op. Als ik in Duitsland tank (welk 98) loopt ie prima!

Wie wil mij helpe :) ?

Ik heb op Ebay een afdekkapje gevonden die i.p.v. het duozitje moet komen. Hij is ook al in de kleur alleen hij ligt in de UK.

Aprilia rs 250 seat hump

Is dit nu makkelijk te kopen voor mij? Zo ja, hoe?

Ik wil hem graag hebben, maar heb geen idee hoe Ebay werkt.

Laatst bewerkt:
V-power in NL heeft een RON van 97 maar een MON van 85 kan daardoor veel minder compressie hebben als super 98 (RON98 MON88). Duitse v-power 100 is wel prima spul. (RON100 MON88)

Euro 95 heeft RON95 MON85

Nederlandse v-power is dus nauwelijks klopvaster dan euro 95 !!!!

Wie wil mij helpe :) ?

Ik heb op Ebay een afdekkapje gevonden die i.p.v. het duozitje moet komen. Hij is ook al in de kleur alleen hij ligt in de UK.

Aprilia rs 250 seat hump

Is dit nu makkelijk te kopen voor mij? Zo ja, hoe?

Ik wil hem graag hebben, maar heb geen idee hoe Ebay werkt.

Hee My-Life,

Ebay is makkelijk. Maar het gaat om vertrouwen. Als je de verkoper vertrouwt, kan je de koop doen. Ik heb erg goeie ervaringen met spullen uit Duistland, Frankrijk en zelfs de VS. Als je wilt, koop ik het voor je met mijn paypal en credit card, dan maak je het bedrag aan mij over. Dan laten we het kapje naar jou sturen. Zeg t maar! :)

Groet, Peter.

Ik had nog een vraagje: er lekt wat olie uit 1 van mijn Arrow dempers. Bij het stuk waar de pijp aan de demper vastzit. Zit daar een ringetje tussen dat kan lekken? Of heeft iemand dit ook? P.

Het is dus gewoon van tevoren betalen en hopen dat diegene het goed opstuurd net zoals bij bijv. marktplaats?

De feedback die hij krijgt is allemaal positief. Zo te heen handeld hij heel wat af.

Wat kost het versturen van zoiets daar vandaan denk je?

Super dat je wilt helpen B1ker

Yep. Meestal vooruit betalen ja. Dat is jammer he? ;) Vooral vertrouwen en "goed contact" met de verkoper zijn goeie voortekenen. Vraag ook wat door over details van de RS. Scammers weten meestal niks van wat ze verkopen.

Verzenden kost 15 euro max denk ik. Kijk gewoon even op EMS of DHL anders.
PM of post je maximum bod, dan bied ik voor je.

Groet, Peter.

Ok, wat vinden jullie zo'n kapje waard?

Is het niet beter om nog even te wachten met bieden? Dan heeft degene die nu heeft geboden minder tijd om eroverheen te gaan toch?

Ok, wat vinden jullie zo'n kapje waard?

Is het niet beter om nog even te wachten met bieden? Dan heeft degene die nu heeft geboden minder tijd om eroverheen te gaan toch?

Ik wacht altijd tot het allerlaatste moment (lees: laatste minuut). Overigens is dat geen enkele garantie want er zijn veel meer ebayers die dat doen. Te snel bieden is in ieder geval niet erg slim; je ziet de prijzen dan snel oplopen bij populaire artikelen.

De prijs van zo´n afdekkapje is gewoon wat een gek ervoor geeftt. Easyparts.nl geeft aan dat de zilvergrijze afdekkapjes niet meer leverbaar zijn. Dus ja, wat vind jij het waard ?

Laatst bewerkt:
Staat op die site idd niet meer leverbaar.

Vind jij het goed om op het laatste moment te bieden B1ker?

Ik zou die knakker van te voren wel even vragen wat ie in rekening brengt om dat kapje naar NL te sturen. Met verzendkosten heb ik rare ervaringen.

kun je niet gewoon subframe monteren van nieuw model samen met de kont ervan ?

weet niet of het op wat lijkt en of het mogelijk is maar als die kapjes zo zeldzaam zijn
mss te overwegen :+

En de rest van de kappen ook vervangen ;) ?

Nee dank je. Ik vind dit nog steeds het mooiste model en het kontje van de nieuwe is misschien wel meer gestroomlijnder, maar ik vind hem niet mooi. Zeker niet met het achterlicht eronder.

Zal die kerel eens een mailtje sturen.

EDIT:
Heb al bericht terug van hem. De verzendkoste bedragen 5 pond volgens hem. Lijkt mij niet veel.

Laatst bewerkt:
kun je niet gewoon subframe monteren van nieuw model samen met de kont ervan ?

weet niet of het op wat lijkt en of het mogelijk is maar als die kapjes zo zeldzaam zijn
mss te overwegen :+

Enige tijd geleden was ik dat van plan, maar ik vond geen subframe van een nieuw model. Toen had ik dat gewoon eens gemonteerd zonder echt vast te zetten & dat zag er toch knap uit (ondanks dat het al gewrongen zat). :)

Maar met originele pinkers, licht & nr-plaat eronder, trekt dat idd op gene zak. :r
:o

De prijs is zeker wat de gek ervoor geeft .... dat is met zeldzaam spul al snel zo. :(
Laatste moment bieden kan helpen, maar als je echt een max hebt kan je die net zo goed meteen aangeven. Er schijnen wel programmaatjes te zijn die heel snel geautomatiseerd bieden...dat heb ik weleens aan het einde vh bieden gezien en werkte heel goed! Wel in mijn nadeel ... :o

Als je een hoger bod doet pakt hij toch de laagste wat nodig is en dan als iemand anders er weer overheen gaat en jouw bod staat het toe bied Ebay automatisch een euro daarboven toch?

Hoop dat iemand het snapt :9 .

Anders zet je er toch een sniper op die kan voor jou op het laatste moment je bod uitbrengen wat je er maximaal voor over hebt, hoef je zelf niet steeds op te letten.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan