Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

rs/rgv 250 het topic (info/chat etc) part 2

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mace
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het wel over deze fiets he!!!
Dit vind ik wel weer wat mooier als een Aprillia of Suziki. Maargoed smaken verschillen gelukig. Want als deze weg is komt er een RGV circuit fiets voor terug haahhahahaha.
 
jorge lorenzo rijd met een 105cv ongeveer ?

vind trouwens altijd mooi dat clipje als je zoekt op "250 mugello", snelheden van tegen de 300... vraag ik mij af of dat wel een 250 is
 
jorge lorenzo rijd met een 105cv ongeveer ?

vind trouwens altijd mooi dat clipje als je zoekt op "250 mugello", snelheden van tegen de 300... vraag ik mij af of dat wel een 250 is


105 is redelijk 'weinig' voor een fabrieks appie hoor ...
Het zou naar verluid tegen de 110 zijn, met topsnelheden van rond de 280
Maar het zijn niet enkel de pk's hé, die mannen kunnen zo veel harder door de bocht gaan, véél vroeger op het gas, betere Dunlops die niet verkrijgbaar zijn buiten het GP-circus, beter frame & rijwielgedeelte, enz.


Dat clipje waarover je hebt (http/www.youtube.com/watch?v=SyYbWQuxNyo), is volgens mij een NSR500V2...
 
BTW; hier toevallig niemand die het ziet zitten om volgend jaar ONK250(en/of125) te rijden? Liefst "ne rappe"



We zijn min of meer op zoek naar een coureur... En de Honda gaat wat vlugger dan die van Ronald hoor. hehehe
 
Laatst bewerkt:
ik heb mij laten zeggen van de vanderdonckskes dat die.. david? van mottotech al ne serieeus goei piloot is. of op z'n lotenhulle's gezgd "das ne wrie pilot"
dus nee dank u kdenk niet dat ik klaar ben voor 1 van die machientjes die daar stonden


(maar kwil het altijd wel es proberen he )
 
ik heb mij laten zeggen van de vanderdonckskes dat die.. david? van mottotech al ne serieeus goei piloot is. of op z'n lotenhulle's gezgd "das ne wrie pilot"


Hij is gene sukkelaar, nee...



(Enkel komt het er dit jaar niet zo goed uit als voorgaande jaren)
 
Ik heb het wel over deze fiets he!!!
Dit vind ik wel weer wat mooier als een Aprillia of Suziki. Maargoed smaken verschillen gelukig. Want als deze weg is komt er een RGV circuit fiets voor terug haahhahahaha.[afbeelding]

sorry vind 'r niets speciaals aan, weinig power, geen usd, lelijk frame, geen brembo remmerij en een set bouwlampen



mjah da's smaak, vind een rc45 van honda dan wel weer erg mooi
 
niet veel verschil met de eerdere rgv's vinnik, de mooiste blijft toch de 2001 rs250 , gevolgd door de 1997 rs250 in het zilvergrijs
 
sorry vind 'r niets speciaals aan, weinig power, geen usd, lelijk frame, geen brembo remmerij en een set bouwlampen

[afbeelding]

mjah da's smaak, vind een rc45 van honda dan wel weer erg mooi

Wat er wel speciaal aan is, is dat het een zeldzaam dingetje is maar ja dat heeft met de vormgeving niks te maken
 
de VJ21 en VJ22 ogen wat ouderwetser dan de rs 250 van Aprilia, maar de VJ23 is toch wel iets mooier dan een Aprilia, vooral als ze naast elkaar staan dan oogt zo'n Suzuki zoveel kleiner.


Maar meningen verschillen gelukkig.
 
daar gaat de honda freak zelfs van kwijlen hahahaah. Dat vind ik echt een vet ding
 
Blijft een superfiets in die mooie lucky strike kleuren, nu we toch bezig zijn hier wat plaatjes van mijn vierpitters van hetzelfde merk, zeg maar zijn grote broers

de eerste

Suzuki RG500 Special

de tweede

Suzuki RG500
 
Laatst bewerkt:
naja.. benzine en topvermogen. Als er met gewone superplus werd gereden is 85 pk wel erg veel.


Je mag er praktisch zeker van zijn dat die ook met hoogoctaan rijden hoor.


Enneuh, heb je sponsors?
Het is om ONK250 te rijden in 2008 é, maar niet als "hoopvulling" hé, top3-top5 zo, het materiaal is er zelfs om kampioen te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Wat tanken jullie hier eigenlijk? (In de gewone straat RS-jes dus)
 
super 98

Omdat die std toch al vrij veel compressie heeft ... Ik dacht dat je vanaf 12,5:1-13:1 best overschakelt naar 98.
 


oooowww.. ik dacht dat je alleen een coureur zocht
ik kan eens roeren in het sponsorpotje van Bitaktus Power Parts, maar ben bang dat ik tekort schiet
Zonder gekheid: racen lijkt me geweldig, maar ik wil er niet al mn hebben en houwen voor verkopen om het mogelijk te maken



@My-life
altijd superplus (98 octaan) en in Duitsland 100 octaan. Een licht getunede motor met sportuitlaten ... vragen om pingelen en vastlopers als je 95 tankt.
 
Ik tank altijd gewoon 95 (wel altijd Shell). Had eenmalig (tank plus grote 'jerrican') V-power getankt toen ik circuit ging rijden.
Voor de rest rijd ik toch altijd begrenst. Dus hoofdzakelijk < 8k RPM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.