RS250 blok met A-kit cilinders.
Internet, televisie, vast bellen en mobiel met 4G netwerk | KPN
85 pk's @ 12700 rpm aan het achterwiel, pffff dacht dat ik met mijn VJ23 al aardig op weg was met 71.
Gaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssss
welke benzine wordt gebruikt?
jorge lorenzo rijd met een 105cv ongeveer ?
vind trouwens altijd mooi dat clipje als je zoekt op "250 mugello", snelheden van tegen de 300... vraag ik mij af of dat wel een 250 is
ik heb mij laten zeggen van de vanderdonckskes dat die.. david? van mottotech al ne serieeus goei piloot is. of op z'n lotenhulle's gezgd "das ne wrie pilot"
Ik heb het wel over deze fiets he!!!
Dit vind ik wel weer wat mooier als een Aprillia of Suziki. Maargoed smaken verschillen gelukig. Want als deze weg is komt er een RGV circuit fiets voor terug haahhahahaha.[afbeelding]
sorry vind 'r niets speciaals aan, weinig power, geen usd, lelijk frame, geen brembo remmerij en een set bouwlampen
[afbeelding]
mjah da's smaak, vind een rc45 van honda dan wel weer erg mooi
niet veel verschil met de eerdere rgv's vinnik, de mooiste blijft toch de 2001 rs250 , gevolgd door de 1997 rs250 in het zilvergrijs
sorry vind 'r niets speciaals aan, weinig power, geen usd, lelijk frame, geen brembo remmerij en een set bouwlampen
[afbeelding]
mjah da's smaak, vind een rc45 van honda dan wel weer erg mooi
Atmozphere schreef op 14 augustus 2007 @ 21:31:
niet veel verschil met de eerdere rgv's vinnik, de mooiste blijft toch de 2001 rs250 , gevolgd door `de 1997 rs250 in het zilvergrijs
"Gewone" Howell ...
Waarom misschien?
naja.. benzine en topvermogen. Als er met gewone superplus werd gereden is 85 pk wel erg veel.
Je mag er praktisch zeker van zijn dat die ook met hoogoctaan rijden hoor.
Enneuh, heb je sponsors?
Het is om ONK250 te rijden in 2008 é, maar niet als "hoopvulling" hé, top3-top5 zo,het materiaal is er zelfs om kampioen te rijden.