Dach ik al Jaapio.... En die in zeeland is dat Patrick z'n fiets ?? En Roy, die 7500 kan best eens serieus zijn... is nl echt zeldzaam en wat de gek er voor geeft....
ja hallo, daar zat ik dus op te azen, exact zelfde kleurstelling als de mijne (geweest)
Ja ik wacht ook rustig af want voorlopig hoeft hij nog niet per se weg.
Heb vandaag mijn kenteken bewijs gekregen van mijn MC28
Vanaaf ff kenteken bestellen en de moto verzekeren dan ken ik meschien als het zondag mooi weer is weer een keerDeze moto duzzz[afbeelding]
Net m'n RS weer opgehaald bij Roke. Echt wel een goede motorzaak met verstand van 2-takt! Kees heeft hem prima afgesteld, verzorgd en de toerenteller (zie mijn eerdere post) gemaakt. De naald was losgeraakt doordat de teller alle kanten op schoot met de slechte accu en weer vast blijven zitten op 2000 toeren teveel.
Was de goede olie voor in het blok nou 10W40?
Op de A2 net even lekker geblazen ... heerlijk, wat een fijne motor is het toch!! :D Had met de leenmotor (Triumph Sprint RS) meer last vd wind dan met de RS! Terwijl die toch heel wat lichter is...
so true
heb ook ondertussen al proefgereden op andere mottos, het kan aan mij liggen met tfeit dat mijn rechterarm nog niet meewil (pezen gescheurd , schouderblad en die ribben nog etc)
maar de rs is echt een superfiets. wat was die ducati 749 een lomp stuk ijzer !!je kunt gewoon niet met de power over weg,
de daytona stuurt wel lekker maar twijfel nog steeds om weer een rs binnen te halen
ps : 10w40 is normaalgezien niet slecht maar zie dat het ZEKER ietwat speciaals voor 2takten is of toch tenminste voor motoren, 10w40 zoals je voor auto kan kopen zal je koppeling laten slippen ... kspreek uit ervaring
ja die heb ik en ook nog een paar powervalves plus motor.heeft iemand een volvermogen cdi liggen voor de rs?
(ben bezig met iets)
Ik bel Roke nog wel even morgen om te vragen welke 10W40 er inzit ...Dank voor de tips. Slipt de koppeling snel als de verkeerde olie er inzit? Hij deed het nu een uurtje rijden prima.
Die Daytona heb ik even op gezeten, maar dat zit klote! Keihard zadel en veel te hoog. Geef mij maar een RS! Maar dat hoef ik hier niet te zeggen lijkt me ...
Die Suzuki RGV in Lucky Strike ziet er trouwens erg mooi uit zeg. Bedoelen jullie met Patrick ... Patrick van der Goorbergh?? Dan is het wel een beladen machine.
@desp0: lees nu van je ongeval. klote!sterkte ermee.
en op zo'n NSR250 passen A-kit cilinders
lol
De olie was goed. Roke wist ervan.
Vandaag tussen de buien door de top getest: 210 km/h, toen moest ik op de rem...
Wat is de hoogste snelheid die jullie halen met de RS?
Misschien bij Honda Nederland of bij Arie Molenaar, wel een dik pak geld meenemen
Maar als je toch gek wilt doen kun je ook dit blokkie kopen en daar zitten nog niet eens A-kit cilinders op, dus dan weet je het wel wat het allemaal gaat kosten als je die cilinders al ergens kunt kopen.....
Redirecting...
218 met volledige standaard setup
214 met tyga's maar niet afgesteld, en dat hoeft nu ook niet meer
Topsnelheid hebben we het al eens eerder over gehad... een hele slechte vergelijking.
Gewicht van de rijder, lengte van de rijder, wind, heuvel, alles heeft invloed. Nog niet te spreken over de vertanding. Tellerafwijking en banden hebben ook invloed.
Gewoon een testbank op!