rs/rgv 250 het topic (info/chat etc) part 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter mace
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
let op van die duitse he, die hebben vaan katalysators gehad in de uitlaat met dus andere sproeierbezetting in de carbu's, uitlaatje ervan en dan andere uitlaat zonder sproeiers goed aan te passen ...

ik zou zo'n oud model toch wel laten staan eigenlijk, je moet rekening houden dat ze op z'n minst 10 jaar worden nu en er bestaat eigenlijk geen 2takt van die leeftijd waar zelf niet eens zal aan geprutst zijn door de eigenaar... (tenzij hij echt geld te veel heeft)
wil daarom niet zeggen dat het slecht gedaan is maar een krukas van een 2takt heeft ook niet zo'n lange levensduur. alles met meer dan 15k zou ik daarom ook al laten staan, gewoon goed uitkijken.
Mij valt het trouwens ook op dat er nu niet denderend veel te koop staan als pakweg 4 maand geleden..beetje geduld ook :Y
15K ?

Dat is wel héél weinig IMHO.

Wat lijkt jullie een acceptabele prijs voor deze RGV?

Klikkerdeklikkerklik

Der stond ook een RGV op MP van 93 met 20.000 op de teller voor 1475 euro met nieuwe zuigers.

De advertentie hierboven zegt 1992 bouwjaar, maar als internet me niet beliegt is hij van modeljaar 1991 en zonder of niet aantoonbare nieuwe zuigers.

Laat maar, zie net dat die ook al verkocht is -O-

Laatst bewerkt:
Gisteren was het weer eens verschrikkelijk leuk op het circuitje van Croix... in de gietende regen. 8-)

Ik heb er me allessinds kos-te-lijk geamuseerd. Wellicht mede omdat het al lang geleden was dat ik nog eens in de regen kon rijden, wat tijdens circuitdagen nog altijd mijn favo weertje is. Wel op regenbandjes natuurlijk...

Enig nadeel is dat helemaal men uitrusting nog nat is, en dat die tegen morgen droog moet zijn (terug Croix)!! :?

Ik ken het niet laten!! hier nog wat naakt fotos van mijn liefie.
Maar let op!!! Deze machine komt eerdaags te koop!!!!!
full

Gisteren was het weer eens verschrikkelijk leuk op het circuitje van Croix... in de gietende regen. 8-)

Ik heb er me allessinds kos-te-lijk geamuseerd. Wellicht mede omdat het al lang geleden was dat ik nog eens in de regen kon rijden, wat tijdens circuitdagen nog altijd mijn favo weertje is. Wel op regenbandjes natuurlijk...

Enig nadeel is dat helemaal men uitrusting nog nat is, en dat die tegen morgen droog moet zijn (terug Croix)!! :?

Mag ook graag in de regen rijden op het circuit... heb een oude Blade hiervoor en dan kom je ineens de snellere jongens ook voorbij :P

nette prijs.

Let wel: uitlaatsysteem is Duits met KAT. Moet je dus vervangen.

Waaraan kan je zien dat deze Duits is?

Ik ken het niet laten!! hier nog wat naakt fotos van mijn liefie.
Maar let op!!! Deze machine komt eerdaags te koop!!!!![afbeelding]

Mooi spul!

Wat zouden jullie deze waard vinden dan?

≥ Motoren - Marktplaats.nl

't is in ieder geval een import model
In 99 is ie op kenteken gezet, en pas in 2002 is ie voor 't eerst in NL op kenteken gezet.

Gek genoeg heeft de huidige eigenaar deze fiets net 2 weken.... hmmm

TNT post heeft m'n CDItje voor het eerst aangeboden. Gek genoeg was ik er niet :? |( Hopelijk ben ik morgen op tijd of anders wordt het donderdag dat ie thuis ligt :9

Laatst bewerkt:
kHeb vanavond nieuwe knipperlichten (of zoals desp0 het noemt, pinkers ;)) op de RS gezet.

Erg mooi vind ik zelf. Ze zijn wat korter en ovaal.

Alleen zitter er 21W halogeen lampjes in wat de standaard relai niet trekt. Morgenvroeg even een ander relai zoeken. Hopelijk kan ik hem vinden en het zou helemaal mooi zijn als ik hem er zo op kan drukken.

't is in ieder geval een import model
In 99 is ie op kenteken gezet, en pas in 2002 is ie voor 't eerst in NL op kenteken gezet.

Gek genoeg heeft de huidige eigenaar deze fiets net 2 weken.... hmmm

ideaal eentje voor mij dan, blok mag voor mijn part helemaal in de soep gedraaid zijn

pfff, weet echt niet wat te doen, geld geven aan een nieuwe fiets nu of toch nog een RS'je vlug kopen -O- blijft toch 2000€ he

Despo, Zit een verkeerde link bij volgens mij anders begrijp ik het niet :? :?

fuck i don't get it, ik ga naar die advertentie , kopieer de link en paste ze elders en kom idd op verkeerde advertentie uit ?

mja, 't is dus advertentie nummer 10564447813 op marktplaats, echt lachen !

anywayz, ik zie op marktplaats bij rs250 ook een paar aanbiedingen van vorken en kuipen van een zekere "frank", in groningen net boven assen .... niemand van jullie die deze gast toevallig kent ? (h@rstikke gek en redmer vroeger niet van die omgeving :? )

(h@rstikke gek en redmer vroeger niet van die omgeving :? )~[/quote]

nee, ik kom uit twente, en waar Redmer origineel vandaan komt weet ik ook niet(het laatste adres in nederland was in Harderwijk, maar daarvoor???????????)

@All: bedankt voor info! Vooral het schildjes op de uitlaat = Kat wou ik even weten.

fuck i don't get it, ik ga naar die advertentie , kopieer de link en paste ze elders en kom idd op verkeerde advertentie uit ?

mja, 't is dus advertentie nummer 10564447813 op marktplaats, echt lachen !

anywayz, ik zie op marktplaats bij rs250 ook een paar aanbiedingen van vorken en kuipen van een zekere "frank", in groningen net boven assen .... niemand van jullie die deze gast toevallig kent ? (h@rstikke gek en redmer vroeger niet van die omgeving :? )

Ulrum oid? Ik heb er al een kuipensetje besteld/gekocht.

Deze bedoel je denk ik

Redirecting...

Wat een aars lelijke velgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan