rs/rgv 250 het topic (info/chat etc) part 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter mace
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nice ! wat heb je daarvoor betaald en was het in orde ?

Ik heb er 325 voor betaald. Alle kuipdelen incl verlichting maar zonder tank.
Moet ze alleen nog ontvangen. Heb ze net gekocht namelijk.

Mijn idee is namelijk mooie kuipenset kopen en wachten tot er een geschikte 250 voorbij komt en dan heb ik hem iig in mooie kleuren.

≥ Motoren - Marktplaats.nl

Idd! Wordt ook aardig op geboden.

Maar "Hele grote opbergruimte". Waardan???

Ja dat snap ik ook niet helemaal, wie maakt zich nou druk over opbergruimte bij zo´n motor :? :? :?

Hebben jullie deze al gezien, erg uniek voor Nederland!!!

Redirecting...

Uniek :? helemaal niet, rijden zelfs in Zeeland rond :P 8-)

full

Ja, verrassend veel door dezelfde en ik ga er niet echt vanuit dat ik 7500 euro als bod serieus moet nemen.

Ik weet het ook niet, maar dat laatste bod van 7000 is van mij, maar hij staat er nu nog steeds op.

7000 is wel het max wat ik er voor wil geven, je bent nl nog eens 2000 kwijt om hem "full power" te krijgen.

Dach ik al Jaapio.... En die in zeeland is dat Patrick z'n fiets ?? En Roy, die 7500 kan best eens serieus zijn... is nl echt zeldzaam en wat de gek er voor geeft....

Laatst bewerkt:
tja, heb thomas de zijne ook al te koop zien staan, maar 7000 vind ik toch echt te veel voor een fiets uit pakweg '98 (anders had ik ook al es geprobeerd)

een vdue daarentegen.. :9 })

Gisteren was ik dus terug wezen rijden op Croix, deze keer op een droog circuit. ;( :P

De eerste keer dat ik bandenwarmers gebruikte, en een vers setje Bridg slicks: grip niveau is gewoon fenomenaal dan. 8-) Na iets meer dan een jaar te rijden met slicks zonder bandenwarmers - wat zeker goed doenbaar is - heb ik me nu zelf toch ook een setje warmers besteld. Het verschil is echt tè groot, en dus ook het amusement op het motortje. ;)

Ik heb me terug mega geamuseerd, ondanks een gebroken koppelingskabel (opgelost met gaskabel van een blade); èn ondanks het feit dat er op het einde van de dag wellicht een pistonneke de geest heeft gegeven. '( Net op het moment dat ik aan het spelen was met een BK piloot op z'n monobike... '(

Wat wel een grappig feit blijft op circuitdagjes: 'diesels' die RS'jes proberen uit te remmen of met dezelfde snelheid proberen in te sturen in een bocht. _O- _O- :W

Laatst bewerkt:
Ik heb er 325 voor betaald. Alle kuipdelen incl verlichting maar zonder tank.
Moet ze alleen nog ontvangen. Heb ze net gekocht namelijk.

Mijn idee is namelijk mooie kuipenset kopen en wachten tot er een geschikte 250 voorbij komt en dan heb ik hem iig in mooie kleuren.

≥ Motoren - Marktplaats.nl

ja hallo, daar zat ik dus op te azen, exact zelfde kleurstelling als de mijne (geweest) -O-

ah wast met de RS ? leuk leuk :Y

*edit : druk op zo'n dagen ?

het is te zien é, soms redelijk druk, soms geen kat bij wijze van spreken.

Maandag was er misschien in totaal ne man of 40, waarvan er mss 20 het zagen zitten om in de regen te rijden. Gisteren waren er een 60-70-tal, verdeeld over 3 groepkes. Ik zat in snelste groep (buiten mijn wil), doch dat is me héél goed bevallen. :) Weinig volk dat in de weg rijdt...

Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog mijn NSR250R MC21 te koop die is veel mooier.
Mijn vraagprijs is 6500 euro.
full

Nou ik denk daar wel ff anders over. Ik heb nog nooit een andere NSR250R gezien!!
En deze is echt helemaal in 100% topstaat. Die rgv sp heeft zelfs schade gehad en ziet er niet echt netjes uit moet ik zeggen.

eerlijk heb ik ook nog nooit een andere rgv gezien irl
.. echt waar.. maar dat is allemaal relatief.
En jouw fietsje echt strak is dan is het wat de gek er voor geeft natuurlijk!
mooi fietsje toch ze :9~

Laatst bewerkt:
Ja ik wacht ook rustig af want voorlopig hoeft hij nog niet per se weg.
Heb vandaag mijn kenteken bewijs gekregen van mijn MC28 *O*
Vanaaf ff kenteken bestellen en de moto verzekeren dan ken ik meschien als het zondag mooi weer is weer een keer :] Deze moto duzzz
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan