trek jij je demper er maar eens afargh beetje prutser niveau hier de laatste tijd.
het geluid van een 2-takt komt niet door de demper maar door de bocht...dus een andere demper zal slechts een heel klein beetje verschil maken.
maar een open luchtfilter wel ( wat niet aan te raden is )
dus sta daar niet als een aap te roepen,over je brommerniveau-tjoening, strax wil je nog seatpipes.
ejz! radial dat zien we graag!!
mooie 21 met 22 achterbrug, en uitlaatjes ? Jim ?
lekker strak hoor!!
keep us updated!
edit: wat zie ik daar in de achtergrond ? iets met een dubbele trommelrem ?
tell me more!
ja maar hoe haal ik hem uiteenJe kan proberen de demper te demonteren een dempwol eruit te halen of uitlaatjes aan te schaffen met een enkele wand en geen dubbele zoals de std bochten.
open filters zijn sowieso slecht voor een 2 takt. Je kan proberen de demper te demonteren een dempwol eruit te halen of uitlaatjes aan te schaffen met een enkele wand en geen dubbele zoals de std bochten.
edit: wat zie ik daar in de achtergrond ? iets met een dubbele trommelrem ?
tell me more!
...
net even de lomassen uitgetest, loopt redelijk zuiver alleen bij gas 100% open verslikt ie zich een beetje, laat je dan gas 90% open loopt ie mooi door.
...
ja maar hoe haal ik hem uiteen
en nieuwe uitlaatjes zijn iets te duur
op de achterkant zijn wel 2gaatjes,misschien moet je hier iets doen kheb er al eens met een schroevendraaier ingeweest maar ik vind geen boutje of iets
(Afbeelding)