Royal Enfield Interceptor/Continental GT 650

In dat geval: fantastische fiets, geen twijfel, gewoon kopen :t
Zonder gekheid: prima fiets. Ik ben nu een trip naar Engeland aan het plannen en zit ook sterk te denken aan een motorvakantie in Italie met de Interceptor. Als mijn accu-probleem is opgelost heb ik daar verder geen twijfels over.

Disagree.
Ik heb al motoren van diverse pluimage gehad en pk's spelen bij mij een ondergeschikte rol.
Ter geruststelling; er staan nog 2 motoren in de garage met 12 en 110pk.

Is het - nu al- dat net als voor bij de oude Bullet's er van alles voor opvoeren te krijgen is?

Is het - nu al- dat net als voor bij de oude Bullet's er van alles voor opvoeren te krijgen is?
Ja, revelry motorcycle heeft een aantal zaken en s&s, tec, etc je kunt het heel gek maken.

Haha ja ik wel, heerlijk!
Heb er ook nog rondje mee getuft.
Accu of iets soortgelijks is nooit duur bij de interceptor, dat scheelt 😁

Motor is al leuk met huidige pk😎

PXL_20240128_105543253.jpg

• Leuk
Waarderingen: Kek
Ik ben er nog niet uit of de accu slechts bijgeladen moet worden of dat ie de geest heeft gegeven. Een paar minuten stationair laten draaien in de parkeergarage is in ieder geval niet genoeg om op eigen kracht te starten. Laadspanning is goed (13,8 volt).
Accu eruit gehaald en binnen opgeladen. Vandaag er weer in gezet en even gereden, werkt weer zoals het hoort. :t

Sorry, ik zal het niet meer vragen. 😛

Na een tweede proefrit vorig weekend bestaat er een vrij grote kans dat ik een interceptor aanschaf. Zit nog wel in de twijfelfase, daar ben ik goed in.

Als je nog héél even geduld hebt… of voor een ander die tegen aankoop zit ook interessant.

Krijg hier een continental GT “Mr clean” dus met Chrome tank ingeruild eind deze maand. Van eerste eigenaar, geleverd 06-2024 en maar 520km erop dus eigenlijk nieuw. En voor de ondernemer ook nog leuk want het is een btw motor.
Gaat voor ruim €2000 minder dan bij de dealer de verkoop in dus je kan er leuk voordeel aan hebben.

Bij interesse hoor ik het wel :)

Vorige week heb ik mijn Shotgun 650 in ontvangst mogen nemen.

Die conti was leuk geweest, want ik heb de SG zakelijk gekocht. Maar voor mij te laat helaas.

Waarom zo snel weer weg?

Vrij simpel verhaal eigenlijk :) Ik koop/verkoop hobbymatig nogal eens een motor of auto om het motorracen te bekostigen.

De eerste eigenaar van de Royal Enfield wilde een nieuwe auto kopen hier bij de Toyota dealer en wilde deze motor inruilen. Had hem dus nog maar net 5 maanden maar bij bij nader inzien was een auto blijkbaar beter voor hem.
De Toyota dealer stond niet te springen / wilde geen motor inruilen dus kreeg ik berichtje of het wat voor mij was :) Zodoende heeft eerste eigenaar hem kunnen inruilen op een nieuwe Toyota, ik direct die motor overgenomen en iedereen blij zo. Zodoende ben ik tweede eigenaar.

En mbt prijs, nieuw zit hij op 9700,- Incl., ik kon hem scherp inkopen en mag dus weer scherp weg :) Zag net dat de goedkoopste nu op 8700,- zit als ''opruimprijs'' bij een dealer (een blauwer dus niet de Mr Clean uitvoering), mijne mag zo mee voor 7500,-. Dus als je in de markt bent... goedkoper ga je niet vinden haha.

Ben zelf eigenlijk meer van de Suzuki's maar nu ik hem hier heb staan... wel erg mooi en leuk ding eigenlijk!

Terug
Bovenaan Onderaan