Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dit is niet echt een druk topic. Maar dat heeft ook voordelen.Leeft het hier nog een beetje?
Vind het heerlijk om op te rijden.
Heb ook een Bonneville gehad maar geef persoonlijk toch echt de voorkeur aan de interceptor.
Bekijk bijlage 1901461
Is ook niet erg, een fototje zo nu en dan is wel leuk.Nee dit is niet echt een druk topic. Maar dat heeft ook voordelen.
Ik zie dat je een paar ruige banden hebt en SW-Motech zijtassendragers. In combinatie met Legend Gear-tassen? Hoe bevallen die?
Tja dat is een erg dubbel verhaal,.. vrij veel kleine storingen gas en koppelingskabel en en een grote (voetpakkingen lek) kleine service interval. Kan niet goed tegen vocht,..en dat alles al in 50000km. Hij kost toch rond de 8K inmiddels?
Eentje kopen met een lekke voetpakking dan?Ik denk dat dit soort dingen inherent zijn aan een dergelijke motor.
En ja, ze springen heel prima in op de retro-trend van dit moment. Verdienmodel is aanwezig.
Beetje zelfde verhaal met die himalayan.. Veel berichten over scheve achterbruggen vanaf nw, andere mankementen en mensen die bakken geld uitgeven aan aftermarket-onderdelen om het ding een beetje naar wens te maken?
Je moet het willen..
Misschien kan je er 1 op de kop tikken met een simpel defect?
dat er misschien meer geld ingepompt wordt om een beter product te krijgen ?Wat betekent dat praktisch gezien?
Denk je dat echt? Waarom zou dat zo zijn?dat er misschien meer geld ingepompt wordt om een beter product te krijgen ?
Kom op Sammie,...het is geen brommertje. Dit is prutswerk.Dat idee.. Kijken waarom voetpakking lek.. Oneffenheid? Los tapeind? Prutpakking? Zelf knippen uit doos cornflakes of zo en dun laagje wellseal/pakkinglak aan beide kanten..
Het is niet echt slecht, maar ook niet echt goed. Het is dus inmiddels een motorfiets van 9000 euro je kunt het niet vergelijken met een oude Enfields 350 of 500 met techniek uit de jaren 50. Prima als hobby motor, voordat je dan die 50 k aantikt ben je 10 jaar verder. Ik ga dat ding echt gebruiken om op te rijden. Ik vind hem mooi, hij klinkt ook mooi maar het is voor mij dus nu een mooie droom. Ik snap dat iemand hem koopt,.. maar voor mij niet de verstandigste keuze.Prima testresultaat vind ik.
En juist de manier om dit soort motoren te fixen...Kom op Sammie,...het is geen brommertje. Dit is prutswerk.
misschien om meer vertrouwen te krijgen in een product, ik vindt het een schitterende motor maar het schrikt me toch wel afDenk je dat echt? Waarom zou dat zo zijn?
Ben benieuwd!Ik ben gewoon in het diepe gesprongen :-)
Heb er wel vertrouwen in dat het motortje heel blijft bij mijn gebruik, en eventuele kleinigheidjes kan ik wel oplossen. Bovendien zit er drie jaar garantie op.
De looks waren voor mij de reden dat ik geïnteresseerd raakte. En een proefritje later was de keus gemaakt